Sziasztok! Itt van az uj resz ami remelen tetszik🤗😍 Kerlek jelezzetek, hogy tetszik-e folytassam-e vagy sem. 🙂 Köszönöm!!❤ Jo olvasast!😀💕
Z.
.-.-..-.-.-.-.-.-.-...-.-.-.-..-.-.-.-..-.-.-.-..-.-.-.-.-- Na, elmondom, hogy szerintem mire számíts. Gyanúsan az lesz, hogy nekünk lemegy az edzés, és utána te előadsz egy kész táncot, és Dalma eldönti, hogy haladó-középhaladó-kezdő legyél-e, az utóbbit nehezen hiszem el. - Egy épület elé értünk, amire „Dark Angel" volt írva. Gondolom ez a tánciskola neve. - Először mennyünk oda Dalmához, majd ő elmondja a programot. - mosolygott rám bíztatóan Márk.
- Rendben. - mondtam, majd elindultunk nem tudom hová.
- Csá, haver.. - pacsizott le egy fiúval Márk. - Nem tudod, hogy merre van Dalma? - érdeklődött.
- A szekrényeknél. - vágta rá a srác.
- Hello, Dalma. - köszönt a haverom (??), egy 25 év körüli nőnek.
- Szia. Salk Dalma vagyok. Én vagyok a haladó csoporttal. - üdvözölt.
- Horváth Eszter, de kérlek Esztinek szólíts. - mutatkoztam be. Márk felvázolta, hogy ki vagyok, és miért vagyok itt.
- Jó. Öltözzetek át, Eszti velünk együtt bemelegítesz, majd mutatsz nekem valamit, amit az cvek során tanultál. Aztán vagy nézni fogod az edzést, vagy beállsz te is, de ez majd még eldől. - adta tudtunkra. a feladatot az edző.
- Gyere megmutatom az ötözőt. - húzott magával Márk, kinek érintésére kirázott a hideg. Egy fekete sportmelltartót, szürke lenge ujjatlan felsőt, és hopsszú fekete cicagatyát vettem fel.
- Melegítsetek be. - tapsolt kettőt Dalma. Miután mindeki kész volt újra megszólalt. - Most megnézzük Esztit. Melyik zene kell drágám? - érdeklődött.
- Beyoncé~ Partition. - mondtam.
[...]
Tökéletesen végigtáncoltam, és ismét boldog lettem ettől az érzéstől. Mikor végeztem a többiek tapsoltak, sőt, Márk még fütyült is.
- Ez nagyon jó volt! - dícasért meg Dalma. - Üdvözöllek a Dark Angel haladó csoportjában!!!- ordította el magát.
- Köszönöm. - nevettem fel.
- Na, de most, hogy már párosan vagyunk normálisan készülhetünk a következő versenyünkre. Mindenki mutatkozzon be, aztán elmondom a párokat.
- Jó magam Fűry Dorka vagyok. A legegyszerűbb az, ha a többiek nevét is elmondom. Nyitrai Freya, Füvesi Janka, Üveges Szonja, fekete Maja, Nagy Andor, Kulcsár Ádám (Ádi), Roznyik Csanád (Csani), Homor Róbert (Robi), Reményi Kristóf. Márkot meg már ismered.
-Oké, akkor elmondom a feladatot, majd a párokat. Tehát. Van 1 hónapotok rá, hogy páronként kitaláljatok egy koreot, és megtanuljátok, továbbá meg is tudjátok valósítano. A heti 3 edzés is erről fog szólni, de ezen kívül is összeülhettek, és csinálhatjátok. Nos, akkor a párok.. Maja-Kristóf, Janka-Csani, Dorka-Andor, Eszti-Márk, Szonja-Robi, Freja-Ádám.
DU LIEST GERADE
Ketten, Debrecenben SZÜNETEL
JugendliteraturEszti anyjával, és bátyjával, Mátéval él. Legjobb barátnője rég óta vele van, ahogy ha szükség van rá Dani, Máté haverja is mindig a helyén van. Aztán fordul a kocka, és hirtelen váltanak egyről a kettőre. A 3 személyes, apa nélküli család hozzá csa...