Ce semnifică cu adevărat o floare din raiul singurătății

39 6 8
                                    

Capitolul 13 ultimul capitrol

O lumina puternică apăru pe Eul, iar Hae-ju spuse:

Hae: A venit timpul să va închinați cu toții noii noastre regine Han Eul, nepoată lui YeoWang. Atât oamenii cât și vrăjitorii au onoarea să o cunoască. Ea e regină noastră. Eul făcu un pas în față, iar pe cap îi apăru prin magie o diademă frumoasă semn că ea era adevărată regină. Însă ceva ciudat se întâmplă. Toți cei care fuseseră împotrivă ei simțeau că se sufocă și flăcări albastre îi cuprinseră. Dar flăcările nu-i ardeau la propriu însă aveau rolul să-i distrugă. Eu, InHo, SangMin, ChunHei și SooJin eram printre ei. Se pare că Hae-ju și prietenii lui făcuseră o vrajă, dar spre surprinderea noastră până și ei se uitau surprinși. Înseamnă că vrajă nu era făcută de ei, ci era o protecție pt regină. Eul începu să plângă și să strige la toți să facă ceva, dar nimeni nu știa ce. Însă acum știam că ea merită să fie regină și era mai bine dacă o lăsăm liberă și noi dispăream. Totul continuă până Eul începu să facă o vrajă. Atunci am înțeles că ea nu ne-ar abandonă niciodată, ea se sacrifică pt noi toți, ea era cu adevărat regină noastră.

(Din perspectiva lui Eul) Am văzut cum sufereau toți. Nu puteam permite asta. Apoi am auzit vocea mamei mele "Eul, a venit timpul dragă mea. E timpul să-i protejezi pe toți regină". Și am știut ce a vrut să spună, am știut care era rolul meu. Am făcut repede o vrajă și acea incantație care le era destinată lor am anulat-o însă trebuia un sacrificiu așa că eu am fost acela. Spunând simplu " prin puterea mea și prin dreptul meu primit din naștere anulez vrajă de protecție și mă sacrific. Eliberează-mi copii și ia-mă pe mine în loc" am anulat totul și toată vrajă s-a abătut asupra mea. Flăcările albastre mă ardeau deși nu simțeam durerea simțeam că o să dispar. Toți din jur mă priveau plângând. Le-am zâmbit la toți. Ultimul meu zâmbet. O regină nu trebuie să-și arate trăirile, ea trebuie să aibă sufletul singuratic de asta e "o floare în raiul singuratarii". Însă...

...destinul nu e așa simplu de ghicit. Toți prietenii mei au format un cerc în jurul meu: Hae-ju, Miri, InHo, SooJin, SangMin și ChunHei plângând și încercând să mă salveze. Apoi l-am văzut pe Yong fugind spre mine. Se bagă în flăcări și mă îmbrățișa spunându-mi:

YS: Dacă tu te sacrifici și mori eu pt ce mai trăiesc? Lasă-mă să vin cu ține. Saranghae!

Eu: Nado saranghae! Am zâmbit și l-am sărutat. Până la urmă nu sunt singură, îl am pe el lângă mine. Deodată flăcările se opriră, pielea mea era intactă, iar în jur cădeau floricele. Toți prietenii mei care plângeau acum zâmbeau fericiți. Jurnalul lui YeoWang se ridica deodată în aer, străluci și proiectă în aer, cu litere aurii numele următoarei regine și a următorului rege: "HanEul&YongSun". Toți ni se închinară și noi devenisem părinții tuturor. Acesta fusese marele test, dar nu era doar testul meu. Toți au trebuit să demonstreze că merită să trăiască în pace și merită ce e mai bun, că pot iubi și prețui. Toată viață am fost singură, dar într-un final am descoperit că am prieteni care țin la mine și un viitor soț care mă iubește și s-ar sacrifică pentru mine. Mamă s-a înșelat. Destinul unei regine nu e să fie singură, eu nu mai sunt "o floare în raiul singurătății"

. Eu și Yong ne-am căsătorit și am urcat pe tron readucând pacea și armonia. Avem și o fetiță, o mică prințesa, moștenitoarea tronului.

Floarea din raiul singurătății e acea persoană care nu și-a găsit încă drumul în viață, care încă nu e conștient de ceea ce o înconjoară. O data ce descoperă magia dragostei și magia prieteniei raiul ei e cu adevărat magic.

YS: Dragă mea, nu mai plictisi lumea..

. Eu: Dar...

X: Mamă, lumea vrea să știe mai multe despre mine, eu ar trebui să fiu acum în centrul atenției.

Da. Poate că fiică mea a fost prea răsfățată și prea mult în centrul atenției, dar se pare că ea e următoarea "O FLOARE ÎN RAIUL SINGURĂTĂȚII"

~SFÂRȘIT

Sper să vă placă  finalul . Vă mulțumesc pentru   voturi , comentarii şi pentru că ați citit .
Vă iubesc ^_^

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Oct 01, 2014 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

O Floarea  din raiul singurstaţiiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum