Neredesin Peki...

174 11 0
                                    

Bak baba her zaman ki gibi gene yoksun yanımda. Mutlu günümde özel günümde kötü günümde hiç bir anımda hiç bir zaman yoksun sen baba. Araman bile yeterli biliyor musun. halla bekliyorum ve bir telefon açmanı bekliyorum ya evet salak gibi bana yaptıklarına ve yaşattıklarına rağmen ben halla bekliyorum. Çünkü söyleyeceğin her yalana inanabilecek bir kızın var.Söylediğin he bahanelere kanacak bir kızın var. İster salak mısın de ister seviyorsun de istersen özlem de ne dersen de ama ben bekliyorum be baba. Gelmeme sebebini, arayıp sormama sebebini, bir kızın olduğunu unutma sebebini söyleyeceğin her yalana ve bahaneye inanabilirim yeter ki ara yeter ki bir kızın olduğunu hatırla. Farkında mısın halla baba diyebiliyorum bence gurur duymalısın ama kendinle değil benimle. Çünkü sana adam demeyenlere rağmen ben baba diyebiliyorum halla. Aslında bu kelime bana o kadar uzak ki ama sırf unutmamak için senin için yazarken baba kelimesini kullanıyorum. Seni adam yerine koyduğum veya baba sevgisini görüp babalık yaptığın için değil yani. Neden ya bir baba neden bir kızı olduğunu unutabilir ki. Neden kızını yarım bırakır neden öksüz bırakır bir baba. Neden Niçin yani bunun bir açıklaması olmalı ve sen yada ben ölmeden sen bana sorularımın cevaplarını vereceksin baba. Ben en azından bunları hakediyorum. Kafamdaki sorunların düşünlerin bir bir hesabını vermek zorundasın bana. Neredesin peki şimdi; Kiminlesin en son bir kızın vardı başka çocuğun var mı? , onlara babalık yapıyor musun, eşine kocalık yapıyor musun, bak baba ben halla seninle ilgili merak ediyorum ve bekliyorum. Ama sen kızının olduğunu yaşadığını bile unuttun dimi. Şimdi sokaklar da caddeler de iş yerinde adamım, erkeğim diye geziyorsundur. Dışarıdan öyle görünsen de kızına sahip çıkamayan koruyup kollayamayan biri adam olamaz. Kaç yaşına gelirsen gel olamaz. Şimdi Neredesinn Peki...

Bir Babasızın GünlüğüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin