O DOKTOR SENİN AMCAN MI?

292 53 9
                                    

Laura'nın Ağızından
Uyanmama telefonumun titremesi sebep olmuştu. Hava yeni yeni aydınlanıryordu. Burda mı uyuyakalmıştım? Ve bir saniye yanımda ki kişi Taehyung olamazdı dimi? Evet oydu eğer babam hasta olmasa sevinçten herşeyi yapabilirdim. Uyurken çok tatlıydı. Bu fırsatı değerlendirip saçlarıyla oynadım. Yumuşacıktı saçları elime yanağına indirdiğim sırada kıpırdanmaya başladı. Tam elimi çekecekken tuttu"bırakma beni"fısıldayarak söylesede duymuştum. Büyük ihtimalle annesini görüyordu yoksa bana neden desin ki?bende dediğini yapıp yanağını okşamaya devam ettim. Tam o sırada onun telefonuna mesaj gelmişti. Acaba baksam mı? Ya soyeong'tan sa? Derin bir nefes alıp yanında duran telefonu aldım. Açamamıştım ama kilit ekranına her şey geliyordu. Gelen mesajları okumaya başladım. Bir doktor dan dı mesaj.
Doktor
Taehyung nerdesin?
             (03.10)
Doktor
Taehyung annenin durumu gitgide götüleşmeye başladı . İzin ver ameliyat olsun.
                         (03.30)
Doktor
Üzgünüm ama anneni ameliyata almak zorundayım. Bana sakın kızma.
                         (03.55)
Doktor
Ben bunu nasıl söyleyeceğimi bilmiyorum. Anneni kaybettik oğlum. Son anda bir aksilik oldu.
                                      (05.05)

Son mesajla gözlerim doldu. Taehyung'a dönüp yapmak istediğim şeyi yaptım ona sıkıca sarıldım. O da bana sarılıp ağlamaya başladı.
-Taehyung  aannen öölmüş.
-biliyorum.
-hadi onun yanına git.
Söylediğim şeyden sonra daha sıkı sarıldı.
-hayır gidemem.
-ama an-
Birden benden ayrılıp ayağa kalktı.
-GİDEMEM.GİDERSEM O DOKTORU ÖLDÜRÜRÜM.
-doktorla ne alakası var?
Hala bağırarak konuşuyordu.
-ANNEM ONUN YÜZÜNDEN ÖLDÜ. ORAYA GİDERSEM ÖLDÜRÜRÜM ANLADIN MI
Dediği şeye sadece kafamı sallayabildim.
Derin bir nefes alıp yanıma geldi. Elini uzattı kalkmam için. Elini tutup kalktım.
-sen daha burdasın dimi?
-eğer halam kalmaya devam edecekse gideceğim.
-baban kaç numaralı odada kalıyor.
-203
Elimden tutup beni götürmeye başladı. Eğer babam bu durumda olmasaydı düşüp bayılabilirdim.En sonu da odaya geldik.
-sor gel bekliyorum.
-tamam.
İçeriye girdiğimde ikisinin de yüzünde gülücükler açıyordu.
-Kızım nerdeydin?
-hava almaya çıktım biraz.
-doktorlardan iyi haber geldi.Eğer baban ameliyat olursa kurtulma şansı varmış ama
-ama?
-kurtulamama ihtimalide varmış.
Dediği şeyle suratım düştü.
-anladım. Hala sen burda mısın?
-evet kızım sen git yarın okulun var.
-birşey olursa ara. Şu ameliyat olayına güvenmiyorum.
Deyip çıktım. Biriyle konuşuyordu. Sanırım o doktordu. Baya sinirliydi Taehyung . En sonunda sesler yükselmeye başladı.
-SENDEN NEFRET EDİYORUM AMCA BABAMI  ÖLDÜRÜLDÜĞÜN GİBİ  ANNEMİDE ÖLDÜRDÜN.
Dediği şeye anlam veremiyodum. Babasını bilerek mi öldürmüştü?Hemen  Taehyung'ı sakinleştirmeye çalıştım.Kolundan tutup dışarı çıkardım.
-sakin ol.
-OLAMAM.
-o doktor senin amcan mı?
-MALESEF EVET O PİSLİK BENİM AMCAM.
Olan biteni anlamaya çalışıyordum ama Taehyung işleri zorlaştırıyordu.
-amcan babanı bilerek mi öldürdü?
-EVET! O PİSLİK ÖLDÜRDÜ!
-tamam sakin ol.
Yüzünü ellerimin içine aldım sakinleşmeye ihtiyacı vardı. İşe yaramış gibi de gözüküyordu sakinleşmişti.
-hadi gidiyoruz
-ne-nereye?
-bana herşeyi en başından anlatacağın bir yere.
-hayır sana anlatamam.
-neden?
-ben bile ne olduğunu bilmiyorken sana ne anlatayım!
-peki
-okulda görüşürüz.
-bay bay
Onu yalnız bırakmamalı mıydım acaba?
Ben bu olayı çözeceğim Kim Taehyung ya güzellikle ya da zorla...

Okulun Yeni Çocuğu;KİM TAEHYUNG Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin