După o săptămână
Jm: Ioana ești gata?
Eu: Da! Acum vin!
Eu și Jimin trebuia să ne întâlnim cu BTS și Ana.
HainePăr și machiaj
Ies din cameră și cobor scările,normal împiedicându-mă la ultima treaptă și căzând peste cineva. Acel cineva era Suga.
Sg: Știu că sunt frumos și faimos dar nu e nevoie să te arunci pe mine!
Eu: Scuze! M-am împiedicat! Jur că n-am vrut!( spun ridicândumă și ajutândul și pe el să se ridice)
Sg: Nu-i nimic.
Mergem la o cafenea și ne întâlnim cu Ana. Am stat cu toții la un suc, după care ne-am despărțit. Eu si Ana mergând la mall pentru că urma balul de absolvire, iar băieții s-au dus la BigHit.
Ajunse la mall dăm peste fostul meu iubit, Alec. Mi-a făcut mult rău în trecut. Speram să nu-l mai văd. Ne vede și vine spre noi.
Alec(Al): Bună Ana! Bună iu..
Eu: Taci! Nu vreau să te mai văd niciodată ai înțeles?!
Al: Dar ce ai pisi, îți scoți ghiarele?
În momentul acela i-am dat un șut în "diamante" și am plecat fugind cu Ana la o baie din mall. L-am sunat pe Jimin și i-am spus că poate veni să ne ia. (ne cumpărasem rochiile înainte de a ne întâlni cu Alec). Jimin a venit cu restul din BTS, în afară de Suga,RapMon și Jungkook.
A doua zi
Mă trezesc din cauza unor bătăi repetate în ușa camerei mele. Deschid și îl văd pe Jungkook înlăcrimat?!
Eu: Ce naiba?! Jungkook ești ok? Ce ai? De ce ești aici?!
Jk: Jimin... Jimin... E...
Eu: Jimin e ce Jungkook?! Ce are?! Ce a pățit?!
Jk: A făcut accident aseară și e în comă la spital!
În acel moment mă trezesc țipând și încep să plâng. Jimin dă buzna în cameră foarte speriat.
Jm: Sis?! Ce ai? Ce s-a întâmplat?
Eu: Jimin am visat că tu...
Jm: Eu ce?
Eu: Ai avut accident și Jungkook a venit să îmi spună că ești în comă.
Jm: Off sis... O să fiu bine ce ai. Știu că ți-e frică să nu mă pierzi iar. Calmează-te!
Eu: Bine. Ce zi e azi?
Jm: E luni. Trebuie să ne pregătim pentru școală. E ora 6:30. Pregătește-te.
Eu: Bine.
Jimin iese iar eu încep să mă schimb. Îmi iau uniforma. Părul îl las desfăcut și îmi fac un machiaj simplu.
---------------
Orele decurg normal. În sfârșit o zi fără drame.
CITEȘTI
Fool and pig || Proasta și porcul || BTS || Jeon Jungkook
Fanfiction- Știi ceva Jungkook, m-am săturat! - Știu asta și îmi pare rău! - Nu e adevărat! Nu ți-a păsat niciodată de mine și nici nu pot să cred cât de proastă am fost să te cred! - Îmi pare rău! - Minți! Jeon Jungkook nu vreau să te mai văd niciodată!