Hr: Kookie, cum nu mă mai ții minte sunt iubita ta.
Jk: Cred că trebuie să pleci profesorul e chiar în spatele tău,iar eu trebuie să intru la oră cu Ioana. Bye!
Profesorul(prof): Voi nu ar trebui să fi fost la oră deja?
Eu: Acum intram, domnule profesor.
Finalul orelor
Am ieșit de la liceu împreună cu Jungkook și prietenii noștir,ce să spun niște nebuni în toată regula. Acum mergem spre casă. Jungkook mă ținea de talie și mergând pe stradă a observat o fată frumoasă,pe care o cunoșteam de mică. Era o scorpie. Nu o suportam deloc. Dar ce să vezi îl cunoștea pe Jungkook.
Jk: Hey Lisa! Ce faci?
Lisa(Li): Hey JK! Bine tu.
Eu: I-ai spus cumva JK?!
Li: Și tu cine mai ești?
Eu: Iubita lui Jungkook. (îi spun puțin nervoasă)
Li: Eu nu cred asta. Sigur ești una dintre fetele făcute de JK la pat.(spune cu un zâmbet malefic în colțul gurii)
Eu: Ce vrei să spui cu asta?
Li: Oh, nu știai? Jungkook doar prostește fete precum tine. Asta dacă nu a făcut-o deja și cu tine.
Nu spun nimic și plec singură pe stradă,spre casă. Nu voiam să mă cert cu nimeni așa că am ales să o iau la fugă. Nu aveam chef să-l mai văd pe Jungkook după toate astea. Eram mult prea nervoasă. Din spate aud o persoană care mă striga și alerga spre mine era Jimin.
Jm: Ioana! Ioana! Ioana!
Eu: Tu ce vrei? Te-a trimis prietenul tău Jungkook să mă prostești?
Jm: Ce?! Nu! El... El...
Eu: El ce?
Jm: Jungkook este iubitul Lisei de 2 luni!
Eu: Ce?! Tu vorbești serios?!
Jm: Da,Ioana vorbesc serios.
Eu: Nu îmi vine să cred! Tu știai că vrea să mă fraierească? Zi! Știai?
Jm: Nu! Am aflat totul azi. Îți jur că n-am știut. Iartă-mă!
Eu: Pentru ce să te iert?
Jm: Am știut din prima pauză și nu ți-am spus.
Eu: Nu-i nimic. Dar de ce nu mi-ai spus deloc?
Jm: Pentru că nu voiam să te simți prost mai ales că am aflat un mare secret ieri. Și acum trebuie să mergem amândoi la tine acasă.
Eu: Ce? Ce secret?
Jm: Nu îți pot spune. Hai să mergem acum.
Eu: Bine.Hello! Am revenit cu un nou capitol! Acum vreau să îmi spuneți părerile voastre în comentarii. Și scuze pentru greșeli!:))
CITEȘTI
Fool and pig || Proasta și porcul || BTS || Jeon Jungkook
Fanfiction- Știi ceva Jungkook, m-am săturat! - Știu asta și îmi pare rău! - Nu e adevărat! Nu ți-a păsat niciodată de mine și nici nu pot să cred cât de proastă am fost să te cred! - Îmi pare rău! - Minți! Jeon Jungkook nu vreau să te mai văd niciodată!