"Ξεχνάς σε ποιον ανήκεις πλέον; Σε αγόρασα. Και όχι λίγα χρήματα. Για αυτό σαν καλή κοπέλα θα υπακούς σε ότι σου λέω." Είπε κοντά στο αυτί μου προκαλώντας μου τρόμο και νεύρα.
"Δεν θα παρατήσω την ζωή μου για να είμαι η σκλάβα σου. Θα βρω τρόπο να σου επιστρέψω τα χρήματα." Είπα και χαμογέλασε πονηρά.
"Δεν θυμάμαι να σου έδωσα άδεια να λες τόσα πολλά. Αν θυμάσαι καλά μπορείς να λες μόνο ναι και μάλιστα." Είπε και τότε σοβαρεψε το βλέμμα του.
Πως έμπλεξα έτσι;
Πρώτα όμως πρέπει να γυρίσουμε στο παρελθόν για να μάθετε όλη την ιστορία από την αρχή.
(...)
"Irana γρήγορα, τρέξε, αλλιώς θα μας φωνάζει το αφεντικό." Φώναξε η Sia, η μοναδική μου φίλη.
Και φυσικά άρχισα να τρέχω. Δεν ήθελα να χάσω και αυτήν την δουλειά. Ήταν πολύ ικανοποιητική και μπορούσα πολύ εύκολα να πω ότι δεν ήταν άσχημη.
Με λένε Irana Blade, ειμαι 21 χρόνων και δουλεύω ως καθαρίστρια στο πιο γνωστό πενταστερο ξενοδοχείο ονόματι 'Black'.
Θα αναρωτιεστε γιατί δουλεύω σαν καθαρίστρια. Οι γονείς μου πέθαναν από ένα τραγικό ατύχημα όταν ήμουν μικρή και αναγκάστηκα να μένω σε ορφανοτροφείο. Όταν όμως έκλεισα τα 18 έπρεπε να βρω κάπου να δουλέψω. Έχω κάνει τα πάντα από δουλειές. Αρκούσε μόνο να μου δίνανε χρήματα. Μέχρι που η φίλη μου η Sia είπε ότι είχε μια κενή θέση για καθαρίστρια στο ξενοδοχείο αυτό και ήξερα πως ο μισθός ήταν πολύ καλός οπότε δεν μπορούσα να αρνηθώ.
Το ξενοδοχείο είναι γνωστό για τα πάρτυ και τους χορούς που διοργανώνει, όπου γεμίζει με διάσημους επιχειρηματίες, ηθοποιούς, τραγουδιστές και γενικά πλούσιους ανθρώπους.
Αποτελείται από 20 ορόφους. Είναι το πιο μικρό από τα ξενοδοχεία 'Black' κι όμως είναι το πιο διάσημο, αφού ο ίδιος ο Black, ο ιδιοκτήτης αυτού του ξενοδοχείου και ο πλουσιότερος άντρας του κόσμου μένει στον 20 όροφο. Δεν τον έχω δει ποτέ από κοντά όμως, όπως και κανένας άλλος αφού αποφεύγει την δημοσιότητα και ξέρει να κρύβεται καλά. Σήμερα είχε πάλι ένα από εκείνα τα υπέροχα πάρτυ και η vip καθαρίστριες πετούσαν από την χαρά τους.
Ααα ναι. Υπάρχουν οι κοινές καθαρίστριες σαν εμένα και οι vip που είναι υπεύθυνες για τον καθαρισμό των δωματίων που θα κοιμηθούν οι διάσημοι (οι οποίοι φιλοξενούνται στον 16 όροφο) όπως και εκτελούν καθήκοντα σερβιτόρας στα πάρτυ. Επίσης έχουν και την συνήθεια να κοροϊδεύουν εμάς που δεν έχουμε άδεια να πλησιάσουμε τον 16 όροφο.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Παγιδευμένη Στα Χέρια Του
Ficção AdolescenteΌταν ένα γυαλί σπάσει δεν μπορεί ποτέ να ξανακολλησει και να αποκτήσει το αρχικό του σχήμα. Ακόμη κι αν μαζέψεις όλα τα κομματάκια που έπεσαν ποτέ δεν θα μπορέσεις να το επαναφέρεις εκεί που ήλπιζες. Έτσι και με τους ανθρώπους. Όταν κάποιος άνθρωπος...