Másnap reggel, amikor lementem kakaót inni 8 óra körül, Márk volt egyedül a konyhában.
- 'Reggelt. -köszönök.
-Szia. - köszön vissza.
- Mióta vagy ébren? - kérdezem.
- fél 7. - válaszolja, mire kidüllednek a szemeim.
- Mivan? - kérdezem
- Fél hét. - ismétli magát. - AMúgy hol van Deby? - kérdi.
- ALszik.
- Hol?
- Az ágyamban. - felelem.
- És miért nem kelt fel, amikor lejöttél?
- Mert amikor felkeltem és ő is felkelt simogattam amíg ismét el nem aludt. Szóval ja.
- Értem. - biccent. AZtán hirtelen csöngetnek. Kinyitom az ajtót, és kik vannak ott? Dankó és Zora. Felsikítottam, és a nyakukba ugrottam. Aztán behívtam őket.
- Nem úgy volt, hogy este jöttök? - kérdeztem.
- De, csak gondoltuk, meglepünk titeket. - feleli Zora. Visszamegyünk a konyhába, ahol még mindig ott van Márk. Felállt és kezet fogott Dankóval.
- Csontos Dániel, de mindenki csak Daninak hív.
- Soós Márk.
- Áhh, szóval te vagy Dávid haverja? - kérdezi Dankó, miközben félszemmel rám sandít, én pedig bólintok.
- Ja. - mondja Márk, majd a Dankó mellett álló lányra néz.
- Zora vagyok. - mutatkozik be kollegina. Egyszer csak meghallottuk a lépcső nyikorgását. Deby jött le rajta. Majd amikor meglátta Danit, elkezdett felé futni, és ahogy csak tudott ráugrott. én erre csak felnevettem Zorával együtt.Dankó elkezdte simogatni, és ölelgetni.
- Hát szia,Deby baba. Hogy vagyunk- hogy vagyunk? - kérdezi a barátunktól, miközben az szétnyalja az arcát. - IGen, nekem is rossz nélküled, Deby. Itt van apa, nem kell tovább aggódni. - beszélgetett vele. - Igen, igen, csúnyabácsikat nem szeretjük. Deby ülj le. - szól rá hirtelen, mire Deby eleget tesz kérésének. - Szóval, ő ott Márk. Hivatalosan is ő lesz a keresztapád. Neki fogadj szót. Úgy tűnik megfelel keresztapának, de ha nem, akkor kiherélem, semmi gond nincsen, Picúr.
- Hé! - akad ki Márk.
- Mi a gond? - kérdezi Dankó.
- Mi az, hogy kiherélsz, ha nem vagyok jó keresztapa? - magyarázza meg kitörését.
- Az, hogy melegen ajánlom neked, hogy legyél tündérkeresztapa. Az apja meg az anyja mintaszülők. A keresztapja is legyen az a keresztanyja mellett. - mondta Dani.
- Deby, kincsem gyere ide. - mondta Zora neki.-
- Vau vau! - hallatszódik az ugatás, ami azt jelentette, hogy ő most azonnal Zorához akar menni.
- KOmolyan mondom, Deby több szeretet kap, mint a legaranyosabb ember babakorában. - hitetlenkedik az újdonsült keresztapa. Deby mintha csak megértette volna elkezdett Márkra nézve morogni. - NEm mondtam semmit, Deby. Imádlak. - teszi fel mindkét kezét mintha fegyvert fogtak volna rá.
9.a
Me: Jó reggelt! Bocsi de én ma mégsem tudok menni :( Barátnőmék most jöttek otthonról ide, és mivel ugye ők nem ebbe a városban laknak, ritkán találkozhatunk majd, és most kiszeretnénk használni az időt... Tényleg sajnálom ˘-˘
YOU ARE READING
Ketten, Debrecenben SZÜNETEL
Teen FictionEszti anyjával, és bátyjával, Mátéval él. Legjobb barátnője rég óta vele van, ahogy ha szükség van rá Dani, Máté haverja is mindig a helyén van. Aztán fordul a kocka, és hirtelen váltanak egyről a kettőre. A 3 személyes, apa nélküli család hozzá csa...