71 глава

2.4K 104 16
                                    

Вечерта

Гледна точка на Алисън

С Хари пиехме бяло вино на терасата в стаята му, нищо ново, и си говорихме за разни неща. След малко трябваше да си тръгвам за жалост, добре че Джейсън се съгласи да кара и навръщане. Все пак сме съседи, а и явно нямаше да се отърва от компанията му скоро. Нямах нищо против момчето, знам, че това е работата му, но още ми е неестествено.

- Очудвам се, че Кейт не се е намесила. - засмя се. Говорихме за случилото се с папараците.

- Тя също не знаеше какво да прави тогава. Аз слушах вълната от въпроси и мислех само за това как да се измъкнем. Единствено ме е яд, че излъгах. Смисъл, наистина можеше просто да не казвам нищо.

- Ами нека просто приключим с това. - каза. - Без повече лъжи, без повече криене. Мина толкова време, не знам какво продължаваме да си доказваме и какво чакаме. Аз искам да бъда с теб и съм абсолютно сигурен в това, вече нищо не ме спира от това да покажа на всички невероятната си приятелка. - хвана ръката ми, която бях отпуснала на масата.

- И какво? Просто утре най-накрая ще излезем навън заедно? Представях си го малко по-"еха". - засмях се леко.

- Съгласен съм, така ще е прекалено скучно. - отвърна и се замисли. - Met Gala-та! Това ще е перфектният момент.

- Met Gala-та? - очудих се. Винаги съм искала да присъствам. Всяка година нямам търпение да видя тоалетите на звездите и като цяло темата, на която са базирани. - Това е след три седмици.

- Можем да го направим, стига да си съгласна.

- Сериозен ли си? - попитах го.

- Защо да не съм?

- Не знам. Наистина ли сме готови за тази крачка?

- Можем да отлагаме, но колко още? Все някога ще се разбере. А наистина ще се радвам, ако дойдеш с мен на този бал.

- Еха! Това ще е... страхотно! - усмихнах се.

- Значи си съгласна? - попита.

Съгласна ли съм? Може би наистина беше време да сложим край на цялото това криене. Може би щеше да е по-лесно, нямаше постоянно да се притесняваме да не ни хванат или да сме все затворени някъде. Щяхме да можем да ходим, където поискаме и наистина да се държим като двойка. Надявам се да е така, защото иначе нямаше да си заслужава.

Secret Love StoryWhere stories live. Discover now