Ağlamaya devam ederken yan tarafımdan gelen sesle irkildim ve kafamı otarafa çevirdim karanlık tan dolayı tam seçe mesemde sokak lambasına yaklaştığında serseri olduğunu fark ettim ben hemen ayağa kalkarken o ise bana daha çok yaklaşıyordu "lütfen gelme gelme..!"derken ayağım yere takıldı ve yere düştüm "nereye gidiyorsun güzelim yaa.. daha yeni karşılaştık hemen bırakır mıyım seni he!"dedi ve benim kolumdan sertçe tutup ayağa kaldırırken ona yalvarmaya başlamıştım"lütfen lütfen bırak , Allah kahretsin bırak lütfen bırak..!"dedim onu iterek ama benim küçük bedenim onun sadece sarsılmasına sebep olmaktan başka bişi olmuyordu tam sağ elini kaldırıp tokat atmak için kaldırdığında arkadan bir el tuttu"sen kimsin de bı kadına el kaldırıyorsun piç"dedi ve elini çevirip ardı ardına vurmaya başladı " dur lütfen dur ölürceksin.."dedim sesim sonlara doğru kısılırken çok yorulmuştum ,o bianlık durup beni süzdükten sonra kolumdan tutup sokağın sonundaki bir arabaya bindik ki galiba bu onun arabası içine girip arabayı çalıştırdı ve evimin adresini sorup sürmeye başladı,yol boyunca hiç konuşmadan evime vardığında ona dönüp"teşekkür ederim"dedim o da bana bakarak "bişi değil hasta olucaksın ,yoldan geçerken fark ettim bian yüzün tanıdık geldi galiba bizim okuldasın , neyse okulda konuşuruz sen evine git"dedi ben de ona el sallıyıp indim ,onun gitmesini bekledikten sonra Yağmur'un evinin yolunu aldım..kapıya vurduğumda uykulu gözlerle beni süzen şaşkın Yağmur'a baktım "girebilir miyim?"diye sordum oda bana bakıp"saçmalama gel içeri "diyip içeri aldı onun odasına çıktıktan sonra kendine gelip "Hira sana noldu böyle!?"dedi şaşkınca bende ona herşeyi anlatmaya başladım..."Pislik ya e ozaman sende ondan intikam al"dedi ben onun pandalı tulumunu giyerken bende ona dönüp"haklısın aslında o bunu hakediyo "dedim ve yorganın altına girip düşünmeye başladım umarım fobisi yada başka bişi yoktur diye düşündüm ve uykuya daldım....
_________________
Gözlerimi açtığımda keşke sonsuza dek uyusam diye düşünmedim değil,ayağa kalktığımda Yağmur'un da uyandığını fark ettim,"beni niye kaldırmadın ?"diye bir soru yönelttiğimde bana dönüp,"dün baya yorgundun uyandırmak istemedim"dedi bende kafamı sallayıp yağmurun dolabından bi kıyafet çıkarıp banyoya ilerledim,
(Hira'nın giydiği kıyafetler)
Normal de makyaj yapmayı sevmesem de dudağım bu gün kırmızı ruj sürmek istedim tabi fazla abartılı olmasın diye çok hafif sürdüm ,onun dışında bide aylaynır tamamdır...
___________________
Okul'un girişine vardığımda da çoğu kişinin bana baktığını fark ettim,sorunlular,hızla sınıfa gireceğim sırada arkadan Pelin'in sesini duydum "Oo... Okulumuzun sürrtüğü gelmiş "diyince durdum,arkama döndüğümde bir adet götü gözükecek şekilde giyinmiş sürtük gördüm güzel dünkü sinirimin yarısını senden çıkara bilirim şanslı kız,olduğum yerde sırıtıp sonra bianda ciddileştikten sonra"ne diyosun kızım sen"diyip her kez bize bakarken, Pelin'in saçlarına yapıştım gerçekten bu gün şansız günüydü zavallı kızın , saçlarını birazdaha çekim derken kendimi havada bulamam bir oldu"ya bırakın birazdaha dövim şu sürtüğü ,gerzekılı ,merak etme senden sonra o çok sevdiğin çocuklada konuşcam bırak lan beni "dememle kendim kurtuldum elinden arkama döndüğümde onu,yani saygı değer özürlü Ateş'i görünce iyice sinirlerim bozuldu yüzüne yumruk geçirip"herşey senin yüzünden oldu , gerizekalı senide farklı sananda suç asıl ,sende aynı şeysin eline parayı aldımı..tövbe yarabbi "nefes almakta nerdeyse zorluk çekiyordum Selin'in sesini zar zor duruyordum"Hira'a biraz sakin ol senin için iyi değil biliosun "dedi ben fazla umursamadan hızlı nefes alıp vererek ordan uzaklaşmaya çalıştım çünkü orda bulunduğum ortam bile çok dar geliodu direk lavoboya girip yüzümü yıkadım ve kenara geçip derin nefes aldım "oh...h"kapının açılma sesini duyunca kafamı otarafa çevirdim,bu dünkü bana yardım eden çocuktu"senin yanında dursam sorun olurmu?"diyince bende sadece hayır dercesine kafa salladım,ve bisüre gözlerimi sabitlediğim yerden kaldırıp ona döndüm"Ateş'i taniomusun ?"diye bı soru yönelttim oda bana bakarak"evet ,eski arkadaşız"dedi ,bende ona dönüp"aranızda kötü bişeylermi oldu"dedim oda bana dönerek"eskide kaldı evet biraz kötü şeyler yaşadık buyüzden açmasak olurmu"dedi bende ona bakıp"peki ,ozamann..şey... Ben ondan intikam almak için bir plan yapmayı düşünüyorum da acaba bana yardım edermesin" diye sorduğumda oda bana bakıp "olur ama mantıklı düşünmemiz gerek emin ol Ateş kolay pes etmez "dedi gülerek ayağa kalkarken ,elini uzattı bende tutup kalktım "ozaman bizde mantıklı düşünürüz ,ama bugün biraz basit oynicam "dedim ve lavobodan çıktık sınıflarımız yan yana olduğu için şanslıyım ilk derse girmedik ve kantinde yemek yiyerek biraz konuştuk ve ilk olarak basit bir pilanla başlamaya karar verdik,ve tenefüs zili çalmasıyla herkezin sınıflarından çıkması bir oldu bizde sınıfa girip , Selin ve Yağmura ,Barış'la tanıştırdım onlarda benim yapıcağım pılana onay verdikten sonra öğlen arası yemek zamanında çalan zilde çaldı ,önceden hazırlanmış olan yemeklerin oraya gidip Ateş'in tabağının içini aćıp karabiber ,raflardaki en acı biberdenmi başlasam ,yada tuz dan mı bilemeden içeceğinin içine tuz doldurup karşıtırdım ve yemeklerde hazır tamamdır ağzını kapatıp kendi tabağımı alıp ,onun ve arkadaşlarının oturduğu masanın tam karşına oturdum,o sırada Selin konuştu"görev tamammı dır kanki"diye gülerek sorunca ben de gülerek elini yumruk yapmış eline vurdum ve yavaştan yemeye başladım , bakalım Ateş bey yemekteki acıyla o içtiğiniz tuzlu su sizi doyuracakmı ahahhah ayyy çok iyi yaa..kafamı Ateş'in masasına çevirdiğimde Ateş'in yemeğini açıp çorbadan iştahla koca bir kaşık alması bir oldu ve evet sonuç istediğim gibi ağzı baya yandı ,tabi sonra nolcaak su lazım dimi bir güzel bol tuzlu suyu yarısına kadar tam içtiki tadını farketmesiyle püstürtmesi bir oldu yüzündeki o ifade görülmeye değer di ahahh "bune oğlum!"diyip lavobaya doğru hızla ilerledi oh olsun ona bende yemeğimi yiyip , bizimkiler le beraber sınıfa ilerledik bugün baya iyi bitmişti günüm en son dersede girdikten sonra çantalarımızı alıp evlerimize doğru yol aldık......
Cancağızlarım yeni bölüm baya geç geldi biliyorum ama sizler gibi benimde okulum ve sınav larımvar bu denli yeni bölüm geç gelsede umarım beğenirsiniz ponçiklerumm💓
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Oklum
Teen Fictionİlk ve son olduğunu düşünen sevgilisini başka kızla yatakta bulan Hira Aksoy , artık aşka olan duygularını ve inancını kaybeder ve bu neden den dolayı okulunu,aşka olan inancını,kariyerini değiştirir yeni bir hedefi vardır geleceğindeki en iyi dansç...