Eve gelir gelmez yaptığım ilk iş Minji'ye mesaj atmak oldu.
Laura
Ben indikten sonra bir şey oldu mu?Minji
Hayır olmadı yaptıkları
tek şey konuşmak oldu.
Ama sana güzel bir haberim
Var. Çocukla aynı durakta
İniyoruz ve benim bir durak altımda oturuyor.Laura
Sen ciddi misin? Ne şanslısın be😒. Peki ya kız? O da mı sizle aynı durakta indi?Minji
Evet ama tuhaf bir şey
var ki kız iki durak aşağıya
yürüdü.Ve ben o kızın evini
biliyorum pislik sırf çocukla
daha fazla vakit geçirmek
için onunla aynı durakta indi😡Laura
Yok artık! Neyse ben senden bir şey isteyecektim. Bu çocuk hakkında bilgi topla adı ne,hangi şubede hepsini öğren.Minji
Tamamdır o iş bende 😉
Laura
Sağol bebeğim iyi geceler🌙😴💤Minji
İyi geceler 🌙😴Daha üstümü bile değiştirmeden telefonumla birlikte kendimi yatağa attım. Hem mutlu hem mutsuzdum.
"Umarım sebebi sen değilsindir çocuk."
Tam kalkacağım sırada odaya annem girdi ve dolayısıyla sorgu saatide başlamış oldu. Annemin klasik okul nasıl geçti, dersler nasıldı,gelir gelmez kimle mesajlaşıyordun. Bir insan cevaplarını bildiği soruları neden sorar ki?
Annemin bu sorularından kurtulmamın tek yolu banyoya kaçmaktı telefonumu kapıp hızlıca banyoya gittim. Tabi annem söylenmeye devam ediyordu ama ben onu umursamıyordum.İnstagram'a girip hemen çocuğu bulmaya çalıştım. Ama bir dakika çocuğun adını bile bilmezken nasıl bulacaktım ki ? Tek yapmam gereken yarın Minji'den gelecek haberleri beklemekti.
Banyoda işlerimi halledip çıktım annem salondaydı sesi çıkmıyordu. Hızlıca yemeğimi alıp odama geçtim telefonla vakit geçirdikten sonra saatin 10'a geldiğini fark ederek " ödevleri sabah yapsam da olur"diye kendimi avuttum.Yatar yatmaz hemen uyumayı diledim bir an önce sabah olsun istedim ve bedenimi uykuya bıraktım.
Sabah yine annemin bana bağırmasıyla uyandım kesin yine okula geç kalıyordum ve evet saat 12.30 ve benim evden çıkmam için yarım saatim vardı. Hızlıca kalkıp banyoya gittim rutin işlerimi hallettikten sonra hemen odama gidip kıyafetlerimi giydim.
(İstediğiniz birini seçin)
Artık alıştığım için acele etmeden rahat bir şekilde gidiyordum okula geldiğimde kapıda onu gördüm. O da benim gibi geç kalmıştı belli ki ve Soyeong yanında yoktu.Bugün bandana yerine kep takmıştı.
Ona baktıkça kendimi tuhaf hissetmeye başladım. Hemen okula girdim hızla sınıfıma çıkıp içeriye girdim. Ders tarihti öğretmenimiz çok tatlı bir kadındı normalde geç kalınca kızan öğretmenlerin aksine o "olsun çocuğum önemli değil"derdi. Hızla yerime geçip dün olan biten her şeyi Soojin'e anlatmaya başladım . Soojin bu sınıftaki tek arkadaşımdı. Anlattığım şeyleri pür dikkat dinliyordu. Konuşmaya o kadar çok dalmışız ki teneffüsün ne ara çaldığını duymamıştık.
Hızla sıramdan kalkıp Minji'lerin sınıfına gittim. Öğrendiğim şeyler beni şoka uğratmadı değil
"Dökül Minji ne öğrendin "Minji beni bahçeye çıkartıp bir banka oturtturdu ve anlatmaya başladı.
"Kim Taehyung 12/L sınıfında basketbolcu,boyu 1.87
eski okulunda dersleri iyiymiş buraya gelince notları düşmüş,annesi ve babası ayrı ve en kötü haber soyeong'la aynı sınıfta"dediği şeyleri gözlerimi büyüterek dinledim."Bu kadar şeyi nasıl öğrendin acaba?"dememle kahkaha atması bir oldu."Ajanlarım çok ".Zilin çalmasıyla oturduğumuz yerden kalkıp sınıflarımıza doğru yol aldık. Ders kimyaydı ama hoca raporlu olduğu için boş geçecekti
Bende fırsatı değerlendirip Taehyung'un İnstagram'ına baktım.
1.3844 takipçi ne! Yuh yani.
Telefonu masaya koyup gözlerimi kapattım ve onu düşündüm. Gelen mesaj ile irkildim. Mesaj minji'den di;
"tenefüste yanıma gel sana söyleyeceğim bir şey var."
Ayyy yoksa taehyung ile ilgilimi umarım onunla ilgilidir. Zil çalar çalmaz hemen Minji'nin yanına gittim. Surat ifadesi iyi güzel değildi. Ona ne olduğunu sorduğumda dediği tek şey "bu çocuğu bırak olmaz bu çocuk"hiçbir şey anlamıyordum yani ilk teneffüs heyecanlı heyecanlı anlatırken bu teneffüs böyle davranması baya tuhaftı."neler oluyor Minji niye sinirlisin?"dememin üzerine dediği tek şey "sadece bu çocuğu sevme bana güven lütfen"Ama biliyorum ki çok geçti sanırım çıkmaz bir yola girdim ..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Okulun Yeni Çocuğu;KİM TAEHYUNG
FanfictionBir yanım senden nefret ederken diğer yanım hala seni neden seviyor Kim Taehyung...