PARTİ BAŞLASIN O ZAMAN

277 51 9
                                    

Kahvaltımızı yaptıktan sonra hemen üstümüzü giyindik tabi benim yanımda hiç kıyafetim olmadığı için Minji'den aldım.

Kahvaltımızı yaptıktan sonra hemen üstümüzü giyindik tabi benim yanımda hiç kıyafetim olmadığı için Minji'den aldım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Kotlu olan Laura,etekli olan Minji )

Okula geldiğimizde herkes bize daha doğrusu bana bakıp birşeyler söylüyorlardı."noluyor?". Minji bilmiyorum anlamında başını salladı. Sınıfıma geldiğimde bizimkiler hemen yanıma geldi.
-Laura!
-noldu?
-az önce bi kaç kız geldi ve seni sordu.
-ne istiyorlarmış?
-şey herkes şuanda seni konuşuyor y...yani şey bazı dedikodular var ortada o yüzden gelmişler.
-ne dedikoduları geveleme de söyle hadi!
-sanırım sen L sınıfındaki Kim Taehyung'tan hoşlanıyormuşsun ve bunu duyan soyeong soluğu burda aldı. O kıza söyleyin bugün ölüm günü dedi.
-öylemiii çok korktum ya ahahahah
-Yah kızım şakanın sırası değil baya kalabalıklardı.
-buraya kadar gelmişler görünmezsek olmaz.

Kimseye aldırış etmeden L sınıfına çıktım. Minji gilin karşı sınıfıydı benim geldiğimi görünce yanıma geldi."noluyor Laura"elimi bekle anlamında havaya kaldırdım ve sınıflarına yöneldim. Taehyung,Soyeong,Jimin ve bir kaç kişi daha bize bakmaya başladılar ama Taehyung'ın bakışları çok farklıydı.

 Taehyung,Soyeong,Jimin ve bir kaç kişi daha bize bakmaya başladılar ama Taehyung'ın bakışları çok farklıydı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

-Soyeong!!
Bağırmamla sınıftaki ve koridordaki herkes bana baktı tabi onlarda. Soyeong gil kalkıp yanıma geldi.
-seni sınıfıma kadar gelme zahmetinde bulunduran şey ne soyeong!
-hmm bir düşüneyim...TAEHYUNG!
-KENDİNİ BEĞENMİŞ EGOİST SEVGİLİN İÇİN Mİ GELDİN SINIFIMA!!
Dediğim şeyleri Jimin ağzı açık dinlerken Taehyung'ın yaptığı tek şey bana dur artık dermişçesine bakması.
-LAFLARINA DİKKAT ET KİM LAURA!
-etmezsem nolur ha!döver misin? Pıh gerçi sende o cesaret var mı ki.
-kavga istiyorsun ha hiç çekinmem bir sonraki teneffüs spor salonunda.
-anlaştık. Bari biraz kalabalık gelin de eğelencesi olsun.
Deyip oradan gittim arkamdan birinin geldiğini duydum.
-SAKIN TEK KELİME ETME MİNJİ SANA PATLARIM SONRAKİ TENEFFÜS HAZI-
Bir anda kendimi boş sınıflardan birinde buldum ve karşımdaki kişi..

-ne yapmaya çalışıyorsun Laura!
-ben birşey yapmaya çalışmıyorum her şeyi senin o götü kalkmış sevgilin yaptı!
-doğru konuş!
-konuşmazsam nolur ha! Gel istersen sevgilinle birlikte senide döveyim.
-KAVGA EDELİM DİYEN SENDİN!
-SEN BURADA BENİMLE KONUŞACAĞINA GİT SEVGİLİNLE İLGİLEN ZİRA BİR SONRAKİ TENEFFÜS HER YERİ KIRIK OLACAK!
-YETER!
Beni alıp duvara yapıştırdı ve daha çok bağırmaya başladı.
-BEN HER ŞEYİ DÜZELTMEYE ÇALIŞIRKEN SEN İŞLERİ DAHA DA ZORLAŞTIRIYORSUN YAPMA BUNU BANA!
-SENLİK BİRŞEY YOK O SÜRTÜK SEVGİLİN GÜNÜNÜ GÖRECEK O KADAR VE SEN ENGELLEYEMEYECEKSİN!
Konuşmasına fırsat vermeden sınıftan çıktım ve kendi sınıfıma gittim. Ders ingilizceydi.

TAEHYUNG'IN AĞIZINDAN
Koşarak sınıfa gittim bu kavganın olmasını engellemem lazımdı o zarar görmemeliydi.
-SOYEONG!!
Hiçbir şey demesine izin vermeden konuşmaya devam ettim.
-BU KAVGA OLMAYACAK ANLADIN MI BENİ?EĞER KAVGA EDERSEN BENİ UNUT!!
-ÖYLEMİ KİM TAEHYUNG UMRUMDA BİLE DEĞİL O KIZIN İŞİNİ BİTİRECEĞİM!

Hiçbir şey demeden çıktım ordan Jimin de arkamdan geliyordu.
-Tae sakin ol
-olamam Jimin olamam
-bırak etsinler sonuçta kazanacak taraf belli bizim kızlar daha kalabalık ve tecrübeli
-sen ne dediğinin farkında mısın? Bu olayı kapatmamız için yarım saatimiz var Jimin anladın mı beni?
-iyi be off

Yarım saat..yarım saat sonra belki de çok kötü şeyler olacaktı ve benim bunları önlemem lazımdı.

LAURA'NIN AĞIZINDAN
Sonunda teneffüs zili çalmıştı. Herkes aşağıya spor salonuna inmişti. Konser alanı gibiydi biz 6 kişi onlar 13 kişiydi. Önce derin bir nefes aldım ve  dedim ki:
"PARTİ BAŞLASIN O ZAMAN"...

Okulun Yeni Çocuğu;KİM TAEHYUNG Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin