1 седмица по-късно
Понеделник
Гледна точка на Алисън
Кейти се прибра в Калифорния вчера и аз отново останах сама. Не за дълго, защото Хари пристига утре и за щастие не е по работа. Ще остане до петък и е тук само за да се видим. Или поне така твърди.
Миналата седмица мина сравнително добре. Не е имало повече неочаквани срещи с папараци и като цяло заедно с Кейти и със Сара ни беше много забавно. В един от дните даже взехме Джордан и Ерик с нас и всички отидохме в онзи увеселителен парк, в който с Джордан бяхме ходили преди. Кейти беше доволна от посещението си, което беше най-важното и следващия път, когато идва ще вземе и Дейв със себе си.
Относно папараците бях говорила и с Хари, но той нямаше какво да направи. Не го и очаквах, просто му споделих за случилото се. Ядоса се, но той не е виновен за това. Знаех, че не иска да ми се случват такива неща, но е неизбежно. Просто ме посъветва, ако се повтори да не им казвам нищо, защото е безмислено. Сега естествено казаното от мен се обсъждаше из интернет и видеото беше навсякъде. Но ми беше все тая, защото съм права, живота ми не е тяхна работа.
Днес бях на лекции, но приключихме към обяд и веднага след това тръгнах към вкъщи. По-късно бях на фитнес с Джо, бях изпуснала последните три седмици напрактика и нямах търпение да се върна в залата. Сега тъкмо излязох от двора на университета и отпред видях едно момче. Беше на около 25/26 може би. Гледаше ме, но когато видя, че забелязах отмести поглед. Не му обърнах много внимание и продължих по пътя си. Преди да се прибера отидох до един хранителен магазин в района и напазарувах. Имах чувството, че някой ме следи, не знам защо. Обърнах се няколко пъти, докато погледа ми не се засече с този на същото това момче. Тогава си спомних, виждала съм го и друг път. Вчера беше в парка, където тичах, видях го и сутринта, когато си купувах кафе и сега при университета. Защо ме следи?
Щом видя, че го гледам се направи на разсеян и се обърна леко настрани. Аз обаче нямаше да го оставя така. Тръгнах бързо към него, изобщо не ме беше страх. Исках да знам защо върви след мен. Дали не е някой от тези папараци или още някой, който се опитва да докаже, че излизам с Хари?
- Хей, защо ме преследваш? - попитах направо и застанах пред него.
Гледна точка на Хари
VOUS LISEZ
Secret Love Story
Roman pour AdolescentsАлисън Олсън(19) води обикновен, но щастлив живот. Има страхотно семейство и най-добра приятелка, които обича. Скоро ѝ предстои да замине за Ню Йорк, където ще учи в мечтания си университет, но живота ѝ показва, че плановете винаги могат да се обърк...