49 глава

3K 130 11
                                    

Гледна точка на Алисън

Беше почти 20 часа и тъкмо влязох в хотела си. Определено не е толкова лесно да се отърва от Кейти. Не че искам, напрактика съм тук да прекарам време с нея и се радвам за това. Просто ужасно много искам да видя Хари, а с нея така или иначе ще се виждаме всеки ден, докато съм тук. Естествено с нея прекарахме целият следобед заедно, беше много щастлива, че е видяла Хари. Разбирам я. А сега настояваше да вечеряме заедно с нея и Дейв, но в крайна сметка успях да се измъкна. Казах че съм много изморена, че предпочитам днес да си легна по-рано и че ще хапна нещо набързо в хотела. Убедих я да вечерят сами, все пак не искам да му я отнемам през цялото време, редно е да прекара време и с него. В крайна сметка се съгласи и само ме докара до хотела.

Аз бързо се качих в стаята си. Сетих се за снимката ни от по-рано. Напрактика нея мога да кача. И определено ще го направя, много искам да си кача снимка с него. Влязох в инстаграма си и я качих, като отдолу се чудех дали да не напиша нещо, но просто оставих "❤️", а след това го отбелязах на снимката.

Преди да му се обадя реших да се преоблека. Все пак нямаше да отида по къси панталонки и потниче. Облякох си светли дънки и бяла леко по-широка тениска с черен надпис, която загащих. Пуснах косата си и я поразреших, беше на вълни и много ми харесваше. Сложих си съвсем малко безцветен гланц и бях готова. Взех телефона си отново. Имах съобщение от Сара и от Кейти. Първо видях това от Кейти.

Кейтлин: Хари ми хареса снимката в туитър!

Наистина му е голяма фенка.

Алисън: Поздравления!😄

След това отворих съобщението от Сара.

Сара: Какво по дяволите се случва?!

Беше ми изпратила скрийншот от снимката с Хари, която бях качила, показвайки ми, че той я е харесал и е коментирал с "❤️", както и скрийншот от историята му, в която е споделил поста ми. Той сериозно ли? Нямам против, защото напрактика е "снимка с фен"и на никой няма да му направи кой знае какво впечатление, но не го очаквах.

Алисън: Срещнахме се случайно, докато се разхождахме с Кейти.

Алисън: Ще ти разказвам.

Сара: Тя знае ли за вас?

Алисън: Не😂

Сара: Определено ще разказваш😂

Secret Love StoryWhere stories live. Discover now