Ölümden döndüren parti

3.3K 151 35
                                    


Herzamanki gibi dehşet verici yeni bir günüme uyandım kimbilir bugünkü şansızlık' larım beni nereye sürüklicek ,nerden mi biliyorum evet abimim başımdan aşşağı döktüğü soğuk sudan "aaaa.... Korksan iyi edersin abii aaa.... Babaa şu oğluna iyi baksan güzel olur yoksa bende çekeceği var" dedim,ahahaaha biraz sinsi ve akıllı olduğum için onu yarın sabah çoksel karşilacaktım...bedenimdeki soğuk su sırtıma akmasıyla ürpedim ve abime öldürücü bakışlar atıp banyoya girdim...

Üzerime güzel ve biraz renkli olsun diye güzel bir elbise takımı yaptım evet biraz salaş ve rahat giyinmeyi seviyorum banane elalemden ben kendi tarzımla mutluyum hih ahahhahh

(Hira'nın giydiği)

Vee hazırım başımada siyah şapkamı geçirdim ve bileklikler tamamdır ahaahaah istesem çok güzel tarz giyinirdim ama bunlar bugün hoşuma daha çok gittiği için bunları seçtim aşşağı merdivenlerden indikten sonra babamın önceden gittiğini fark ettiğim...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Vee hazırım başımada siyah şapkamı geçirdim ve bileklikler tamamdır ahaahaah istesem çok güzel tarz giyinirdim ama bunlar bugün hoşuma daha çok gittiği için bunları seçtim aşşağı merdivenlerden indikten sonra babamın önceden gittiğini fark ettiğim için abimle kendime gevrek koyup yedik ,"istersen ben götirim seni bu gün okula"dedi bende "tamam" diyip yemeğimizi bitirip kalktık abimin arabasına bindikten sonra okula doğru yol aldık...

Okulun girişine geldiğimizde arabadan indim abimde arka taraftan çantamı alıp bana verdi "senin florun nerde "dedi ,"yaa.. ben onu unuttum ya oysa bileğime sarcaktım puff.."dedim o flor benim için çok değerli annemden kalan tek şey ikimizde de aynı model var onunki kırmızı benimki siyah olcak şekilde özel olarak yaptırmıştı canım annem nasıl unuturdumyaa..kafamı yerden kaldırdığımda abimin elinde salladığı floru görünce hemen sarıldım "yaaa canım abim yaaa "dedim heycanla oda bileğime taktıktan sonra,"görüşürüz prensesim"dedi bende o dombiş yanağından öptükten sonra ayrıldım...okula girdiğimde bir kaç kişi bana bakıyordu ne bikosunuz karşm hiçmi kız görmediniz ya sabır...

(Hira'nın annesinin floru)

(Hira'nın annesinin floru)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


__________________

Ders zili çaldığı için sınıfa girip sırama geçtim ve kafamı sıraya koydum yanımda bir kıpırdanma hissedince kafamı otarafa çevirdim bunun burda ne işi vardı "senin benle sorunun ne "dedim ,o ise bana soğuk ve sert bakarak"burası benim sıram ve şimdi kay yan tarafa"dedi soğukça bende ona bakarak"kayarmısın dersen kayarım "dedim,o ise kafasını bana çevirerek öldürücü bakışlar atıp "kay!"dedi sert ve kesin bir kararı varmış gibi bense o bakışlardan kurtulmak için göz devirerek kaydım,elimdeki bileklik ve florumla oynarken hoca derse girdi bizde gine bıkmış bir vaziyette derse dinlemeye başladık, kafamı çevirdiğimde Ateş'in bileğimdeki flora baktığını fark ettim sonra onun telefonundan mesaj sesi gelince kafasını oraya çevirdi,neden bilmiyorum ama elini nedensizce yumruk yapıp bianda sınıftan hızlıca çıktı kimbilir nerden mesaj geldide sinirlenip gitmesine sebep oldu.
Zil çaldığında ayaklanıp lavoboya girdim arkamdan bi kapı sesi daha duyduğumda kafamı otarafa çevirdim ah ginemi senya bianda saçımı tuttuğu için bişey yapamadım ve konuşmaya başladı"bana bak sürtük Ateş'den uzak duriosun anladın o benim, benim duydun"diyip bırtı salak banane onun sevgilisinden ya sabır sakin kal Hira sakin , lavobodan çıktıktan son dersin zili çalmasıyla beraber sınıf'a girdim...
O dersten gittikten sonra bidaha gelmemişti acaba nolmuştu aman banane zaten akşam malisef ki gine karşılaşcaz,hiii akşam parti var ben hemen eve gidip üst seçmem lazım off.

_______________

Eve geldiğimde güzel bir duş aldım ve babamı arayıp ona yağmurda kalacağımı söyledim ,sıra geldii.. saçlarım ve kıyafet makyaj basit biraz asi kız tarzında yapcaktım,saçlarıma maşa yaptıktan sonra makyajı geçtim hafif koyu yaptım ve son olarak dudağıma sade renkli parlatıcı sürdüm ve önceden hazırladığım kıyafetlerimide giyip aynanın karşısına geçtim,

(Hira'nın parti de giydiği bu arada burdaki kız Hira kendisi)

Evet hazırdım telefonumun çalmasıyla ekrana baktım kayıtlı deilde açtığımda Ateş'in sesi geldi"aşşaya gel ,seni hiç bekleyemem"dedi ve kapattı öküz ,bende aşşaya inip yanına oturdum kapıyı bile açmadı nedemiştim ben ö-k-ü-z arabayı sürmeye başladı...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Evet hazırdım telefonumun çalmasıyla ekrana baktım kayıtlı deilde açtığımda Ateş'in sesi geldi"aşşaya gel ,seni hiç bekleyemem"dedi ve kapattı öküz ,bende aşşaya inip yanına oturdum kapıyı bile açmadı nedemiştim ben ö-k-ü-z arabayı sürmeye başladığında sadece radyodan gelen müzik sesi etrafı kaplıyordu yol boyunca hiç konuşmamıştık...

___________________

Geldiğimiz yer 2 katlı görkemli bahçede havuzu olan bir villaydı bahçede yapıldığı için havuz kenarında bir masa ya geçmiştik tabi ben onlar gurupça oturdukları için malesef  başka yere geçmiş etrafa boş boş bakıyordum bide bugünün şansızlık larından biri olmalıki okulun sürtüğü Pelin de buradaydı ismini okuldaki dedikoducu iki kızdan öğrenmiştim bana sinsice bakıp Ateş'in yanına değil dibine girdi diyebilirim bir kaç saat böyle geçerken müzik sesi daha çok açıldı herkez daha çok dans etmeye başladı bende o sırada azıma birkaç şey atmak için havuzun kenarından geçerken birisi beni itti en son Ateş ve gurubun dan birkaç kişiyi görür gibi oldum ama ben yüzme bilmediğim için sürekli batıyordum bu yüzden artık daha fazla dayanamdığım için kendimi bıraktım....

__________________

(Ateş'in azından)

Hira'yı o mesajda gelen fotoraf ta bı kişiye sarılırken gördüğümde nedensizce sinirlenmiştim onu içimden öbürleri gibi olmadığını sanıp kendimi kandırmıştım ,buyüzden ondan intikam almak için onu havuza atıp rezil etmeyi düşünüyordum ama havuza düştükten sonra bidaha çıkamayınca hemen havuza dalıp onu çıkardım nefes almadığını fark edince hemen kalp masajı yaptım yooyo..ben böyle olsun istememiştim en son suni tenüfüsü denedikten sonra öksürerek kendine geldi kafasını yere yatırdıktan sonra yavaşça kendine geldi gözlerini tam olarak açtığında elbisesi hafif vücüduna yapışmış bir vaziyette kaşlarını çatarak beni itti ve bağırarak konuşmaya başladı...

________________

(Hira'nın azından)

Gözlerimi açtığımda onu görmemek için dua ederken gine onu görmemle sinirlerim tepeme kadar gelmişti hemen ayağa kalkıp onu sinirle itip konuşma ya başladım"aptal ,senin yüzünden ölüyordum ben beyinsiz,özürlü!!"diye bağırdım iterek sinirle ve hemen hızlıca masadan siyah şalımı alarak omuzlarıma sardım elbise nerdeyse bedenime yapışmıştı rüzgar estikçe bedenim tekrar tekrar donuyordu sinirden ağlamaya başladığımı yeni yeni fark ediyordum en son bı köşeye geçip oturdum ve sessizce ağlamaya başladım ama ginede hıçkırıklarım sokakakta duyuluyor du.......

Eveett yeni bölüm gdi bakalım bakalım neler olacak daha  umarım beğenirsiniz canlarım 💞

Yeni OklumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin