Flores Entertainment'ın yeni grubu TOP LINE, ilk kez bugün halkın karşısına çıktı!
Editör | florestan, 5 saat önceNisanın başından beri dolanan, Flores Entertainment'ın Girls On Top'tan sonra bir de erkek grubu çıkaracağı yönündeki dedikoduları duymayanınız yoktur diye düşünüyorum. Uzun zamandır doğruluğunu merak ediyorduk, en sonunda bugün hepimizi şaşırtan bir şey oldu ve TOP LINE son zamanlarda oldukça popüler olan yarışma Stage K'e katıldı!
Super Junior'ın Black Suit şarkısıyla performans sergileyen grup, özellikle Heechul ve Shindong'un beğenilerini kazandı.
Kim Yoo Jin'in yeni grubunu bu şekilde halka tanıtması benim şahsen çok hoşuma gitti, kadın işini gerçekten iyi biliyor. Grup insanlarda öyle merak uyandırdı ki, TOP LINE birkaç saat boyunca Kore'nin Twitter gündeminde zirveye oturdu.
Öte yandan hayranlar çıkışın gerçekten yakın olduğunu düşünmeye başladı. Hazır Girls On Top da promosyonlarını tamamlamışken TOP LINE'ın çok yakında çıkış yapacağını düşünüyorlar. Şimdiye dek resmî bir açıklama gelmedi, neler olacağını merak ediyorsanız mutlaka beklemede kalın!
Yorumlar: [+7375, -485]
[+385, -38] Gerçekten çok iyiler, TOP LINE güçlü bir performans grubu olacak gibi görünüyor.
[+737, -408] Grup bir sürü visual ile dolu, Kim Yoo Jin'in stajyer alırken dikkat ettiği en önemli kriter bu mu???
[+72, -2] Heechul'ün tepkileri çok şekerdi <3
[+483, -93] TOP LINE'ın da tıpkı Girls On Top gibi 12 üyeli olur sanıyordum. Aynı grubun kız ve erkek versiyonları olarak çıkış yaparlar diye düşünmüştüm, tıpkı Z-Girls ve Z-Boys gibi.
[+37, -47] TOP LINE 7 üyeli mi? Ama onları Girls On Top'la nasıl shipleyeceğim şimdi? Üzüldüm.😔
-> İnanamıyorum gerçekten, düşündüğün ilk şey bu mu???Daha fazla yorum görüntülemek için sayfayı yukarı kaydırın.
Bir yorum yapmak için buraya tıklayın.