Capitolul 4
DD: Domnule Kim ai comentat ceva ?
Kim : Nu , domnule, supse idiotul ălă care deja îmi venea să-l iau la bătaie.
DD: Bine atunci . Donișoară Sum te rog să iei loc lângă Kim Young Sun (YS)
Ey & YS: Dar .....
DD: Așa vă cunoșteți mai bine și poate veți deveni prieteni.
Eu : Dar el e...
YS: Eu sunt .. Ce ? Domnule nu mă puteți pune cu ea , eu stau cu Sang Min .
DD: Lee Sang Minsentă de la oră cu domișoara (SM) va sta cu Khnag Chun Hei (CH) , care se pare că e absentă de la oră cu domnișoara Ryu Soo Jin (SJ) . voi face câteva modificări în clasă .
Ve-ți avea de făcut un proiect despre colegul de bancă , liceu și în încheiere vrea să-mi vorbiți despre conflictul dintre vrăjitori și oameni.
Young Sun ești unul dintre cei mai buni elevi. Gyeo Jin e nouă și nu știe prea multe despre liceu și nici eu nu îi știu nivelul ei așa că va face proiectul cu tine .
Eu; Asta înseamnă să petrec mai mult tim cu el și în afara liceului.
DD: Dar ce aveți ? Abea v-ati cunoscut și vă certați ?
Eu & YS E un / o /îngâmfat/ gâsculiță spunem amândoi în același timp.
Domnul direiginte zâmbi și spuse doar: Fără comantarii nu mai fac schimbării.
Eu &YS: Dar..
SM: Frate ai încurcat-o ! spune râzând idiotul de lângă idiotul suprem.
Eu & YS: Taci ! țipăm amândoi odată.
Y:Mai ușor, mai ușor voi doi îi speriați pe totți. Unii încearcă să doarmă, dar din cauza voastră nu prea se paote. Spune un coleg din spatele acelui Sang Min care se pare că dormea cu capul pe bancă și nu-l văzuse pe diriginte .
Doamne dar mulți mai sunt .
DD: Dar asta se poate rezolva domnule Lee In Hoo (IH) . După ore iți poți continua plăcutul tău somn în camera de detenție alături de colegii tăi : Dl Lee, Dna Sum ,și anunță-le și pe Dna kang și Ryu .
Eu & YS: Dar eu ce am făcut ?
DD: Mai și întrebați? Dacă mai spuneți ceva voi prelungi pedepsa de la o oară la doua
Eu: Dar....
DD: Două
YS: Ce ? Dar nu e corect. Vezi ce ai făcut ?
CITEȘTI
O Floarea din raiul singurstaţii
FantasyO scurtă prezentare O fată care este viitoarea regină și destinul ei e să fie singură deși e înconjurată de prieteni. Mai mult se va îndrăgosti de cel care pare a fi dușmanu ei . însă ea este regina și va trebui să uite că are dușmani și să-i prote...