1.

212 7 0
                                    

Jmenuji se Kim, je mi 16 let a žiju ve zlé a zanedbavatelné rodině. Rodiče mě šikanují a často vyvolávají konflikty v rodině. Proto se nestýkám se zbytkem rodiny. Naštěstí mám skvělé kamarády ve škole.

Je pátek dopoledne, sedím ve škole s nejlepším kamarádem Danielem. "Jdeš dneska na pouť?"ptá se mě. "Ne, rodiče mi to nedovolí", odpověděla jsem. "Proč se někam neodstěhuješ?". "Nemám kam jít", odpověděla jsem smutně. Danielovi to bylo líto, ale k němu jsem jít bydlet nemohla. Mají malý byt a doma jich je pět. Zazvonilo a všichni šli domů. Rozloučila jsem se s Danielem a celou třídou a šla jsem domů. Přišla jsem domů o pět minut později a matka na mě začala řvát: "Jak to že jdeš pozdě?! Máš tady práci, a opovaž se to neudělat! My s otcem jdeme do hospody". O pouti jsem se raději nezmínila, protože by mi dali ještě víc zabrat.
Něco mě ale napadlo. Když to stihnu, tak se tajně vydám na tu pouť. Mám co dělat, rychle do práce!
Za dvě hodiny jsem byla hotová a rychle jsem vyrazila na pouť. Hudba hrála, ostatní jedli a pili a točili se na kolotočích.

Hned jsem vyzkoušela první atrakci, kterou jsem uviděla

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Hned jsem vyzkoušela první atrakci, kterou jsem uviděla. Pak jsem šla ke stánku s kebabem. "Ahoj Kim. Nečekali jsme, že tu budeš" pozdravili mě kamarádi. "Nějak jsem to zařídila." Společně jsme šli na horskou dráhu, pak na Extreme, no vyzkoušeli jsme všechno. Moc jsem si to užívala. Brzy se setmělo. "Musím už jít, doma na mě čekají. Tak ahoj", řekla jsem všem a šla jsem. "Hej holka, máš nějak na spěch, nechceš svézt?"zeptal se mě moc sexy kluk. Byl vysoký a hubený, vlasy měl černé a oči modré. "Odvoz by se hodil" řekla jsem. Zavedl mě k namakané motorce. Vím, že bych neměla s cizími lidmi nikam jít, ale ten vypadal slušně. Přivezl mě domů. "Ještě jsem se nepředstavil. Já jsem Justin". "Já jsem Kim" řekla jsem a usmála se na něj. "Najdi si mě na facebooku a přidej si mě. Můžeme se někdy sejít." řekl tak jistě. "Dobře, ozvu se ti. Ahoj!" odpověděla jsem a Justin odjel.
Přišla jsem domů a mezi dveřmi jsem dostala velkou facku od matky..........

HappierKde žijí příběhy. Začni objevovat