- Pöszi! Gyere! Dani mindjárt jön, és indulunk! – ordította a bátyám.
- Jól van, Matus! 2 perc. – kiabáltam vissza a fürdőből. Derékig érő barnából szőkébe átmenő hajamat egy laza copfba fogtam. – Amúgy hova is megyünk? – kérdeztem amikor leértem a nappaliba. – Szia, Dankó. – köszöntem a fiúnak.
- Pöszke. – biccentett felém. Igen. Mind a kettőjükkel furcsa beceneveken hívjuk egymást.
- Gyerekek, 5-re érjetek haza, fontos bejelenteni valóm van. Dani, ha gondolod maradj, de akkor Zorát is hívjátok át. – nézett ránk komolyan anya.
- Rendben anyu, szia. – köszöntem el, majd a fiúk is így tettek.
- Pöszke, Zora miért nem jön velünk? - kérdezte Dankó.
- Nem tudom. - vontam vállat. - Miért? - húzogattam a szemöldökömet.
- Csak, mert. - adta a szokásos válaszát.
- Veled aztán igazán szót lehet érteni. Nem tudom más, hogy tud veled tölteni annyi időt. - ráztam a fejem.
- Ha gondolod, megmutathatom. - mosolygott perverzen.
- Hé, tesó! A húgom tabu! Még mindig. - adott neki egy tockost a bátyám. Igazából, csak a mekibe mentünk, így simán visszaértünk időre. Zora is jelen volt már a társaságban.
- SZóval, gyerekek, elég fontos bejelenteni valóm van. - nézett ránk, az ujjait tördelve.
- Halljuk. - vont vállat Matus.
- Elköltözünk. - nyögte ki.
- Hova? - kérdeztük mind a négyen egyszerre.
- Debrecenbe. - mondta.
- Miért? - kérdeztük ismét egyszerre.
- Mert összeköltözünk a párommal. - adta meg a választ
- Neked van olyanod? - kérdezte Zora. Anyám bólintott.
- És megtudhatjuk, hogy ki az? - nézett rá Dankó.
- Szerencsés Fülöp.
- És megkérhetünk arra, hogy ne nekünk kelljen mindent kihúznunk belőled, hanem elmondod a történéseket? - néztem rá könyörgőn.
- Igen. Fülöppel egy éve vagyunk együtt. - adott egy pontos személyleírást, majd folytatta. - ... És van egy fia. - dobta nekünk, amolyan nesze, ezt emésszétek meg stílusban.
- Mi? - ordítottunk fel.
- 17 éves, Dávidnak hívjak. Ő anya nélkül nevelkedett, és abba a suliba jár, amibe ti fogtok. Szerintünk. Mármint Fülöp, és szerintem Máté, az osztálytársa leszel. - mondta higgadtan.
ESTÁS LEYENDO
Ketten, Debrecenben SZÜNETEL
Novela JuvenilEszti anyjával, és bátyjával, Mátéval él. Legjobb barátnője rég óta vele van, ahogy ha szükség van rá Dani, Máté haverja is mindig a helyén van. Aztán fordul a kocka, és hirtelen váltanak egyről a kettőre. A 3 személyes, apa nélküli család hozzá csa...