Ta zabawa zaczęła się rok temu, a właściwie rok z hakiem, gdy z _apollo18_ zabrałam się do kina na Thora Ragnaroka. Z jakieś okazji poszłyśmy i był fan. Nic nie ogarniałam, ale już stwierdziłam, że to mój ulubiony film. Takiej komedii nie widziałam nigdy może dlatego, że nie gustuję w komediach ćśśśś... o japońskich nie wspominając Oczywiście low ju Thor i Loki biczys i nowe OTP.
Potem były urodziny Zwierzak04 gdzie we Wrocławiu poszliśmy na wojnę bez granic tzw. Infinity war. Nie ogarniałam kto jest kim. W ogóle nie rozpoznałam kapitana ameryki, który popylał z brodą bez swojej tarczy. Co? Miałam prawo nie poznać XD Czarnej wdowy też nie poznałam, cały film się zastanawiałam kim była ta tajemnicza blondynka. To była ona lol
Pamiętam jak dziś. Wyszliśmy jakbyśmy dostali granatem dymnym w twarz. Oszołomieni i takie da fuq?! Musimy czekać rok?! I minęło...
Gdzieś przed rytmami ulicy. Czyli 6 kwietnia słuchałam bad romance i chciałam wpisać numb. Nie skasowałam poprzedniego i kliknęłam enter i tak przede mną wyskoczył ten film...
XDDDDDDDD autentycznie
Po tym filmiku wybrałam w końcu, którego z boskich braci wolę bo tak to lofciałam obu.
Thor w ciul przystojny, Loki ciut mniej ale zajefajny charakter.
Tak oglądałam sobie te amvy (gdyby ktoś się zagłębił w głąb moich polubionych filmików autenetycznie stwierdziłby, że tylko egzorcysta jest w stanie pomóc) i oglądałam...aż stwierdziłam, że ci avengersi to muszą być kozaki.
Cda avengers 1 ? jedziemy! Potem szukam aktora i w jakich filmach grał. Tom Hiddleston...mrau brałabym. I w ten sposób mam pierwszego w życiu celebrity crusha.
cda Thor 1 ? Jedziemy! Thor mroczny świat? Jedziemy do biblioteki po płytę!
Potem ogarnęłam, że do Endgame tylko parę dni.
Zaczęłam się umawiać na randkę.
Ogólnie nie lubię bo nie potrafię zadawać się z chłopakami. Jakoś tak mi trudno, ale stwierdziłam że trzeba się integrować bo to nasza ostatnia klasa. Zapytałam najpierw Michała. Jakoś jest najbardziej normalny i fajny ze wszystkich. Zgodził się. Oczywiście nie mówimy tutaj o miłości i uczuciach. Randka integracja, ale nazywam to randką bo jest prestiż. Zaprosiłam jeszcze Bartusia, który też jest fajny (znaczy się był bo gówniak nam zaspojlerował) i jeszcze Kuba, ale Kuba ma innych ziomków i nie chciał iść. Przynajmniej mi powiedział, które filmy obowiązkowo obejrzeć.
Wiecie, że to się dzieli na fazy?! Ery. Tego Kubuś mi już nie powiedział.
Walić kolejność! Po co to komu? I obejrzałam, ale zostały mi Iron Many, Strażnicy galaktyki, antman, czarna pantera i kapitan marvel. Nke pominęłam czegoś?
I nadal nie ogarniam jaką rolę odgrywa Bucky ;-;
Mam nowy telefon, tak się nakręciłam, że teraz cały jest w screenach z memów z avengersów (zwłaszcza z Lokim)
CZYTASZ
Notes, tak po prostu
HumorNotesik NIE PAMIĘTNIK! Głupie, zazwyczaj bardzo potrzebne do życia informacje wzięte z mojego życia. Za pewne będzie dużo rzeczy, którymi bym chciała się dzielić z ludźmi, więc zrobiłam notes...tak po prostu. Nie musicie tego czytać, tu mi nie zależ...