Yemeğimizide yedikten sonra okul müdüründen öğrendiğim sınıfımıza ilerliyorduk evet bilerekten ilk ders gimemiştik çünkü açtık valla yemeseydim derste hocayı dinlemez direk çıkar kantine balıklama atlardım herhalde ahahhah aç olunca ben, ben değilim, sözü değiştirdim galiba aman banane kapıya geldiğimizde tıklayıp içeri girdik ,al işte gine herkes bize bakio ya bakmasanıza olum uzaylı görmüş masum köylü gibi tövbe yarabbi ,daha fazla dayanamayarak konuştum"hocam biz yeni öğrencileriz."dedim,hocada bize nazikçe gülümseyip"kendinizi tanıtın kızım"dedi biyan nedensizce hocanın son dediği kelimeye takıldım boynumdaki floru elime alıp bana seslenen hocaya döndüm"Hira Aksoy ,5 senelik uzman dansçıyım ,başka bişi yok,bilinmeside gerekmiyor.."dedim sonlarda sesim kısılırken hoca bize dönüp"boş yer varsa oturun" dedi,bende göz gezdirdiğimde en son köşede cam kenarında, full boş olan sıraya geçtim önümdeki bir kaç erkek ve bı kız bana dikkatlice baktıklarını fark ettim ama hiç uğraşacak halim yoktu o yüzden kafamı iyice içe sokarak kafamı sıraya koydum..____________________
Vücudumda hissettiğim dürtülme hissiyle kafamı kaldırdım"kaç saat oldu Hira hadi kalk az gezelim yaa"diyen yağmura öldürücü bakışlar atıp "off..."diyerek ,güzelim uykumdan kalktım sınıftan çıktıktan sonra kızlara lovobaya gireceğimi söyleyip ayrıldım yüzümü iyice yıkadıktan sonra kendime gelip lavobadan çıktım bir iki adım attıktan sonra kolumdan tutulmamla karşımda uzun boylu ,yakışıklı bir çocuk vardı "merhaba ben savaş tanışalım mı?"dedi sırıtarak bende ona dönüp"üzgünüm ama şuan tanışamam "diyip tam gidiyordumki
gine tuttu bileğimi tam konuşacakken arkadaşları onu çağırdı bana dönüp,"görüşürüz prenses"diyip gitti ,bende gülerek merdivenlerden inip geniş bahçenin yan tarafında olan basketbol sahasına girip bitane top aldım 1 senedir oynamiodum...topu alıp devam ettim, atışlarım başarılıydı geriye gidip tam 3'lük attım,bir adım daha geriye attığımda arkamdan bir nefes hissettim ve durdum,arkama döndüğümde bahçede gördüğüm çocuk olduğunu fark ettim,sırıtarak"güzel atıştı" dedi,bende topu alırken "teşekkür"dedim,topu elimde uyumsuzca dans ederken bian da yok oldu arakama döndüğümde topu onun alıp potaya tam 3 lük attığını farkettim iyi biliodu demek ki "maç yapalım mı ?"dedim gülümseyerek oda bana dönerek "herşey karşılıklı"dedi sırıtarak,bende göz devirmekle yetindim "neymiş bakalım karşılığı"dedim, çünkü canım çok sıkılıyordu hemen sordum elime topu alarak oyalanmaya başladım "eğerki bu maçı kazanırsan ,istediğin herşeyi yaparım ,bana gelirse onu maçın sonunda söylicem "dedi sırıtarak pislik ,gözlerimi kısarak ona baktıktan sonra elime topu alıp maça başladık....."Aaaaaa......AA"diye bağırdım çünkü sonuç o, 20 basket atmış bense 15 basket atabilmiştim pişman olacağım şeye karışmamalıydım galiba ama elimde değildi ben ne kadarda pişman olacağımı bile bile herşeye atlardım pufff..O sırada konuştu "bakıyordum da yenilgiyi kabul edemiosun küçük kız "dedi sıtarak bı öküz..burnumdan soluyarak kollarımı önde birleştirip "bana bak ben küçük kız filan değilim benim bı adım var "dedim ,o ise "peki küçük kız tanışalım ozaman, Ateş,ben okul sahibinin oğluyum"diyip elini uzattı bende ona dönüp elini sıkıca tutarak"Hira,okula yeni geldim,ne istiyorsun söyle bakalım ancak iki gün içinde bu şansın biter söylim baştan "dedim oda ,bana bakarak"yarın hazırlan partiye gidiyoruz güzel giyin"dedi topu ağlara atarak onun arkasında şaşkınca bakarken zil çalmıştı hii... Ben derslere girmedim ya ilk günden yok yazıldımyaa...herkes tenefüse çıkarken bizim sınıf beden dersi olduğu için kızlar odasına girmiştim boş dolaplarda birine girmeden önce bazı fısıldaşmalar duydum ve dinlemeye başladım iki kız konuşuyordu kim olduklarını tam anlamadım dememe bile gerek kalmadan o irenç cırtlak sesten herşey anlaşılıyor du ,"bak İlayda sen o Hira denen sürtüğün kıyafetlerini alacaksın ve o duşa girdikten sonra kıyafet siz kalıp rezil olcak anladın"dedi ,demek beni oyuna getireceksin o biraz zor olur canım düşündüğüm şey basitti yedek kıyafetlerimden birini alıp diyerini dolapta bırakıp duşta giycektim basit ti ama başka zamanlar daha dikkatli olmam gerekiyor du herzaman ne yapacaklarını bilemezdim kıyafetlerimi alıp duşa girdim üstümü giyinip saçımıda ıslatmadan taradım ve herzamanki gibi güzelim duş kabininden çıktıktan sonra etrafta elinde kamerayla bana şaşkınca bakan bı adet sürtük gördüm sırıtıp yanından geçerken omuzumun kenarında ona acırmışcasına baktıktan sonra gülümseyerek seçmelilerin olucağı yere gittim kızlarla...
_________________
Seçmelilerin başlamasına 1 dk kalmıştı son hareket ler ve esneme sonucu işimiz bitmişti sıra daki ise herkez guruplarını seçerek danslarını yapacaktı üç kişi olduğumuz için birkaç kişi daha ekledik ve tamamız ilk adını bilmediğim sürtüğün gurubu çıktı onların dansı bittiğinde son kez nefes alıp esnerken Ateş ve gurubun butarafa baktığını farkettim umursamyıp dansa başlamak için ortaya geçtik vee.. gösteri başlasın.
(Arkadaşlar öbür bölümdeki Hira'nın ve arkadaşlarının siyah giyindiği kombin bu danstaki konbinle aynı 💞ilk dans onlarınki beyenirsiniz umarım..😊💕)
Dans ederken bian ateşin bana değişik bakışlarına denk gelsemde umursamayıp dansı bitirdim hoca iki takım seçtikten sonra yarından sonra kısa antrenmanlar yapabileciğini ,ve saat'leri de söyledikten sonra işimiz bitmişti...
_________________
Çıkışta ilerlerken bianda "akşam geç kalma küçük kız"diye, Ateşin bağırmasıyla ona değişik bir bakış attım ve ilerledim...
Eve geldiğimde yorgun olduğum için gelişi güzel bir şekilde küvette banyo yapıp yatağıma girip bugünün yorgunluğuyla,ve yarının heyecanıyla beraber kendimi uykunun kollarına teslim ettim....
Evvettt... Canlarım bu bölümde bitti , umarım beğenirsiniz 💓 daha hiç bişi başlamadı acaba neler olcak neler....😂💞💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Oklum
Teen Fictionİlk ve son olduğunu düşünen sevgilisini başka kızla yatakta bulan Hira Aksoy , artık aşka olan duygularını ve inancını kaybeder ve bu neden den dolayı okulunu,aşka olan inancını,kariyerini değiştirir yeni bir hedefi vardır geleceğindeki en iyi dansç...