allkpop.com

81 6 7
                                    

TOP LINE sonunda çıkış yapıyor!
Editör | sunflower, 41 dakika önce

Flores Entertainment ikinci grubu, aynı zamanda da şirketin ilk erkek grubu olan TOP LINE sonunda çıkış yapıyor olabilir!

Flores Ent.'ın internet sitesinde paylaşılan bir 'afiş' dolayısıyla hayranlar TOP LINE'ın çıkış yapmak üzere olduğunu düşünüyor.

Görünüşe göre Flores yine Mnet'le işbirliği yapmış

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Görünüşe göre Flores yine Mnet'le işbirliği yapmış. Afişte yazılanlara göre TOP LINE'ın 1 Mayıs'ta Mnet stüdyolarında bir 'tanışma konseri' olacak. Şu anda elimizde başka bir bilgi bulunmamakla birlikte afişte de üyelerin silüetleri dışında dikkat çeken bir şey yok.

Hatırlarsanız Girls On Top da Mnet işbirliğiyle yapılan bir programın ardından çıkış yapmıştı, bu yüzden hayranlar TOP LINE'ın çıkışının sanıldığından da yakın olduğunu savunuyorlar. Tabii şu an için kesin bir şey söylemek mümkün değil.

Siz ne düşünüyorsunuz? Sizce TOP LINE yakında çıkış yapacak mı yoksa bu sadece grubu halka tanıtmak için başvurdukları bir yöntem mi?

Yorumlar: [+7356, -384]

[+645, -47] Geçtiğimiz perşembe M!Countdown'a katılmıştım, bitişinde bir duyuru yapıldı ve TOP LINE ile ilgilenenlerin alandan ayrılmamaları istendi. Ben de uzun zamandır grubun çıkış yapmasını beklediğimden kaldım, şunu söylemeden geçemeyeceğim, birçok kişi bekledi. Daha sonra da bize özel bir konser için form doldurmamızı, bu şekilde çekilişe katılıp bilet kazanabileceğimizi söylediler. Demek bunun içinmiş, umarım kazanırım!ㅠㅠㅠ
-> Az önce telefonuma çekilişi kazandığımı belirten bir mesaj geldi, O KADAR MUTLUYUM Kİ!!!

[+637, -93] Kim Yoo Jin'in CJ Group'tan bir tanıdığı olmalı, Flores'in sürekli Mnet ile işbirliği yapmasının başka bir açıklaması olamaz.ㅋㅋㅋㅋ

[+549, -28] TOP LINE kesinlikle çıkış yapıyor arkadaşlar, kendinizi hazırlasanız iyi edersiniz.

[+372, -3] Birkaç yorum okudum, neden katılacakları bu şekilde belirliyorlar ki? Bence çok saçma, biletler internetten satılırsa hem para kazanırlar hem de herkesin haberi olur. Katılmayı ben de çok isterdim ancak o gün orada olmadığım için katılamıyorum. Gerçekten sinirlendim.
     -> Aslında olay öyle değil. O gün yaptıkları çekiliş 10 kişilikti, kazananlar konseri VIP'den izleme hakkı kazandı. Eğer konsere gitmek istiyorsan Flores'in sitesindeki online çekilişe katılmalısın, belki kazanırsın.

[+93, -8] 1 Mayıs mı..? O gün Girls On Top'ın da konsept fotoğrafları yayınlanıyor, bu durumda Girls On Top'ın geri dönüşüyle TOP LINE'ın çıkışı çakışacak mı?

Daha fazla yorum görüntülemek için sayfayı yukarı kaydırın.
Bir yorum yapmak için buraya tıklayın.











editi beş dakikada falan yaptım, çok saçma oldu ama idare edin şakfkt

**ne demek olduğunu merak edenler için nocturne tureng'e göre gece müziği, yumuşak melodili piyano bestesi, geceye mahsus parça, duygulu melodi, tatlı ve duygulu müzik parçası anlamlarına geliyor (müzik için). resimde falan farklı anlamları var :3

top line [bgxaf]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin