Herkesin bir savaşı vardır içinde yaşattığı;
Bir zaferi...
Bir mağlubiyeti...
ama en önemlisi bir umudu vardır içinde bastırdığı,bir de sevgisi.
Bir insanın içindeki umudu nasıl sönebilir ki? Nasıl artık hayal kurmayı bırakır? Sevdiği bir insanın yanında insan hiç iyiyi düşünemez mi ? Ya da bir insanı en fazla nasıl yaralayabilirsin ?
Nasıl bu hale gelmiştim halla anlayamamıştım. Ben sadece hayallerimin peşinden koşmuş ve şimdiye kadar duygullarımı hep daha fazla çalışarak bastırmıştım şimdi bu şekilde bir anda açığa çıkmaları haksızlıktı.
Hayatım boyunca eğer duygularımın önüme geçmelerine izin verirsem asla isteklerim, hayallerimin gerçekeştiremiyeceğime inanmıştım.
Hâllâ haklı olduğmu düşünüyordüm çünkü hayat benim için durmuş gibiydi. Bu durağanlığım, hissizliğim bana bile yabancıydı.
Durağanlık sesizdi,kanımın akışını hissedebileceğim kadar sesiz . Neden bu kadar hissizleşmiştim? İki uçurumun arasında kalmış gibiydim. Kalbimde iki buçakla en fazla ne kadar yaşayabilirdim ki?
Bildiğim tek bir şey vardı ; eğer kalbimden bir tanesini çıkarabilirsem diğeride zamanla düzelirdi ama kendimle benimsediğim buçaklarımın
Arasında kalmak acıydı neden iki yandan bana vurmuşlardı ?Hak etmemiştim! Kafamda binlerce kez tekrar ettiğim kelimeyi sonuna kadar savunacaktım peki bu kendime olan nefretim nedendi ?
Kelimelerim neden bir anda anlamsız,nefeslerim gereksiz kalmıştı.
Göz yaşlarımı sürekli silmeme rağmen durmak bilmiyordu uçurumdan atlıyacaktım artık zamanı gelmişti,olacakların olma zamanıydı artık.
Nefesimi derinca bıraktım ve göz yaşlarıyla dolmuş gözlerimi kapattım son göz yaşımda döküllürken yutkunmamı bastıramadım hikayemin başına dönüp olanları tekrardan kafamda canlandırdım.
İşte hikayemin başına dönmüştüm artık.
Herkese merhaba !
İlk defa kitap yazıyorum ve bu kitaba çok önem verdim emeğime karşılık oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın ♡ sizin düşünceleriniz benim için çok önemli bu yüzden yorumları olabildiğince okuyup cevap vereceğim kitabın gidişhattını ve düşüncelerinizi yorum yapabilirsiniz kessinlikle dikkate alıcağım umarım kitabımı beğenirsiniz ♡ şimdiden iyi okumalar !!!♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ruhumun Kanatları
RandomDizlerimin üzerindeydim... Tutunacak hiçbir dalım kalmamıştı arkadaşlarım ,ailem, kalbim... hiçbiri şimdi yoktu en acısı kalbimin olmayışıydı. Bir uçurumdan düşüyor gibiydim. Kanatlarımı kırmışlardı ve zar zor nefes alıyordum. Bu ağırdı,kanatsız ka...