Olay mahalline çoktan ulaşmışlardı ancak görüntü muazzam derecede korkunçtu.Kan sürüklenmiş cesedin altında yoğunlaşmıştı.Cesedin görüntüsü ne kadar insanı korkutsa da,dikkat çeken diğer bir durum sokağın ıssızlığıydı.Serin rüzgarlar Bay Karanlık'ın ıslığını ve gülüş seslerini anımsatıyordu.Cesedin sürüklendiği yerlerdeki kanlar kurumuştu.Ve ceset tuhaf bir şekilde elini yumruk yaparak can vermişti.
- Korkunç , komiserim!
-Katılıyorum,Jackson.Korkunç ancak bir o kadar da gizemli.(Diyerek onayladı Jack'i Kate)
-Hey,hey!Şuna bakın!Bay Jack,Bayan Kate!Cesedin arkasında bir not var.Diğer polisler sanırım buraya gelmeye cesaret edememiş ve araştırmamışlar bu olayı.
-Vay canına , haklısınız!
-Bir dakika (Kate cesedi tekmeledi,cesedin arkasında rüzgara kapılıp gitmesin diye,ölen kişinin arkasına bıçak yardımıyla tutturulmuştu.)
-İğrenç herif! Bir de ukalalık ediyor.
-Jackson,bir saniye okuyalım.Mürekkep biraz silikleşmiş doğrusu.Cinayet dün işlenmiş olmalı.
-Komiserim,nereden biliyorsunuz bunu? Hiçbir kanıt yok-ki.
-Dikkatlice düşünecek olursan yerdeki kan kurumuş ancak yerle tam olarak bütünleşmiş şekilde koyu durmuyor,Jackson.Ayrıca dün yağmur da yağmıştı,kan tam tutmamış ve dağılmış,bu mürekkebin silikliğini de açıklıyor.Pekala,şimdi dilersen ne kadar zamanda işlendiğine bir bakalım,dostum.Ceset arka sokaktan buraya sürüklenmiş,bunun amacı gece karanlığından faydalanmak.Sevgili katilimiz,geceleri polis yalnızca arka mahalleye baktığını biliyor olmalı.Oradan buraya yaklaşık 10 dakika eder.Kağıdın kıvrışık olduğunu da göz önünde bulunduralım.Her şey uyuşuyor değil mi,Bayan Rose?
-Evet oldukça haklısınız ancak atladığınız bir nokta var,cesedin yumrukları kapalı,bunun anlamı tek bir hamlede öldürülmediğini gösteriyor.
-Evet,Bayan Rose.Komiserim,bu insan acı çektirilerek öldürülmüş.Yani bir nevi işkence diyebiliriz.Bu da bayağı uzun sürmüşe benziyor-ki,kolundaki morluk ve çiziklerden de anlaşılıyor bu.Yani, en az 5 dakika daha ekleyin.Notla birlikte ele alacak olursak,vaka 12-15 dakika arasında bitirilmiş.
-Jackson,bu biraz tuhaf...Doğrusu,Bay Karanlık genellikle not bırakmazdı.Ne yazdığına bakacağım.
Kate yere eğildi ve bıçağı yavaşça şekti,eldivenleriyle birlikte.Yarın araştırma ekibi geleceğinden dikkatli davranıyordu.Nottaysa şunlar yazıyordu;
"Bayan Kate,Rose ve Jack,dostlarım.Tuhaf bir olayla karşı karşıyasınız değil mi?Buraya geleceğinizi bir dostumdan öğrendim.Üzgünüm ancak beni asla yakalayamayacaksınız...Bu şehri mesken tuttuğum doğru.Ancak ben de ekmeğimi kazanıyorum.Ha ha ha!Sizi karanlık ofisimdeki koltuğumdan izliyor olacağım,siz bunları okurken.Ama bir ipucu vereyim sıradaki cinayetimle ilgili;Gölgeler nereyi daha çok sever,ya da güneşin doğacağı ancak gecenin dinmeyeceği bir yer mi demeliyim?"
JEON JUNGKOOK
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A Brutal Shadow- (was End)
RomansaÇıkmaz sokaklardan birinden yükselen acı çığlığın ardından, yere soğuk bir ceset daha düştü . Ve yüzünde belirgin bir ciddiyetle, ufak ıslıklarla ,hızlı adımlarla , oradan uzaklaşan karanlık bir gölge göründü... Bu polisiye ve aşk romanına dayanabi...