Era prima zi de școală. Ioana nu prea era încântată de faptul că a început iar școala,dar îi plăcea faptul că-și poate vedea colegii și mai ales pe Jeon Jungkook, care este crush-ul ei și cel mai popular băiat din liceu. Ana era foarte fericită de prima zi de școală mereu. Ea este prietena Ioanei de când erau la grădiniță, practic BFF. Toți elevii au intrat în clase. Ioana era satisfăcută de faptul că avea norocul de a fi în clasă cu Jungkook, Jimin,Ana și Taehyung, dar nu îi prea plăcea că era în clasă și cu prietenii lui Jungkook, acesta fiind un minus pentru ea. A ieșit de la școală împreună cu prietenii săi de o viață.
A: Friends,vreți să mergem la un suc?
Jm: Eu zic da. Voi?
Eu: Păi de ce nu?
V: Atunci hai să mergem!
Dau să plec cu prietenii mei când o mână îmi atinge umărul. Mă întorc și văd că era Jungkook. Eram foarte emoționată și fericită.
Jk: Hey!
Eu: Hey! (spun ușor timidă)
Jk: Am văzut că mă ignori. Ți-am făcut ceva?
Eu: Nu mi-ai făcut nimic, dar cum de vorbești cu mine? În ultimii 2 ani nu mi-ai spus nimic absolut deloc.
Jk: Serios? Nu te-am băgat în seamă? De asta mă ignori?
Eu: Păi dacă nu mă vrei pe lângă tine, ce vrei să fac?
V: Haide odată că se umple cafeneaua!
Eu: Scuze, trebuie să plec. Vorbim mâine. Pa!
Jk: Pa! (spune ușor trist)
Eu: Mersi că m-ai salvat, Tae!
V: Cu plăcere!
A: Dar ce l-a apucat pe Jungkook dintr-o dată? Nu a mai vorbit cu nici unul dintre noi 4 de 2 ani.
Eu: Nu știu.
Jm: Sigur se întâmplă ceva ciudat, dar nu știu ce.
Eu: Ai dreptate. Stai puțin!
A: Ce e?
Eu: Nu vi se pare ciudat că a venit tocmai la mine? Ia-ți spus lui Jungkook că îl plac?
All fără mine: Normal că nu!
Eu: Ok.
V: Dar trebuia să îi spunem?
Eu: Nu! Dacă scoateți vreun cuvânt sunteți morți toți 3!
All fără mine: Ok!
După ce am stat la cafenea jumătate de oră cu toții am pornit spre case. Eu mergând singură ca deobicei deoarece ceilalți trebuia să o ia prin dreapta, iar eu prin stânga căci așa ne erau drumurile spre casă. Mi-am pus căștile în urechi și am plecat spre casă. La mijlocul drumului simt o mână pe umăr, era din nou Jungkook.
Jk: Hey!
Eu: Hey!
Jk: Ce faci?
Eu: Merg acasă. Tu?
Jk: Și eu la fel.
Eu: Nu trebuia să o iei prin cealaltă parte?
Jk: Nu. De fapt m-am mutat pe strada unde locuiești tu.
Eu: Ok.
Jk: Ai iubit?
Am făcut o față super șocată și niște ochi mari la auzul întrebării acestuia.
Jk: Scuze. Nu știu ce a fost cu acea întrebare. Ești supărată pe mine?
Eu: Nu-i nimic, se mai întâmplă să vorbească gura fără noi. Este ceva firesc. Și nu,nu am iubit. Dar de ce mă întrebi asta?
Jk: Um... Păi... Din clasa a11-a te plac. Nu în sensul de prietenă ci în celălalt sens.
Eu: Serios?! Tu tocmai ai spus că îți place de mine?
Jk: Da. Și știu că tu mă placi din clasa a 9-a.
"Ce kill își vor lua Jimin,Ana și Tae mâine" (gândesc eu)
Jk: Deci? Vrei să fi iubita mea?
Eu: Nu știu ce să spun.
Jk: Doar spune "da" amândoi știm că sentimentul este reciproc. Deci ce spui?
Eu: Mă mai gândesc. Îți voi da un răspuns mâine. Bine?
Jk: Bine. Dar să nu mă ții în suspans mai mult timp.
Eu: Uite am ajuns. Aici locuiesc eu. Tu?
Jk: Casa de peste drum.
Eu: Ce casă frumoasă!
Jk: Mersi! Și a ta e foarte frumoasă.
Eu: Mersi. Vrei ca mâine să mergem împreună la școală?
Jk: Desigur! Și cu ocazia asta îmi dai și un răspun la întrebare. Bine?
Eu: Bine. Pa!
Jk: Ne vedem mâine! Pa!Hey! Sorry pentru greșeli:))
Cam acesta a fost și primul capitol din această carte. Ce credeți vor fi împreună Ioana și Jungkook? Aștept să-mi spuneți în comentarii. Bye boys and girs vă puup!
CITEȘTI
Fool and pig || Proasta și porcul || BTS || Jeon Jungkook
Fanfiction- Știi ceva Jungkook, m-am săturat! - Știu asta și îmi pare rău! - Nu e adevărat! Nu ți-a păsat niciodată de mine și nici nu pot să cred cât de proastă am fost să te cred! - Îmi pare rău! - Minți! Jeon Jungkook nu vreau să te mai văd niciodată!