Θέση 18

403 45 22
                                    

Φτάσαμε στον 16ο όροφο και ήδη ένιωθα πολύ άβολα. Ο χώρος εκδήλωσης ήταν γεμάτος με γνωστούς επιχειρηματίες, ηθοποιούς, τραγουδιστές που όλοι απολάμβαναν τον μπουφέ και τις συζητήσεις. Είχα απορροφηθεί τόσο στο να θαυμάζω την αίθουσα που δεν αντιλήφθηκα ότι ο συνοδός μου είχε εξαφανιστεί. Μα έπρεπε να τον βρω, ήταν το αποδεικτικό στοιχείο ότι ήμουν εδώ ως καλεσμένη και όχι ως καθαρίστριας η οποία παράκουσε τους κανόνες.

Μα ήταν μάταιο. Τον έψαχνα παντού αλλά φαινόταν να είχε εξαφανιστεί. Αντιθέτως όμως είδα τον αγενή άντρα που έπεσα πάνω του το πρωί και θυμήθηκα ότι είχα να του δώσω ένα αντικείμενο που του έπεσε. Οπότε όσο πιο διακριτικά μπορούσα άρχισα να τον ακολουθώ για να του το δώσω.

Φυσικά όμως έμεινα έκπληκτη όταν είδα ότι ο χώρος αυτός έκρυβε παρά πολλά ακόμη μυστικά. Ξαφνικά είδα τον αγενή αλλά όμορφο τύπο να μετακινεί ένα αντικείμενο από την βιβλιοθήκη και να ανοίγει σαν πόρτα.

Αυτό μου θύμιζε πολύ ταινία θρίλερ αλλά ακόμη και αν με φοβιζε, η περιέργειά μου να μάθω τι κρύβεται πίσω από αυτήν την πόρτα ήταν πιο δυνατή.

Κατευθύνθηκα γρήγορα εκεί και βρέθηκα αντιμέτωπη με έναν τεράστιο διάδρομο που στα πλάγια του είχε και ένα δωμάτιο. Ο μυστηριώδης τύπος μπήκε στο όγδοο δωμάτιο και για καλή μου τύχη άφησε την πόρτα λιγάκι ανοιχτή. Έστησα αυτί έξω από την πόρτα κάτι που δεν έπρεπε να είχα κάνει.

"Ειναι όλα έτοιμα;" Ρώτησε μια φωνή.

"Ναι μπορεί να ξεκινήσει η διαδικασία." Απάντησε και είχα την αίσθηση ότι αυτή η συζήτηση δεν ήταν για καλό.

Επίσης δεν περίμενα να είναι τόσο σύντομη η συζήτηση τους γιατί άκουσα γρήγορα βήματα προς το μέρος μου και πανικοβλημενη άρχισα να τρέχω προς την αντίθετη κατεύθυνση.

Μακάρι να μην με προσέξουν. Μακάρι να μην με προσέξουν.
Μακάρι να μην-

"Συγγνώμη, τι δουλειά έχετε εδώ;" Ρώτησε ένας άντρας και γύρισα να τον αντικρυσω.

"Εε να... Χάθηκα λιγάκι." Προσπάθησα να ακουστω έστω και λιγάκι πειστική αλλά ήταν αδύνατο να μην τρέμεις όταν κοιτάς μια τέτοια παρουσία. Ένας πολύ γυμνασμενος άντρας με πολυ κοντά καστανά μαλλιά και πολύ άγρια χαρακτηριστικά.

Τον άκουσα να ξεφυσαει έντονα και μετά μου έδωσε την απάντηση του.

"Θα κάνω ότι δεν είδες και δεν άκουσες τίποτα. Για το καλό σου θα κάνεις το ίδιο. Τώρα πήγαινε πριν βγει ο άλλος από μέσα."

Παγιδευμένη Στα Χέρια ΤουTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon