Un vis devenit realitate

40 6 0
                                    

Capitolul 7

Eu; Credeam că ai depășit vârsta cănd ai nevoie de o dădacă . El deja se roșise dar fata de lângă el zâmbi și îi spuse D; Oppa? Ea e ? el îi întoarse zâmbetul. Zâmbetul ălă mă topi chiar dacă nu îmi era destinat mie ., iar gelozia mă rodea mai tare . De ce îi zâmbea ei și nu mie ?

Apoi se întoarse spre mine vrând să îmi spună ceva dar În Ho îl întrerupse

IH; Nu începeți iar !. Deși e amuzant când vă certați , vom întârzia. Și nu îmi place când întârzi

YS; Stai liniștit nu vom întârzia . Și să vio prezint pe....

Eu ; Mda .... Nu auzi că întârziem ? Poți să-ți prezinți dădaca mai târziu.

D; Așa vorbești tu cu toți ? mă întreabă ea zâmbind . Îmi vena să-i șterg una de să-i șterg zâmbetul .

Eu ; Baby , eu vorb....

YS; Vorbește așa doar cu mine pentru că mă iubește și acum cu tine pentru că e geloasă.

Aproape am rămas cu gura căscată Ghicise dar să o credă el că recunosc .

Eu; Vise Baby vise ... De ce să fiu geloasă? În plus...

IH; Dar, termină o dată.

SM; Lasă-i sunt amuzanți .

Chun Hei (CH); Hei hai să punem un pic de gaz pe foc șopti dar eu o auzisem însă era amuzant , așa am făcut ca să văd ce plănuiește .

Soo Jin ( SJ) ; Va fi amuzant ... te urmăm .

CH; Hei ! Sang Min Jin să știți că suntem supărați pe voi .

Eu; De ce ? am întrebat surprinsă neînțelegând ce vrea să facă. Sang Min era și el surprins dar îi făcu jocul.

SM; AAAA.... Deci ati aflat ? Ei haide nu fiți supărați .

YS; Dar ce au făcut ? întreabă el curiios .

Eu ; Chiar așa ce am făcut ? eram și eu curioasă

CH; Au o relație secretă . Sun împreună de o lună și nu au spus nimic. Am rămas cu gura căscată nu știam ce să zic.

Eu; Dar....dar...

YS; Credeam că suntem prieteni. Nu înteleg de ce ati ascuns asta .Am încercat să o întreb ce vrea să facă dar Seung Min mi-a luat-o înainte.

SM ; Nu am vrut să se știe. Am vrut să treacă mai întâi un timp să vedem cum decurg lucrurile.

Young era cu gura căscată și fierbea de nervi .Am zâmbit văzând asta și am intrat în joc.

Eu ; Și vroiam să vă spunem după spectacol. Dar cum de ați aflat ? Ei bine acum ... ei erau surprinși nu se așteptau la asta, Eu îl prinsesem de braț pe Sang Min . In Ho îi salvase.

IH; Ne-am dat seama că vă comportați ciudat așa că am pus cap la cap toate și am aflat. Young Sun nu mai rezista mult.

Eu ; Mă bucur că ați aflat ! Nu ne felicitați ?

YS; Să vă felicităm ? Asta-i culmea. De ce să facem așa ceva ? Ar trebui să fim supărați.

SM; Ha, i frate nu mai fi așa supărat! Oricum aveam de gând să vă spunem.

YS; Dar, tu Chung Hei de ce eși așa fericită ? Nu erai îndrăgostită de Sang Min . Și Sung Min tu nu spuneiai că îți place de ea ?

Din persepectiva lui Chung Hei ;

Ce mă place ? Chiar mă place ? însă mai bine tac. O să vorbim după. Planul trebuie să continue .

Din perspectiva lui Jin;

Dădaca zâmbea amuzată de situatie. ,încă nu-mi trecuse așa că Eu; Dar tu ce faci ? Reclamă la pasta de dinți ?

D; Poftim ?

Eu; Nu mai pofti atât ce ti se apleacă ?

YS; Las-o în pace . Tu ai de dat niște explicații .

Eu: De ce ți-ași da explicații ?

YS; Nu o să-ți permit să îți bați joc de sentimentele prietenilor mei!

Eu; Eu îmi bat joc ? Nu știi ce vorbești

YS; În plus nu trebuie să ne ascunzi că ești cu cineva .Îți înterzic asta !

Eu; Ce ? Cine te crezi ? Și în plus ce -ți pasă ție dacă sunt cu cineva sau nu ?

YS; De asta ... și se apropie de mine ...

O Floarea  din raiul singurstaţiiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum