•Mediadaki müzikle okuyun...
Sonunda günlerden salıydı bugün Emir'in ağzının payını vermiş olucaktım. Bunları düşünerek yataktan kalktım, banyoma girip rutin işlerimi hallettikten sonra odama geçip üstümü giyindim, arabamın anahtarlarını alıp evden çıktım. Okula gidiyordum, telefonumu alıp Barışı aramaya karar verdim.
Barış✨ Aranıyor...
Barış✨ Aranıyor...
Barış✨ Aranıyor...
Üç kere aramama rağmen telefonu açmıyordu. Uyuya kalmıştır diye düşünerek okula gelmiştim. Sınıfa çıkmadan kantine uğradım ve kendime tost aldım. Sınıfa çıktığımda herkes burdaydı Barış hariç...
Gün aynı geçmişti Barış okula gelmemişti, ne telefonları açıyordu ne mesajlara bakıyordu. Whatsaptan mesaj atarken birden profili gitti ve mesajlarım iletilmeyeye başladı. Engellemişti, ama neden. Ortada birşeyler dönüyordu ama hayırlısı.
Okul çıkışı Barış'ın evine gidicektim ama Emir'in işini bitirmem lazımdı, zaten sonrasında Barışa engellemesinden dolayı sağlam bir trip atacaktım. Okul bitmişti, Emir'in dediği konuma gidiyordum vardığımda etrafa bakınmayı başladım Emiri görüp yanına gittim benden önce o konuşmaya başladı
" Gelmişsin."
"Sence senin için mi, gereksiz anonimi buldum, hayır anlamıyorum erkeklik gururun kırıldı falan anladım da kendini daha fazla küçük düşürme be."
Dedim ve sırıtmaya başladım, oda birden gülünce anlamadım. Karşıdan Barış'ın geldiğini gördüm ve her şey işte o anda oldu.
Emirin beni duvara yapıştırıp öpmesi...
Ben onu itleyene kadar Barış çoktan gitmişti, Emir'in yüzüne sağlamından bir tokat indirdikten sonra aldırmadan Barış'ın peşinden gitmeye başladım, lanet olsun tuzağa düşmüştük.
Barış'ın ağzından
Telefonuma birden mesajlar gelmeye başlayınca neye uğradımı şaşırdım, gülümseyerek telefona baktım büyük olasılık Miray yazıyordu. Ama yanılmıştım telefonum birden Miray ve Emir'in fotoğraflarıyla dolmuştu, mesajda ise Sevgilin seni aldatıyor BARIŞÇIK yazıyordu Miray demek ki unutamamıştı Emiri ve bir mesaj daha gelmişti bir konum vardı okul çıkışı saatini gösteriyordu, en son hatırladığım Burakı eve çağırdığım, ve gelirken yanında içki getirmesini söylediğimdi.
Sabah uyandığımda başım çatlıyordu resmen, Miray üç kere aramıştı...
Yediremiyordum, ben onu delicesine severken o beni aldatmıştı, bütün gün Miray'dan ve diğerlerinden mesajlar gelmişti, Burak hariç o biliyordu nedenini ama kimseye söylememesi konusunda uyarmıştım sanırım.
Ağlamaktan gözlerim kızarmıştı, saat sonunda geldiğinde konum doğru gitmeye başladım. Geldiğimde Miray ve arkadı dönük Emir vardı. Miray gülüyordu, gözleri beni buldu, ama Emir birden onu öpmeye başladı gözleri birden açıldı yakalanmıştı sonuçta, daha fala o görüntüye katlanamayacağımı anladığımda ordan hemen ayrılmıştım.
Fotoğraflarda içimde küçücükte olsa bir umut vardı ama gördüklerimle o son umut bile uçup gitmişti, kalbim acımaya başladı, ruhum bedenimden ayrılıyordu sanki kendimi boşlukta hissediyordum, biraz daha koştuktan sonra arkamdan Miray'ın geldiğini fark ediyordum ama dayanamadım ve dizlerimin üstüne çöktüm, yağmur yağmaya başlamıştı. Son hatırladığım vücudumun artık dayanamayıp pes ettiği idi...
Yazardan
Emir'in planı tıkırında işlemişti, önce Barışa çok eski fotoğraflardan atmış sonra da sanki Miray'ı öpüyormuş gibi gözükmüştü, ama bilmiyordu ki Miray ve Barış'ın aşkı onlar için kendilerinden daha önemliydi...
Barış dayanamamıştı, kim sevdiği kızı öyle görmeye dayanabilirdi ki üstelik sevgiliyken, işte burda devreye birbirlerine olan güvenleri devreye giriyordu, aslında Barış biraz dikkatlı olsa resimlerin eski olduklarını anlardı, veya orda biraz daha uzun dursa ama olmadı.
Zaten resimlerde ortak arkadaş ortamında gizlice çekinmiş fotoğraflarda,zaten Emir en başından beri anonimi biliyordu platonikti...
Selamm arkadaşlar baya aksiyonlu bir bölüm oldu, hiç mesajlaşma yoktu bu bölümde ama kritik bir bölümdü dkodşsls
Oy vermeyi unutmayın✨
Fikirlerinizi yazabilirsiniz.
Sizleri seviyorum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son görülme | Texting (TAMAMLANDI)
Teen Fiction(TAMAMLANDI.) 055*: Yine bakmadın bana, başkalarına güldün. 055*:Oysa bana gülseydin öyle, dünyanın en güzel hediyesi olurdu... Miray:Keşke kendini bana göstersen, zaman kaybetmesek... 055*: Merak etme çiçeğim, senle konuştukça cesaretimi toparlama...