Sabah güzelim uykumdan kalktım , şimdi diceksinizki hafta sonu niye kalkıyorsun ozaman salak, doğru ama malesfki dün kiloma baktığımda 55 ken iki kilo almışım bir dansçı olarak zayıf ve dayanıklı kasların olması lazım ,ilk olarak çantamı dün önceden hazırlamıştım buyüzden yüzümü yıkayıp spor kıyafetleri mi giydim,(Hira'nın giydiği kıyafetler)
Ablanız star ahhahah tamam sustum evveett günün asıl kötü yanı şimdi başlıyor off.. anahtarımı alıp hızlıca arabama binip yeni başladığım spor salonuna doğru sürmeye başladım...
___________________
İçeriye girdiğimde sakin ve sabahın 7:00'si olduğu için az kişi vardı sol tarafa doğru döndüğümde bana yardım ediceek kişiyi aradım evet ve buldum "Cenk..k"diye seslenip el salladım o da beni fark ettiğinde yanıma gelip "Hira hoş geldin"dedi bende ona bakıp saol dedikten sonra"ben bugün birazdaha kendimi zorlamayı düşünüyorum acaba hangileri daha iyi son zamanlarda"dedim oda bana hepsini teker teker göstermeye başladı bende o sırada etrafa göz gezdiriyordum,Cenk,benim babamın arkadaşlarının bı oğluydu kendisi spora ilgisi çok olduğu için ki zaten tanışmadan önce vücud yapısından belli oluyordu,iyi birisiydi abimle arkadaşlar ama ben ona abiden daha çok ismiyle hitap etmeyi daha çok seviyorum,Cenk gittikten sonra bende koşu bandların'dan birtanesine bindim ben yavaş dan hızlıya doğru aletin hızını ayarlarken kafamı etrafa bakmak için çevirdiğimde sağ tarafımda siyah sıfır kollu birisini gördüm ama kafası yantarafa dönük olduğu için tam seçemedim ben ona hayla bakarken kafasını çevirmesiyle şok yaşadım Ateş yok lan namı değer öküzün ne işi var burda ,ben onun şokuyla ona bakarken Ateş'de benim ona şaşkın bakışlarımı gördüğünde sırıtıp göz kırptı sonra koştuğu aletten indi tam arkamdan geçiyorduki koşu bandında ayağım burkuldu biranda ve şlap! yeri boyladım,yok lan yer bukadar yumuşak ve rahat olamaz yok yok ben kesin öldümde cennete gittim,kesinn..ay biyerimimi çimdiklesem acaba evet evet bak bu iyi diyip çimdikledim lan!! Olmuyo birazdaha sert yaptığımda başka birisinin bağırma sesi ve aynı zamanda bacağımı hissetmediğim için benim çıkan çığlığımla bı anda gözlerimi açtım "Hiraa.. napiyosun sen yaaa aaaah.."diye bağırdı oha şakamı bu ben bunun üzerine mi düştüm yiaaa off..o sırada ayağıma giren ağrıyla "aaa..geberiyom valla bu ağrı ne yaa..a"diye cırladım , Ateş zaten kulaklarını kapatmıştı ahahh oh olsun ayy..ama ayağım çok ağrıyor ya Cenk'e baktığımda gülerek buraya geldi ve,"sen biyerini kırmadan duramiyormusun ? "Hira diyip kucağına aldı bende kendi kafamda tatlış bulduğum gülümsememle beraber kafa salladım beni koltuğa oturttuğunda Ateş'in de bizim yanımızda olduğunu fark ettim , Cenk ona dönüp"Ateş sende mi burdaydın?" dedi benimde o sıra azımdan bir"ha"sesi çıkmıştı Cenk'te bunu fark etmiş olmalı ki bana dönüp "kendisini tanıştırim ,Ateş bizim spor salonumuza özel ve aksatmadan gelen misafirlerimiz den dir kendisi ve de arkadaşım olur "dedi bende Ateş'e doğru dönüp, yapmacık bir gülümsemeyle "ben tanıyorum Ateş'i zaten okul-aaa..ay!bileğim off.."dedim ayağıma giren ağrıyla beraber Ateş ve Cenk aynı anda "iyimisin?"dedi bende "k-kö-tüyüm yani biraz acıyor "dedim şaşkınca Ateş'e bakarken ,o sırada Cenk konuştu "dur bidaka şurda ilk yardım çantası olucaktı geliyorum"dedi o sırada Ateş"beceriksiz"diyip güldü ,bende ona dönüp"sen çok biliosun,hepsi senin yüzünden oldu"diye tersledim oda bana şaşkınca bakarak"yaa.. hanım efendiye bak burk masaydın ayağını sende ne diye etrafa boş gine bakıyorsunki?"o sırada Cenk geldi ve,"benim öbür müşteri lere bakmam gerek Ateş sen bakarsın Hira'ya "dedi ve hemen gitti "ya-a ama offf"o benim ayağıma baktıktan sonra diz çöküp bileğimi dizine koydu,ben fark etmeden ayağıma bir anda dokunduğunda bianlık sıçrayıp kafamı ona çevirdim "ben etrafa bakmıyordum"dedim ona inat oda gözlerini ayağımdan ayırmadan konuştu"hıhı ondan ,sana git beni izle dedim sanki,tabi yakışıklı birini buldun gözlerini tabi alamazsın benden "dedi piç simile yaparak, o sırada ayağımın sargısı nı bitirmişti bende ona bakıp sinirle "teşekkür etmiyorum sana, hepsi senin suçun hıh benim kendini beğenmiş öküz,odun, bay egolularla işim yok " diyip bianda kalktım ayağıma ağrı gine çok vurduğu için topallayarak kenardan birşeyler'e tutunim derken kendimi havada buldum direk, o sırada boşluğuma denk geldiği için karşımdaki kişinin boyununa tutundum gözlerim açtığımda onu gördüm....
Eevvet ,Bugün yazdığım yeni bölüm yani bu umarım beğenirsiniz 💓 ponciklerim😋Gine kısa kestim az heycanlanın ahahaha 😂💜💫
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Oklum
Teen Fictionİlk ve son olduğunu düşünen sevgilisini başka kızla yatakta bulan Hira Aksoy , artık aşka olan duygularını ve inancını kaybeder ve bu neden den dolayı okulunu,aşka olan inancını,kariyerini değiştirir yeni bir hedefi vardır geleceğindeki en iyi dansç...