ℙ𝕣𝕫𝕖𝕔𝕫𝕪𝕥𝕒𝕛𝕔𝕚𝕖 𝕌𝕨𝕌

8.1K 253 32
                                    

🍋🍋🍋

Hola, moi czytelnicy!

Na Wattpad'zie jest z pewnością w brud historii tego typu, ale Mattie nie chcąc być gorsza postanowiła zabawić się w to samo...

( ͡ಥ ͜ʖ ͡ಥ)

🍋🍋🍋

•Co to konkretnie jest?

Cóż zbiór talks'ów, przemyśleń oraz sytuacji z mojego życia, a także wielu rad (i innych niepotrzebnych LGBT+ pierdół)

Będą one pokazywać jak wygląda żywot pewnej homoseksualistki z naszego kraju.

W skrócie jest to swojego rodzaju pamiętniko-poradnik.

🍋🍋🍋

Na potrzeby mojej anonimowości oraz anonimowości osób, które będą występować w poszczególnych rozdziałach, imiona i nazwiska zostały przeze mnie zmienione na pseudonimy lub inne (głównie angielskie) imiona. Imiona niektórych osób będą przekładem tych samych imion na angielski, lub będą po prostu jakimiś randomowych imionami z tego, jak i naszego ojczystego języka. Dlatego proszę nie doszukiwać się odpowiedników imion, bo niektóre będą te same, a niektóre inne.

Bla... bla... bla...

(Tak wiem ile razy wymieniłam tam słowo „Imię", a raczej jego wyrazy pokrewne, ale proszę nie bijcie)

To chyba wszystko co chciałam wam przekazać w tej części.
W razie czego będę po prostu tłumaczyć coś pod rozdziałem, lub w jego trakcie.

🍋🍋🍋

Adiós!

( ಠ ͜ʖಠ)

🍋🍋🍋

Jak to jest być „LESBĄ"?Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz