Tények

84 15 1
                                    

Így, hogy ez a kis könyvecske lassan fél éve napvilágot látott úgy érzem , hogy egyes részeket tisztáznunk kell a könyv kapcsán hátha valakinek újdonság lesz amit írni fogok.

És bár a történet leginkább YoonGiról szól szerintem sok szót lehet ejteni a benne történő cselekvésekről.

ᴊɪɴ éʀᴢᴇʟᴍᴇɪ

- Jin szerelmes volt YoonGiba és ez egyre inkább fokozódott
-Jin igazából ismerte Hoseokot aki arra kérte meg, hogy vigyázzon Sugára
-Valójában Jin tudta YoonGi terveit, de megpróbálta őt a legjobb trükkökkel visszatartani

ʜᴏsᴇᴏᴋ éʀᴢᴇʟᴍᴇɪ

-Hobi mérhetetlenül aggódott Suga lelki éppsége miatt, ezért is kérte fel Jint
-Hoseoknak rengeteg fájdalma volt, de igyekezett nem kimutatni szerelme előtt
-Hope halálát rák okozta, amit előre tudott, de nem említette Sugának

ʏᴏᴏɴɢɪ éʀᴛᴇʟᴍᴇɪ

-Érzett szerelmet Jin iránt, de azért nem mutatta ki, mert félt, hogy ezzel elárulja Hoseokot
-YoonGi Hoseok elvesztése után depresszióba esett melyet anorexia, teljes rettegés és elveszettség kísért
-Mivel Suga nem bírta felfogni szerelme elvesztését sokszor hallucinált és gondolt vissza a régi szép időkre

Öɴɢʏɪʟᴋᴏssáɢ

Ha bárkinek is megfordul ilyesmi a fejében ne féljen segítséget kérni. A könyv egy tökéletes példa arra, hogy valakinek az elvesztése mennyire tudja az embert a szakadék szélére sodorni. Nem kell, hogy veled is az történjen, mint YoonGival. Sugát felemésztette az egyedül lét és a fájdalom ezért inkább az örök mélységbe sodorta magát.

HA ÚGY GONDOLOD SZÜKSÉGED VAN SEGÍTSÉGRE HÍVD A 116 111 INGYENES TELEFONSZÁMOT. Nem kell, hogy úgy végezd, mint Suga a könyvben.

ᴍᴀᴘᴏ ʜíᴅ 

A könyvben néhányszor említettem a Mapo hidat, mely Koreában az öngyilkosok hídja néven ismert. Számtalan fiatal és 60 év feletti ember ugrik le a hídról a vég érdekében. Koreának van egy hatalmas hibája: nem ismeri el a mentális betegséget. Kinézik a társadalomból azt az embert aki akár egy pszichológushoz is beteszi a lábát, így a mentálisan sérült emberek nem gyógyulnak meg. És bár mostanában azért javult a helyzet még mindig nem oldódott meg teljesen.

sᴢᴇʀᴇʟᴇᴍ 

Ha Suga valójában belátta volna a Jin iránt vallott érzelmeit nem ugrott volna le. Jin ki tudta volna rángatni a mély gödörből, melyet Hobi is örömmel fogadott volna. És ha Jin egy kicsit is több erőt fektetett volna ezen érzelmei kimutatásába most Suga és Jin együtt élnének boldogan. Így hát azt szeretném így végszóval mondani nektek, hogy a szerelem nem fáj. (Najó néha igen) Ne féljetek szerelmesek lenni senkibe. Csak állj elé és mondd el neki. Csak annyit, hogy: szeretlek. Kérlek tedd meg. Szeresd a szerelmed.

Felejthetetlen emlék [YoonSeok F.F] ✔️Where stories live. Discover now