4

64 9 0
                                    

Am ajuns acasă cu Jimin
Mama(M): Bună! Ioana,am ceva ce trebuie să-ți spunem eu și tatăl tău.
Eu: Ce este?
Tata(T): Tu și Jimin...
Eu: Eu și Jimin ce?
Jm: Suntem frați!
Eu: Ce?! (Spun și rămân șocată de ce a spus Jimin)
M&T: Da!
Eu: De când știați?
T: De 5 ani.
Eu: Și mi-ați ascuns asta?! Nu îmi vine să cred! (Spun și merg în mine în cameră,încuindu-mă în aceasta și plângând)
Ioana p.v.s.
Nu bine aflasem că Jungkook m-a mințit acum aflu că și părinții mei m-au mințit. De ce mi se întâmplă doar mie lucruri rele? De ce?
Gândurile îmi sunt întrerupte când cineva bate la ușa camerei mele:
X: Ioana?
Eu: Jimin ce vrei?
Jm: Vreau să vorbim. Te rog mult deschide.
Eu: Bine. (Îi deschid,el intrând și începând să vorbim despre viața noastră)
După o oră de vorbit cu Jimin am aflat că cei călora le spuneam mamă și tată erau de fapt mătușa și unchiul meu. Eram puțin nervoasă dar la rugămințile lui Jimin am vorbit și cu ei.
A doua zi
Mă trezesc și îmi fac rutina. Sar peste micul-dejun și plec la liceu. Acolo am parte de o mare surpriză. Jimin,Jin, J-Hope,RapMonster și Suga mă așteptau în fața liceului. Ce mai vor și ei acum? Îi ignor,dar ce să vezi ei se pun în fața mea și nu mă lasă să intru în liceu.
Jm: Surioară! Ce faci?
Eu: Ai mâncat ceva stricat sau ce e cu tine? Și voi restul de fapt toți ce vreți? Nu sunt vedetă și nu dau autografe.
Rm: Au! Ce a durut asta. Mi-ai lovit inima. (Spune puțin sarcastic și arătând spre inima sa)
Eu: Hai treceți la subiect.
JH: Ok. Vrem să vorbești cu Jungkook și să clarificați toată treaba.
Eu: Nu am ce vorbi cu el și totul e clarificat. E un porc iar eu o proast că l-am crezut mereu. (În timp ce spun asta apare Jungkook ținându-se de mână cu Lisa.)
Jk: Hey băieți! S-a întâmplat ceva? Ioana?! Ce faci a...a...aici?
Eu: Scutește-mă! Și dacă vrei să știi și îți "pasă" încer să intru dar ei nu mă lasă și dragul meu frate e sigur responsabil de asta.
Jk&toți înafară de Jimin și mine: Cine e frate cu tine?
Eu: Jimin.
J: Bro e adevărat? Ioana e sora ta?
Jm: Da. Suntem frați biologici,nu vitregi.
Sg: Tare! Bun venit în grup!
Eu: Ce vrei să spui?
Rm: Dacă ești rudă cu Jimin înseamnă că faci parte din grupul și familia BTS.
Ee: Ce?! Um... Ok...








Hey știu n-am postat de mult dar acum am revenit. Sper v-a plăcut. Și sorry pt greșeli. Bye my cats:))

Fool and pig || Proasta și porcul || BTS || Jeon JungkookUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum