"Madeline Black İntikam Almayı Sever"
Kahvaltıda Remus daha kötü duruyordu, dünkü titremesi ve terlemesi beni ciddi bir sorun olduğunu düşünmeye itiyordu.
Buna çok takılmadan kahvaltımı ettim, bugün iki ders İksir vardı. Ders kitaplarımı karıştırırken zamanın nasıl geçtiğini unutup gitmiştim, Profesör Slughorn'un ilk dersine geç kalmamak için hızla zindanlara ilerledim. İçeri girdiğimde Profesör Slughorn daha gelmemişti, derin bir nefes verip yerime geçtim.
Ders Gryffindor'larlaydı bu yüzden yanımda Sirius oturuyordu, James bizim arka sıramızda Remus'la eş olmuştu, Peter ise -ona acıyorum- Arlene ile eş olmuştu. Sağımda Evans ve Snape'in eş olduğunu görebiliyordum.
Profesör Slughorn hepimizle tanıştıktan sonra "Evet çocuklar, bugün sizinle birlikte Yanık İyiliştirme İksiri yapacağız." dedi ve asasını sallayarak tahtaya bir tarif yazdı. "Tahtada görmüş olduğunuz tarifle iksiri yapacaksınız, ben de isterseniz size yardımcı okurum elbette. Haydi! Başlasanıza artık."
Hızla malzemeleri masaya çıkardım ve Sirius'a kazanı ısıtmasını söyledim, Sirius kazanı yaktı. Kazan alev almaya başlayınca irkilerek masadan uzaklaştım, Sirius ise kahkahalar atıyordu. "Aguamenti." diye mırıldanarak kazanı söndürdüm ama bu Profesör Slughorn'un dikkatini çektiğimiz gerçeğini değiştirmedi.
"Mr ve Miss Black? Orada her şey yolunda mı? Kazanınızdan kara kara dumanlar çıkıyor gibi geldi bana." dedi Profesör Slughorn. Başımı onaylarcasına salladım ve "Her şey yolunda Profesör, Sirius kazanı biraz fazla ısıttı sadece." dedim.
Sirius'un kıkırtılarına kaşlarımı çatarak "İlk İksir dersimi mahvedemeyeceksiniz Mr Black." dedim. "Aklapakla." diye mırıldandım ve her yeri temizledim. Sirius'un bulaşmasına izin vermeden tüm iksiri tek başıma hazırladım, Sirius arada bana bulaşmaya çakışsa da ona engel oldum ve iksirimi mükemmel hale getirdim.
Profesör Slughorn iksirimi beğeniyle süzerek "Mükemmel bir iksir olmuş Miss Black, Slytherin ve Gryffindor'a onar puan." dedi. James gülerek "Oturarak bize on puan kazandırdığın için teşekkürler Sirius." dedi, Remus da kıkırdamasına engel olamadı. Peter ise arkada patlamış olan iksiriyle ilgileniyordu -"Ah Peter, çok özür dilerim. Karınca asidini kazan ateşin üstündeyken atılmayacağını unutmuşum." diyordu Arlene.-
İksiri şişelere paylaştırdıktan sonra üzerine kendi adımı ve Sirius'un adını yazarak Profesör Slughorn'un masasına götürdüm. Yan masada Snape'in Evans'a "Hayır önce su yosununu koymalısın Lily, eğer önce gül yaprağını koyarsan iksir çamurlaşır." dediğini duydum.
Arkamı döndüm ve "Siz ikiniz gülüşeceğinize iksirinizi tamamlayın." dedim. James gülerek "Belki bizim yerimize de sen yapabilirsin, ne de olsa Sirius'a yardım ettin." dedi. Onlar gülüşürken Sirius'a kaşlarımı çatarak baktım ve "O zaman bir daha sizinle İksir dersinde bir arada çalışmam, hepimiz mutlu oluruz." dedim.
"Saçmalama Mad, sadece bedavadan puan kazanmak hoşlarına gitti işte." dedi Sirius, "Ben bilmem, en sevdiğim dersi berbat etmene izin veremem Sirius. Ve sende de ciddiyet kırıntısı göremiyorum." diye cevapladım onu. "O zaman sen Remus'la eş ol, ben de Sirius'la." dedi James.
Remus onlara göre daha zeki ve ciddiyet sahibiydi, bu yüzden onaylarcasına başımı salladım. Zil çalınca kütüphaneden aldığım Fantastik Canavarlar Nelerdir, Nerede Bulunurlar? kitabını okumaya başladım.
KURTADAM
SBS: XXXXXGenelde aklı başında ve normal olan ısırılmış büyücü ya da Muggle, ayda bir kez, dolunayda, gözünü kan bürümüş bir canavara dönüşür. Kurtadam, av olarak insanları tercih edip ille de onları araması açısından, fantastik yaratıklar arasında neredeyse benzersizdir.