Capitolul 8
Și se apropie de mine și mă luă de mână să mă tragă deoparte dar apoi se răzgândi.
YS; îți voi spune mai târziu . Acum să mergem că vom întârzia
IH; Serios ? Până acum nu întârziam și totul când a devenit mai interesant ți-ai găsit că întârziem.
YH; Ce vrei să spui ?
IH; Dar e evident ce vroiai sa faci . Toți știm deja că ești înd....
YS; V-am mai spus că întărziem
Toți au oftat .Eu... ei bine nu întelegeam nimic.
Ce știu ei și eu nu ? Dar lasă asta , probabil vă întrebați despre ce spectacol e vorba. Încă de când am terminat liceul am....
YS; Era să uit ea e ..
Eu; Dădaca ta , da știm,
YS; vrei să încetezi ?
Eu ; Nu !
YS; Doamne da încăpățânată mai ești
Eu; Știu
D; Oameni buni dar încetați o data, Pot să mă prezint si eu ?
Eu; Era și timpul să o faci ! O
D; Scuze , dar tu ne-ai întrerupt . Dar știi ce ? O să afli la spectacol mai multe . Și așa ne-am dus la spectacol .Am intrat în culise ., ne-am îmbrăcat și am urcat pe scenă pentru că noi suntem 6 Hearts. După terminarea liceului fiecare și-a ales drumul său; Soo Jin e medic veterinar în devenire. Chun Hei scriitoare. In Ho e jurnalist ( ciudat nu? tipul care doarmea tot timpul e jurnalist) . Sang Min a ajuns pilot .Young Sun e avocat, ( cine ar fi crezut ? Sincer meseria asta i se potrivea lui In Ho )
. iar eu am decis o școală de dans și sunt coregrafă. Ca să rămânem uniți am format o trupă de dans și avem spectacole dar asta când ne facem timp.
Acum vom dansa la deschiderea unui concert a lui BOA . o fată pe nume MiRi o verisoara lui Young pe care nu am văzut-o niciodată , va debuta iar noi o vom ajuta. Ea va sta ăn mijlocul scenei iar noi vom dansa în jurul ei.
Ei bine am luat pozițiile pe scenă și am așteptat să înceapă. Spectacolul a început. O fată a urcat pe șcenă cântând. Mi-am întprs capul să o văd pe Mi Ri și am rămas Poker face. MiRI era dădaca. Acum știu ce încerca să spună Toung,
Nu pot să cred că am fost geloasă pr verișoara lui.
Eram așa bucuroasă că era verișoara lui și nu o iubită, Am ...Am început cu toții să ne unduim pe ritmul muzicii. La sfârșit MiRi le-a mulțumit tuturor și a coborât de pe scenă, În culise l-am luat la întrebări pe Young ,
Eu; Deci asta ai vrut să ne spui ? Că e MiRi verișoara ta ?
YS; Da
Eu; Și atunci de ce nu ai spus ?
YS; Dar m-ai lăsat ?
Eu; Cine eu ?
Dar ce ți-am lipit gura ?Ceilalți priveau spectacolul amuzați.
CH; Cine câștigă de data asta ? Cine pune pariu ?
SJ; Eu pariez pe Jin
SM; Eu pe Hee Young
IH; Cred că Jin de data asta
CH; Și eu tot Jin Cine pierde face cinste cu cina în seara asta.
SM; Știi nu prea e corect eu sunt doar unul.
CH; T u ai ales
MIRI; Vor câștiga amândoi azi spuse ea zâmbind.
Revenind la noi
YS; Nu dar ..
Eu; Vezi ? Puteai să vorbețti.
YS; Dacă ai tăcea,
Eu; Dar eu tac.
YS; Zău ?
Eu; Adică?
YS; Oricum vroiam să iți spun ceva
Eu; Ce? Spune o dată
YS; Dacă ai tăcea ași spune și eu găsculiț-o ,
Eu; Găsculiță ? Stai că îți arăt eu gâsculiță!
Young își dădu ochii peste cap mă prinse de mână și.....
CITEȘTI
O Floarea din raiul singurstaţii
FantasyO scurtă prezentare O fată care este viitoarea regină și destinul ei e să fie singură deși e înconjurată de prieteni. Mai mult se va îndrăgosti de cel care pare a fi dușmanu ei . însă ea este regina și va trebui să uite că are dușmani și să-i prote...