5

59 8 0
                                    

Rămân mască de uimire din cauza vorbelor lui RapMonster. Nu m-am așteptat deloc să spună asta. Lisa se bagă și spune:
L: Nu cred că ar avea rost să o băgați în seamă pe pitica asta. Nu e nici vedetă și nici populară.
Jm: Lisa! Cum îndrăznești să îmi insulți sora?!( Jimin ridică palma să o lovească dar îl opresc eu.)
Eu: Jimin! Nu merită să îți bați capul cu asta haide că mai e puțin și se sună.
Am intrat cu Jimin și ceilalți în-afară de Jungkook și Lisa în liceu. Am mers în clasă. Eram super nervoasă pe vor ele Lisei și speriată de Jimin. Sunt întreruptă din gânduri de Ana.
A: Hey! Pământul către Ioana! Ce ai păți?
Eu: Ce? Nu am nimic sunt puțin obosită.
A: Minți! Te cunosc prea bine și știu că e ceva neînregulă.
Eu: Da e ceva neînregulă. O să îți spun tot mai târziu. Apropo vrei să vi la mine după ore? Așa vom putea vorbi și îți voi povesti. Ok?
A: Ok.
-------------
Orele au trecut și a venit timpul să merg acasă. Cu mine a venit și Ana. Ajunse acasă am mers în camera mea și am început să-i povestesc toate cele întâmplate de când am aflat că Jimin e fratele meu. Se însera încet,iar Ana a trebuit să plece acasă.
A doua zi:
Mă trezesc,îmi fac rutina și când ies din cameră mă trântesc într-un piept tare. Mă uitam pe telefon și a trebuit să-mi ridic fața din acesta. Când mă uit îl văd pe Jungkook?! Ce căuta aici nu știu. O lacrimă își face apariți pe fața mea, intru în camără încuind ușa, apoi mă pun pe jos și încep să plâng. Apare și Jimin și începe să bată la ușă. Jungkook a rămas uimit. Nu știa ce să facă nici el,dar nici Jimin. Am început să țip:
Eu: Pleacă! Să nu te văd Jeon Jungkook! Te urăsc! Te urăsc din tot sufletul!
Jm: Ioana! Nu sunt Jungkook sunt fratele tău, Jimin. Te rog deschide să vorbim.
Eu: Nu! Nu deschid! Știu că este și Jungkook acolo!
Jm: Ioana lasă prostiile și deschide ușa asta nenorocită! Te rog!
Deschid ușa într-un final. Mă uitam la Jimin și Jungkook, iar ei la mine. Îmi era foame așa că am decis să îi ignor și să cobor jos, în bucătărie. Cobor 3 trepte, după care văd în ceață și simpt cum picioarele îmi sunt înmuiate. Când să cad jos cineva mă prinde. De aici nu mai știu nimic din ce s-a întâmplat.





Hey! Știu nu am mai postat de mult timp dar uite un nou capitol! Sper v-a plăcut! pup, pe data viitoare!

Fool and pig || Proasta și porcul || BTS || Jeon JungkookUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum