Osztály *-* -3-

473 14 0
                                    

- Matus, jössz megsétáltatni Deby-t? - kérdeztem.

- Nem, Pöszi. - rázta meg a fejét.

- Eszti, Dávid biztos szívesen elkísér téged. - mosolygott rám Fülöp.

- Inkább megyek veled, húgi. - változtatja meg a döntését a bátyjám.

- Oké. Deby gyere! - kiabáltam a kutyának, aki egyébként nem tudom hova ment amig én kipakoltam.

- vau-vau - ugatott, és majdnem a szívinfarktust hozta rám, mert a kanapén ült Máté mellett. Ijedtemben ugrottam egyet.

- Nem is te lennél, kislányom. - néz rám anya a fejét csóválva.

- Drága, egyetlen, és legkülönlegesebb, legcsodálatosabb, édesanyánk. - nézett rá a fivérem.

- mit akarsz? - kérdezte az említett.

- Kaphatunk pénzt fagyira? - érdeklődött.

- tessék. - adta a kezébe a pénztárcát, és kivett belőle annyi pénzt, amennyi tuti elég néhány gombócra. - Nem hívjátok el magatokkal Dávidot is?

- Dávid! - kiabált Matus. - Jössz sétálni? - kérdezte.

- Nem, köszi. - válaszolt.

- Yesssss - suttogtam úgy, hogy csak a bátyám hallja. Ő felröhögött. 3 óra múlva értünk haza. Amikor a telefonom rákapcsolódott a Wifire egyből rezegni kezdett. Zora írt messengeren néhány üzenetet.

Zora :Szia, csajszii!! <3 Megérkeztetek?

Szép hely?

Találkoztál a tesóddal?

Esztii

Hahóó

Eszter, kérlek írjál vissza

Horváth Eszter választ követelek

... Zora éppen ír

MeZora, chill vaan!! Rendben megérkeztünk, 6 szobás a ház, Fülöp nem tűnik olyannak, mint a filmekben a mostohák. Apámnál biztos, h jobb.. Dávidot viszont kerülöm, mert nem a legszinpatikusabb. És kérlek ne hívd a testvéremnek, mert rohadtul nem az!!

Dankó Rebeka felvett a "9.a" csoportba Jött az üzenet. Hát, okééé. Gondolom az osztálycsoport.

Beka: Sziasztok! Az osztályunk minden tagja benne van a csoportba, kérlek ne lépjetek ki! Az osztályfőnöktől kaptam meg a neveket, mivel szólt, hogy mire elkezdődik az iskola, jobb ha már valamennyire tisztában vagyunk egymással. :) Szval, mindenki legyen szíves írni magáról néhány dolgot. Köszi, srácok! <3

Beka: De akkor igazából, kezdhetem én is xd Nos, Dankó Rebeka vagyok, általában Bekának hívnak, 15 éves, van egy kutyám, a bátyám is ebbe a suliba jár. Szüleim együtt vannak, ebbe a városba születtem, és még soha nem költöztünk a családommal. :) Kézizek 10 éves korom óta.

Me: Hali :) Horváth Eszter vagyok, Eszti szokott lenni a megnevezésem. A bátyámmal és az anyukámmal ma költöztünk a mostohaapámhoz, és új tesónkhoz. Minden gyerkőc a családban ebbe a suliba jár / fog járni. Van egy labrador kiskutyám, Deby <3 ÉNekelek nagyon kicsi korom óta, mivel az előző sulimban kötelező volt a sport röplabdáztam, de nem annyira szeretem. :)

Doma: Sz'asztok! Kiss Dominik vagyok, de csak ink. csak Doma .-. 16 vagyok, nincs tesóm, csak anyám van, mert a Vater itthagyott minket, még amikor nagyon kicsi voltam.. Van egy Francia Bulldogom Buli, és szingli vagyok ;;)

Panni: Halihó! '-' Budai Panni vagyok, 15 yrs, van egy ikrem  ( osztálytárs;) ) Lovagolok mióta az eszemet tudom :D Mellesleg ha nekem valaki elkezd szünetben beszélni a suliról, letépem a fejét :)) 

Zara: Hellooo, testvéreim! :) BUdai Zara a nevem, 15 yrs @Panni <3 Szintén lovagolok, velem lehet a suliról beszélni xd röviden ennyi

Aida: Chao! Ez eskü olyan mint valami társkereső xd 15 yrs; single; basketball, sister (:

Marci: Becses nevem, Kóbor Marcell /alias Marci/ van barátnőm @Zara hugim is van, kosarazok

Milán: Szép, napot! Kovács Milán, nem vagyok egy barátkozós típus. Ádíosz! 

Tami: Végh Tamara. 16 yrs, festés. Crush on ×-×

Peti: Varga Péter, Peti. Gitározok, elvileg jól. Szingli  ;) Kitűnő tanuló :D

Éjjelig üzengettünk, és nagyon jó fejek :) Milán többet nem volt elérhető, de mivel a többiekkel jó kijöttünk, de igazán zavart...

Ketten, Debrecenben SZÜNETELWhere stories live. Discover now