Sabah gözlerimi açtığımda ilk işim maillerimi kontrol etmek oldu ama kimse sabah 5'te mail atmazdı.
Kalkıp abdest aldıktan sonra namazımı kıldım. Yatağımı toplayıp eşofmanlarımı giydikten sonra kulaklıklarımı alıp çıktım. Biraz yürüyüş ardından koşmaya başladım. Uzun bir süre koştuktan ve evden baya uzaklaştıran sonra kendimi çimenlerin üzerine attım. Yanımdaki hareketlilik hem korkmama hemde ayaklanmama neden oldu. Baktığımda yanımda çimenlere uzanan Faruk'u gördüm. Hızla kulaklıklarımı çıkardım.-Sen ne arıyorsun burada?
Sana da günaydın.
-kusura bakma şaşırdım. Günaydın
Koşuya çıkmıştım seni görünce yanına geldim.
-Ben bir anda korktum ve şaşırdım.
Hani işin vardı?
-saat daha altı.
Olsun bak ikimizde koşuya çıktığımızda göre birlikte çıkabilirdik.
Sessiz kaldım. Neden birlikte bir şeyler yapmaya çalışıyor onu anlamıyorum.Ee nasılsın dün akşamdan beri
-iyiyim. Sen nasılsın
Harikayım.
-Sen hep böyle pozitif misin?
Negatif olmamı gerektirecek bir durum mu var?
-tanımadığın ve sevmediğin biriyle evleniyorsun?
Tanımadığını ve sevmediğimi de nereden çıkardın?
Ona şaşkına bakakaldım.
Burnumu sıkarak.
Ben şimdi eve gidiyorum üzerimi değiştirip size geleceğim ve kurt gibi açım bana kahvaltı hazırlar mısın?
Şaşkınlığı hala sürerken-t-tabi
Arkasından koşuşunu izledim. Az önce ne oldu?
Kafamı sallayarak kendime gelmeye çalıştım. Yok artık. Bu nasıl değişik bir adam. Ayaklanıp eve döndüm.
Eve gelince kısa bir duş alıp üzerimi giydim. Mutfağa indiğimde anneler de yeni iniyordu.
+günaydın kızım
-Günaydın
=günaydın kızım babama baktım doğru mu duydum diye.
-günaydın.
Mutfağa annemde gelip kahvaltı hazırlıklarına yardım etmeye başladı.
-Faruk kahvaltıya gelecek anne
+AA ne güzel.
Bir şey demeden işime devam ettim. Her şey hazır olduğunda kapı çaldı. Harika zamanlama. Kapıyı ben açtım. Faruk kocaman bir gülümseme ile kapıda dururken bende gülmeden edemedim
-hoşgeldin. BuyurHoş buldum.
Hırkasını alırken
Babam içeride mi?
-evet
Salona geçerken ben mutfağa geçip ekmekleri koydum. Daha sonra salona geçip koyu muhabbet yine şaşırmama neden oldu. Gerçekten bu nasıl adam?-kahvaltı hazır
=hadi oğlum birlikte güzel bir kahvaltı yapalım.
Hayır sorun bende mi? Ben anlamıyorum! Herkes bir mutlu bir memnun. Kafaya takan sadece benim herhalde hadi ailelere fazl abir şey olmuyor da bu adam niye bu kadar mutlu.
Neyse neyse önemli olan yemek.
Onlar masaya yerleşirken ben çayları doldurdum. Normal sohbet içinde kahvaltı edilmişti. Tabi biz yedik Allah arttırsın sofrayı kuran kaldırsın hesabı yapıp hepsi bahçeye çıktı. Bende toparlayıp olmazsa olmaz sabah kahveleriyle yanlarına gittim.Yok ben şüphe duymaya başladım. Evlatları ben değil o nasıl kotu bir muhabbet aman Allah!
Kübra mail geldi mi?-bilmiyorum. Bakamadım.
=hayırdır kızım ne maili?
-iş başvurusu yaptım. Oradan dönüş bekliyorum.
=nereye yaptın?
-...... Yaşam
Anlamadım orada ne yapacaksın?
-antrenörlük.