Minji'yi durdurup Laura'nın evinin adresini öğrendim. Okul çıkışında koşarak Laura'nın evinin yolunu tuttum. İki katlı tatlı bir evdi. Numarasını almıştım hemen mesaj attım
-Laura aşağı in.
-ne? Sen burda mısın?
-evet hadiii
-bekle
İki dakika sonra ağlamaktan gözleri şişmiş yüzü kızarmış Laura indi. Onu öyle görünce bende ağlamak istedim.
-se-senin burda ne işin var?
-seni almaya geldim.
-ne alması?saçmalama hem ayrıca sen kimsin de beni kaçırıyorsun ki! Erkek arkadaşım değilsin birşeyim değilsin.
-öyle mi?
-öyle!LAURA'NIN AĞIZINDAN
Dudağımda hissettiğim baskı ile gözlerim fal taşı gibi açıldı. Ellerini belime indirip beni kendine çekmişti. Daha fazla dayanamayıp karşılık verdim. Ellerimi ensesine koydum. Nefes nefese kaldığımızda dudaklarımızı ayırdık. O konuşmaya başladı.
-bak bu tarz şeyleri pek beceremem o yüzden direk söyleyeceğim. Sen artık benim kız arkadaşımsın.
-NEEEEE!
-bu kadar şaşırmana gerek yok kızım. Hani demiştin ya sen kimsin de beni kaçırıyorsun diye ben senin sevgilinim ve gitmene izin vermiyorum. Şimdi benimle geliyorsun.
-be-bekle birkaç parça birşey alayım.
-gerek yok alışverişe çıkarız. Anan gelmeden gidelim 5 dakikamız var.
-ta-tamam.Geldiğimiz yer aynı dağ eviydi. Burası gerçekten çok hoştu.
- Taehyung ben çoook acıktım.
-hmm ne yiyelim.
-pizza dışında herşey olur.
-ramen. Evet ramen.
Ramenlerimizi hazırlayıp yedik. Saat 11'e gelirdu.
-ben yatmaya gidiyorum. Sen daha oturacak mısın?
-bende yatarım birazdan.
Tamam anlamında başımı salladım. Bir yarım saat sonra arkamda bir kıpırdanma hissettim. Ellerini belime dolayıp kafasını boynuma gömmüştü. Ona doğru dönüp sarıldım konuşmaya başladı.
-benim kollarımda güvendesin prenses.
Sadece gülümsedim ve başımı göğsüne gömdüm.Sonunda beni dünyadaki tüm kötülüklerden koruyacak prensimi bulmuştum...
Biliyorum bu bölüm baya kısa oldu ama akşam bir bölüm daha atacağım. O bölüm uzun olacak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Okulun Yeni Çocuğu;KİM TAEHYUNG
FanfictionBir yanım senden nefret ederken diğer yanım hala seni neden seviyor Kim Taehyung...