TOP LINE ilk geri dönüşünde aldığı birinciliği kutluyor!
Editör | mytopline, 2 saat önceSon zamanlarda adından oldukça söz ettiren çaylak ama popüler erkek grubu TOP LINE, bugün M! Countdown'da ilk birinciliğini aldı!
Geçtiğimiz cumartesi aynı zamanda dört şarkılık EP albümlerinin de ismi olan 'Señorita' ile comeback yapan grup, ilk geri dönüşüyle beraber ilk birincilik ödülünü de evine götürdü.
Şarkının aslında Alman şarkıcı Kay One'a ait olması, hayranları ilk geri dönüşleriyle birincilik almalarından daha çok şaşırttı. Hatta birçoğu şarkıyı orijinal versiyonundan daha çok beğendiğini dile getirdi.
TOP LINE'ı tebrik ediyor ve başarılarının devamını diliyoruz. Lütfen onlara destek olmayı unutmayın, albümdeki diğer şarkıları da dinleyerek dijital platformlardaki sıralarının yükselmesine yardımcı olabilirsiniz.
TOP LINE'ın M! Countdown performansını aşağıdan izleyebilirsiniz:
Albümdeki diğer şarkılara da aynı şekilde aşağıdan ulaşabilirsiniz.
One More Night için:
Stay Crazy için:
White Love için:
Yorumlar: [+81845, -8282]
[+8274, -272] Şarkının orijinali benim hiç hoşuma gitmedi, neden bilmiyorum, belki de TOP LINE'ın versiyonunu daha önce dinlediğim içindir ama hiç umrumda değil, TOP LINE FIGHTING!!!!
[+7374, -993] Alman'ım ve ben de diğerlerine katılıyorum, Korece versiyonu çok daha iyi. TOP LINE'dan önce böyle bir şarkının varlığından bile haberdar değildim.
[+7292, -934] TOP LINE birincilik aldı çünkü Latin soundları şu anda KPOP'ta acayip popüler. Buna benzer bir sürü şarkı sayabilirim size.
-> Aynen, ayrıca şu an promosyon yapan popüler grupların olmayışı da onların lehine bir durumdu.[+6375, -1934] TOP LINE'ın rakibi en sevdiğim gruplardan biri olan WJSN idi, buna rağmen kazandıkları için mutluyum çünkü Boogie Up güzel bir şarkı değildi. Sıkıcıydı bana göre, hatta şimdiye kadarki en kötü şarkıları bile olabilir. TOP LINE hak etti.
[+5832, -19] Azul'un mimikleri beni mahvetti. Cidden... Nasıl bir şerefsizsin sen?
[+472, -3] White Love'ın söz ve müziği Jaesol'a aitmiş, kesin aşık oldu bu çocuk. Öbür türlü çıkmaz çünkü bu sözler. Söyle çocuğum, kime yaktın abayı sen?
Daha fazla yorum bulunmamaktadır.
Bir yorum yapmak için buraya tıklayın.