Bedøvelses pil

5 0 0
                                    

Ut av det blå kom det fem vakter stormanes til rundt meg. Dei skaut meg med ei bedøvelses pil. Eg vart ør i hovudet. Føtene, armane og resten av kroppen vart tung. Det var umogleg å halde augelokka opne. Dei sklei sakte igjen, det var ingen verdens ting eg kunne gjere. I ei tåkete sky såg eg vaktene nære seg. Dei la meg ned i bakken og sette handjern på ryggen på meg. Så gjekk alt i svart.

Lyset skinte inn i auga mine. Det svei til dei hadde vent seg til det sterke lyset. Eg kjente meg ikkje igjen i omgivelsane. Dei må ha frakta meg mens eg var i min sovande verden. Rommet eg vakna opp i var lyst og lite. Det var innreda med ei metall seng ein vask og eit toalett. Oppå den harde og kalde metall senga låg det ein ynkelig madrass med ei pute og ei dyne. Dyna var litt rar. Den var tjukk og det såg ut som om den var fullt med fjær frå fuglar. Eg kunne ikkje huske å ha sett eit slikt objekt før.

Etter ei stund kom det nokre vakter og åpna metalldøra. Det var den eineste døra som var i rommet. og den einaste utgangen foruten eit lite vindauge på den minste veggen. Eg hadde ikkje fått tid til å sjå kva som var på utsida enda, men eg var sikkar på at det ikkje kunne være værre enn den eg hadde hatt før. «We will take you to you layer» sa vaktene og tok tak i meg. Dei var forsiktige, men alikevel strenge.

 Dette var og ein ting som var nytt for meg. Som oftest når vaktene skulle eskortere oss til ein annen plass var det på med handjern, tre vakter og gikk du to skritt i feil retning vart du skutta tilbake. Det var nesten som om dei trudde du skulle prøve å rømme med tre store vakter rundt deg. Men her var det noko heilt anna. Her vart eg behandla som eit menneske, som om eg va meir eller mindre likeverdig. 

Død eller frihetWhere stories live. Discover now