Nemilé překvapení

201 19 4
                                    

Zoe se podívala na Khana a zašeptala.

"To bys přežil?"

"Protonový kanón? Ani omylem."

Zoe pomalu zvedla ruce nad hlavu. Khan udělal to samé a očima hledal únikovou cestu. Zoe svázali a Khanovi nandali speciální pouta. Pak je dovlekli do té helikoptéry a někam letěli. Doleťeli na nějakou základnu kde Zoe připoutali k židli a Khana taky. Khan promluvil

"Promiň."

"Ne to nevadí zvládneme to."

Pokusila se ho rozveselit Zoe. Najednou se ozval ženský hlas.

"Ale,ale,ale. Už se zase potkáváme. Není to hezké?"

Ve dveřích se objevila žena v červené úplé komninéze. Zoe se vedle ní cítila skoro trapně. Tahle sexbomba že je Kalia? Jak se s ní může vůbec měřit. Kalia přistoupila ke Khanovi.

"Drahoušku ráda tě vidím."

Přistoupila ke Khanovi a políbila ho. Ten se bránil ale to mu nebylo nic platné. Zoe se neudržela a zařvala.

"Necháš ho mrcho!"

Kalia se otočila,zaklonila hlavu a zasmála se.

"Ta je tvoje? No myslím si že máš na víc. Taková chudinka."

Přišla k Zoe.

"Co na ní vidíš? Prsa to nemá,zadek to nemá,vlasy nic moc a ten nos..."

Pokaždé ukázala na tu část těla kterou popisovala. Khan se na ni podíval.

"Mě se líbí."

Kalia se zamračila.

"A já se ti nelíbím?"

Řekla a obkročmo si na něj sedla tak ,že její výstřih byl v úrovni očí našeho hrdiny. Khan se chvíli rozmíšlel a pak řekl zcela nečekané.

"Líbíš se mi. Vlastně mě už nebaví být ten dobrý. Přidám se k vám. Teda pokud chceš."

Zoe jen zírala s otevřenou pusou. Ne tohle ne. Zakřičela.

"Ne,Khane já tě miluju. Prosím."

V očích měla slzy. Zato Kaila se smála a odepla Khana. Zoe chytli za paže dva muži a odvlekli ji do cely. Celo cestu křičela jeho jméno. Když za ní zavřeli,zhroutila se na zem a rozplakala se.

Star Trek Into darkness Khanův příběhKde žijí příběhy. Začni objevovat