Adara weszła do przedziału, przywitała się z wszystkimi uściskiem i usiadła obok Nott'a.
Ubrana była w sukienkę w czerwoną kratę.
- Słyszeliście, podobno Moody ma uczyć w tym roku Obrony przed czarną magią- powiedziała, aby zagaić rozmowę.
- Czekaj, kto? - zapytała Pansy
- Na prawdę nie znasz Szalonookiego?- zaśmiał się Draco
- Fajną masz sukienkę Black - powiedziała w złości Parkinson
- Ładnemu we wszystkim ładnie. - wzruszyła ramionami.
Theodor z przyzwyczajenia wyciągnął rękę tak, że obejmował Adarę, a tej to nie przeszkadzało. Blaise tylko piorunował przyjaciela wzrokiem.
- Widzę, że masz kolor Gryffindor'u - powiedział Malfoy
- Nie Gryffindor'u tylko czerwony, a wy jesteście jeszcze strasznie dziecinni. Podobno w tym roku ma być coś zorganizowane w szkole.
- Co? - zapytał Nott
- Mają nam to powiedzieć dopiero na powitaniu.
~~~
Jak powiedziała tak było. Na kolacji zapowiedzieli turniej trójmagiczny.
Większość uczniów było zawiedzionych, że ze względu na ograniczenia wiekowe nie mogą brać w nich udziału.
Dziewczyny od razu zaczęły gadać o balu.
- Z kim idziesz? - zapytała Adara Pansy.
- Jak to z kim? Wiadomo, że z Dracusiem.- na te słowa Malfoy się zakrztusił napojem, który pił, a wszyscy zaczeli się śmiać.
- A ty Black? - zapytał Nott
- Jeszcze nie wiem. - wzruszyła ramionami - pewnie do tego czasu sobie kogoś znajdę.
~~~
Pod koniec listopada wszyscy siedzieli w pokoju wspólnym.
- Idziemy razem na bal Adara? - zapytał Blaise, który i tak nie robił sobie jakiś wielkich nadziei.
- Chętnie- uśmiechnięła się do niego
- Czekaj.. To kolejny zakład z Theo?
- Gdyby to był zakład nie był bym taki zdziwiony. - powiedział zszokowany Nott
- To nie jest żaden zakład- wzruszyła ramionami - Po prostu się zgadzam iść z tobą na bal. Dlaczego myślicie, że to jest podstęp?
Adara pobiegła zdenerwowana do swojego dormitorium, a za nią poleciał Draco.
- Co się stało, że nagle chcesz z nim iść?
- Może po prostu mam ludzkie uczucia i jest mi trochę smutno, że cały czas się z niego naśmiewam?
Usiadł obok niej.
- Ale z Pansy dalej się będziesz naśmiewać? - na te słowa się zaśmiała.
- Na głowę jeszcze nie upadłam.
Zapadła na chwilę cisza.
- Zrobisz coś dla mnie? - zapytała Adara.
CZYTASZ
Adara Black, czyli jak żyć pomiędzy Potter'em, a Malfoy'em [zawieszone]
FanfictionJest to sequel,,Huncwoci i Ona". Można czytać bez przeczytania, ale pojawiają się spojlery.