Eu și Ana intrăm în clasă. Îl puteam vedea pe Jungkook cum mă întreabă din priviri dacă sunt bine și cine e tipu'.
I-am făcut semn că vorbim în pauză și m-am așezat în bancă. Dirigintei îi sună telefonul. Răspunde și când încheie convorbirea spună că are ceva de rezolvat și că ne vedem poimâine la ora de diriginție. Super ce să zic... Alec vine la banca mea și spune:
Al: Ce faci păpușă? Ți-a fost dor de mine?
Eu: Nu îmi spune păpușă și nu mi-a fost dor de tine deloc. Ești un nesimțit care își bate joc de fete care nu i-au spus nici măcare "Dute și împușcă-te". Hai pleacă.
Al: Mrr,pisi. Ce rea ești.
Eu: Cum mi-ai spus?
În acel moment mă ridic și îi dau un pumn de toată frumusețea în față și un picior în " diamantele" sale. Ana,Jimin și restul băieților din BTS vin în jurul nostru. Nimeni nu știa ce se petrece înafară de Ana care știa toată povestea mea cu Alec. Îmi fac loc și ies din clasă,direcția mea fiind spatele școlii. Îmi aprind o țigară și din senin apare Suga care mi-o ia și o calcă cu un picior. El spune:
Sg: Ioana? Ce făceai?... De când? Jimin știe? Dar Ana?
Eu: Dacă nu ai văzut fumam, fumez de 3 ani și Ana e singura care știe de asta.
Sg: De ce fumezi?
Eu: Din cauza lui... Alec.
Sg: Din cauza noului coleg? Ce ți-a făcut? Și când?
Eu: Adună-i pe toți din trupă și Ana la mine după ore. Veți afla toată povestea de la mine și Ana. Ok?
Sg: Ok. Haide în clasă.
Eu: Bine. Haide.
La sfârșitul orelor
Ne-am grupat toți și am mers la mine acasă. Adică la minr și Jimin acasă. Ajunși acolo le-am spus băieților și Anei să ia loc pe canapea. Și a început derularea amintirilor cu Alec.
Flash back
Sunt singură acasă. Mama și tata sunt la servici, iar Ana și Tae trebuie să vină la mine pentru a lucra la proiectul de la ora de istorie. Aud soneria și mă îndrept spre ușă. O deschid și îl văd pe Alec nu apuc să spun nimic și intră în casă, trântindu-mă pe canapea, ușa de la intrare fiin încă deschisă.
Eu: Alec ce vrei să faci?
Al: Șșșt, prințesă. De acum vei fi numai a mea...
Nu apuc să mai spun nimic că începe să îmi facă semne pe gât și să mă dezbrace. Eu țipam să mă lase în pace și mă zbăteam, dar în zadar, era mai puternic decât mine. Reușește să-mi dea tricoul jos, după când a încercat să-mi dea și pantalonii jos a intrat Ana val vârtej la auzirea țipetelor mele.
Eu: Ana! Ajută-mă te rog!
A: Las-o! Alec las-o!
Al: Pleacă piticanie m-ai întrerupt. Valea!
Ana ia de undeva o lampă si i-o sparge de spate. Acesta a împins-o pe Ana. În acel timp am ieșit de sub el și l-am imobilizat cu toată forța pe care o mai aveam. Ana se ridică și îl ține în timp ce Taehyung intră și nevede.
Eu: Tae ajută-ne! Te rog cheamă ajutoare!
Tae: Acum!
Tae își scoate telefonul și vrea să sune pe cineva dar în acel moment părinții mei intră în casă. Mă văd pe mine fără tricou și cu urme pe gât, pe Ana ținându-l pe Alec și Tae care voia să cheme ajutoare.
Ma: Ioana,Alec,Ana,Tae?! Ce se petrece aici?
Eu: Mamă! Tată! Ce bine că ați venit! Mamă, Alec a încercat să mă... (nu pot termine ce am de spus pentru că încep să plâng)
A: ALEC VROIA SĂ O VIOLEZE PE IOANA!
Ma&Ta: Ce?!
Tae: Așa e! Când am venit Ana și Ioana se luptau cu el.
End flashback
Eu: Am avut depresie 1 an. Acea amintire încă mă bântuie. De atunci nu am mai putut avea încredere deplină în cineva până acum 2 ani când mi-am dat seama că îl plăceam pe Jungkook.
Jk: Ioana...SUSPANS! Ce credeți că îi va spune Jungkook Ioanei? Se vor împăca cei doi? Ioana va scăpa de Alec și acea amintire oribilă? Aștept părerile voastre în comentarii și în privat. Vă puuuup! Ne vedem curând cu un nou capitol:))
CITEȘTI
Fool and pig || Proasta și porcul || BTS || Jeon Jungkook
Fanfic- Știi ceva Jungkook, m-am săturat! - Știu asta și îmi pare rău! - Nu e adevărat! Nu ți-a păsat niciodată de mine și nici nu pot să cred cât de proastă am fost să te cred! - Îmi pare rău! - Minți! Jeon Jungkook nu vreau să te mai văd niciodată!