Başlangıç

1K 71 4
                                    

Yazın sonu olmasına rağmen hava bir kış kadar soğuktu, Black Malikanesi bulutlu göğün altında karanlık ve ürkütücü duruyordu.

Malikanenin bahçesinden koşturma sesleri geliyordu, birden tüm sesleri kesen bir ses duyuldu. "Koşturmayı bırakmazsanız dördünüze de oda cezası vereceğim."

"Size koşturmayın demiştim." diye sinirle fısıldadı Andromeda, kitabını okumaya ara vermişti. Madeline gözlerini devirdi ve "Biraz eğlensek ölmeyiz merak etme Andromeda, senin gibi sabahtan akşama kadar sıkıcı işler yapmaktansa azar yerim daha iyi."

"Kavganıza sonra devam edersiniz, annem daha fazla kızmadan eve dönelim." dedi Narcissa korkuyla.

Bellatrix "Bu sefer Cissy'e hak veriyorum Madeline, annemi daha fazla sinrilendirmeye gerek yok." dedi Madeline'ın kokunu tutarak.

Hep beraber eve doğru yürürlerken Andromeda hala kitabını okumaya çalışıyordu, Madeline kaşlarını çatarak sordu "Yine Muggle kitabı mı okuyorsun Andromeda? Annem bunu duyarsa seni mahveder!" diyerek Andromeda'ya kızdı.

Narcisssa yaklaşan anti-Muggle dalgasını anlayarak "Madeline yarın akşam giyeceğim kıyafetin eteklerinde bir problem var sanırım, yaşlı ev cini de dikişten hiçbir şey anlamıyor. Bana yardımcı olur musun?" diyerek Madeline'ın koluna girmeye çalıştı.

Madeline kardeşinin bunu onun dikkatini dağıtmak için söylediğini biliyordu ama buna takılmadı, Andromeda'ya ters ters bakarak "Annem seni görürse canına okur." dedi ve kolunu Narcissa'dan kurtararak Black Malikanesi'ne doğru ilerledi.

Bella da Andromeda'ya ters bir bakış atarak Madeline'ın ardından ilerledi, onların gittiğini gören Narcissa "Andromeda, lütfen onlar yanındayken okuma. Annem görürse senin için çok kötü olur, Madeline senin iyiliğin için öyle dedi." diyerek Andromeda'ya yalvarmaya başladı.

"Cissy, lütfen sen de biraz anlayışlı davranmaya çalış. Ben sizin gibi değilim, ben Muggle düşmanı değilim." dedi üzgün gözlerle Narcissa'ya bakan Andromeda.

Narcissa da üzgün bakışlarla ona bakıyordu, "Bir gün bu tavırların tüm aileyi mahvedecek." dedi ve kendi odasına doğru ilerledi.

Arkada kalan Andromeda ise kitabı elbisesinin eteğine saklayarak odasına doğru ilerledi.

Narcissa haklıydı, bir gün gerçekten de bu tavırları aileyi mahvedecekti.

Mad Princess/Harry Potter AUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin