Capitolul 6
Eu : Faceți ce ? Ha asta-i bună Nu se știe cine pe seama cui se va distra . Sang Min se apropie de mine. Mă uit dezorientată neștiind ce vrea să facă dar spre surprinderea mea el doar mi-a ciufulit părul și mi-a spus
SM; Îmi place de tine . Cred că o să fim buni prieteni. Deci, prieteni ? spusese întinzându-mi mâna .
Adevărul era că nu îmi displăcea nici mie și era tipul de persoană pe care mai bine îl ai ca prieten decât dușman așa că i-am intins mâna spunându-i ; Prieteni E l mi-a zâmbit . In Ho surâse și el și spuse IH; Se pare că avem o nouaă prietenă Pritenii fratelui meu sunt si ai mei . Și in plus ești prima care s-a pus cu cu Young Sun . Deci bine ai venit în grup .
YS; Ce ? Nici gând. Ea nu va face parte din grup . D ar văzând privirea lui In Ho cedă .
YS; Fie va fface parte din grup dar nu te aștepta să mă înteleg cu ea. Nu vom fi nici prieteni.
IH; De fapt cred că voi doi vă potriviți.
Eu și Eun Sung ne-am dat oc
hii peste cap și nu am mai spus nimic.
Nu avea niciun rost. După asta am plecat cu toții în sala de detenție unde am dat peste fetele absente de data asta prezente și am aflat că și ele făceau parte din grup. Am făcut cunoștință cu ele erau foarte prietenoase . și m-au acceptat repede in grup.
Se pare că Young era un fel de șef. Puțin îmi pasă eu eram propiul meu șef.. În sala de clasă am discutat ne-am distrat și am șegat prietenii.
Spre surprinderea tuturor Young nu a spus nimic , a fost foarte tăcut dar se mai uita din când în când la mine apoi întorcea privirea.
După detenție am plecat acasă dar înainte de asta m-am ăntors spre Young și i-am spus;
Eu ; Nici eu nu te plac ddar nu vreau să am o notă mică , așa că hai să facem pace până terminăm proiectul.
YS;Bine ne întâlnim diseară la 18 să stabilim ce facem . Hai , te voi duce cu mșina ca să văd unde stai și să știu unde să vin .
Pe drum niciunul nu a scos un sunet.
Din perspectiva lui Young Sun ;
Am condus-o acasă . Era atât de drăguță și chiar dacă era încăpățânată și enervantă îmi placea de ea . Îmi făcea inima să bată mai repede dar nu o să recunosc asta nici mort. Ea a spus că nu mă place așa că eu nu am să pic de prost. În plus trebuie să aflu mai multe despre ea. De partea cui e. Se pare că gașca a uitat că noi avem o misiune și e posibil ca ea să fie de cealaltă parte . Proiectul ăsta mă va ajuta.
Am lăsat-o acasă și am plecat. Pela 18 m-am întors la ea și am stabilit totul apoi am întrebat-o
de partea cui este ca să știm ce să scriem la ultima parte.
Jin ; Sincer eu sunt neutră . Nu țin cu niciunul . Prefer să fiu prietenă cu toți. Dar tu ?
Eu ; La fel , eu am mințit dar era mai bine așa cu timpul va trece de partea noastră dacă face parte din grup.
Din perspectiva lui Jin ;
Deci era neutru. Dar eu am mințit Dar eu aveam o misiune să o aduc pe regină înapoi pe tron .
Cu toate astea nu judec pe nimeni.
Vă vine sau nu să credeți nu ne-am certat cît am făcut proiectul. Proiectul a ieșit bine. Cât despre colegi , toți erau neutrii . Niciunul nu a vrut să spună de partea cui e .
De atunci am făcut parte din gașcă și am avut prietni adevărați pentru prima oară .
Cât despre pacea mea și a lui Young .... ei bine.. a ținut cât a ținut proiectul ....
3 ani mai târziu
Au trecut 3 ani. Am aproape 21 de ani . Peste o luna e ziua mea . Am terminat liceul dar gașca a rămas unită. Mai mult eu și young nu ne mai certăm așa des. Însă spre ghinionul meu meu m-am îndrăgostit de el . Acum mă întâlnesc cu prietenii mei . Îl așteptam pe veșnicul întârziat Young Sun Într-un final apare și el dar nu singur ci însoțit de o fată Gelozia mă rodea așa că mi-am dat drumul la gură fără să mă pot abține......
CITEȘTI
O Floarea din raiul singurstaţii
FantasyO scurtă prezentare O fată care este viitoarea regină și destinul ei e să fie singură deși e înconjurată de prieteni. Mai mult se va îndrăgosti de cel care pare a fi dușmanu ei . însă ea este regina și va trebui să uite că are dușmani și să-i prote...