Vězení

187 21 5
                                    

Vojáci zanedlouho přivedli i zbytek posádky a pro nedostatek cel strčili k Zoe Reindskei. Ta nadávala,plivala ale nebylo jí to nic platné. Pak si všimla Zoe která seděla v rohu a plakala. Přistoupila k ní.

"Co... Co se stalo?"

"Khan.. On."

Její slova zakryly vzlyky a Reindskei ji obejmula. Když jí Zoe vysvětlila co se stalo,zhrozila se.

"Ne,to by neudělal. Nikdy by to neudělal."

Zoe se znovu rozplakala. Reindskei nevěděla co dělat a tsk ji jen obejmula. Nikdy se ještě nezamilovala. Čekala jen na toho pravého. Neměla stejné priority jako většina žen. Nevadil by jí ani vulkánec. Pak usla.

Probudil je rámus a křik. Pak uslyšely šramocení v zámku. Reindskei si stoupla do obrané pozice a Zoe se skrčila v rohu. Dveře se otevřely a v nich stál on. Khan.

"Než mě zabijete něco vám řeknu. Není to pravda,jen jsem to hrál. A taky tě miluju Zoe."

Reindskei přikývla a Zoe si stoupla. Pak se k němu vydala rychlým krokem. Nejdřív mu jednu vrazila a pak ho políbila. Reindskei tam jen stála a koukala. Po asi minutě je přerušila.

"Ehmm... No nerada vás ruším ale jsme tak trochu v nepřátelské pevnosti a tak si myslím že na projevy lásky jsou lepší místa."

Když o dvacet minut později bylo na svobodě všech dvacet čtyři členů posádky rozběhla se velká akce. Sehnali si zbraně a zaůtočili na teroristy. Na Kailu. Zoe si vzala kulomet a Khana přesvědčila že jde s nimi. Nechtěla ale spravedlnost ani tak jako pomstu. Když se jí Reindskei zeptala  co vlastně chce vyjádřila se jasně.

"Ustřelit Kaile hlavu."

Star Trek Into darkness Khanův příběhKde žijí příběhy. Začni objevovat