თავი 2

171 5 2
                                    

ერთი ხანი ასე ვუყურებდი ჯინს მერე აზრზე მოვედი და უცებ წამოვდექი. და დავჯექი ჩემს ადგილას .
გაკვეთილს ვუსმენ როდესაც ჯინი რაღაცნაირად მაღიზიანებს ხან სკამზე ფეხს ურტყამს ხან რას აკეთებს .
სადაცა ნერვები ამეშლება თავს ვიკავებ მხოლოდ იმიტო რო გაკვეთილზე ვარ და თანაც პირველი დღეა.
დასვენება დაიწყო ოჰ ეს ჯინი არ მაკლდა კიდე ეს ვითობ ,და ყველაზე ლამაზი გოგოები. მგონი აქედან ერთერთმა გამოწია ფეხი რომ დავარდნილიყავი თუმცა გადავრჩი მარა ვაი იმ გადარჩენას ვის ხელში ავღმოვჩნდი .
ვნახო ერთს გოგოს მიაადგნენ .
და ეტყობოდა რომ ამ სკოლაში ბულინგი მოსული პონტი იყო რადგან ამ გოგოს ძაან ცუდად ეგცეოდნენ სახეში წყალი შეეასხეს იძულებით აკეთებინებენ რაღაცეებს ვერ მოვითმინე და ჩავერიე:
-აქ რა ხდება თქვენთან ბულინგი მოსული პონტია თუ რა ?
- შენ მომისმინე ჯობია აქაურობას გაეცალო და კიდევ იმ 7 ბიჭთან ახლოს არ დაგინახო გესმინს თორემ ამის ადგილას შენ აღმოჩნდები.
-უკაცრავად ჯერ ერთი თქვენ არ შეგეკითხებით სად ვიქნები და ვისთან ვიქნები და მეორე ეგ თქვენი 7 ფლებოია თუ რაცა თქვენთვის დამიტოვებია მაგრამ ამ გოგოს ხელს ვერ ახლებთ.
- და რატო ვინა ის შენი.
- ვინ ჩემი დაქალია მივუბრუნდი იმ გოგოს და ვკითხე რა ერქვა .
- მე კიმ მისო მქვია .
- სასიამოვნოა ჰო გაიგეთ ის ჩემი დაქალია.
- და მერე რა აჰ რადგან დაქალია მოდი და შეენაცვლე .
- მოდი სიხარულო რადგან აქ ესეთი წესებია მეც ასე მოგექცევით გამოვართვი წყლის ბოთლი და რაც დარჩენილი იყო წყალი სულ შევასხი .
- როგორ ბედავ თქვა და სახეში შემომარტყა .
როდესაც მეც უნდა გამერტყა ჯინმა ჩემი ხელი დაიჭირა .
- ოო ახალო უკვე შარს ეძებ .
- შარს უკვე ვიპვე თავიდანევე შენი სახით დიდი შარი .
მომკიდა ხელი და გამიყვანა მიმათრევს ყველა ჩვენ გვიყურებს :
- ჰეი დებილი ხარ ხელი გამიშვი სად მიმათრევ .
- ჭკუა უნდა გასწავლო შენაირებს ასე მოუხდებათ .
- ეხლავე გამიშვი ხელი .
-რაც გინდა ისქენი რომც იყვირო ჩემგან ვერავინ დაგიხსნის .
მიყვანა რაღაც ცივი ოთახი იყო იქ შემიყვანა თვითონ კი კარები ჩაკეტა .
გავარდი მრა ვერ მოვასწარი უკვე ჩაკეტა ვყვიროდი ბოლო ხმაზე მაგრამ ვინ გამიღებდა მაგის შიშით კარს .
გავიყინე თითქმის მთელი დღე იქ ვიყავი უკვე სადა გული წამივიდოდა  და აი უგონდ დავეგდე.
ჯინი პოვ :
-ჯინი ასე რატო ექცევი :მითხრა ქუქმა
- ასე როგორ როგორც საჭიროა ისე მოვექეცი .
- აღიარე რომ მოგეწონა და თუ მოგეწონა ასე რატო ექცევი ეხლა ვინ იცის რა დღეშია
- არაფერი მოუვა არ მოკვდება ამაზე გამახსენდა რომ უკვე კაი დრო იყო გასული და გავრდი იმ ოთახისკენ გავაღე კარები და უგონოდ ეგდო....
--------
დააკომენტარეთ როგორია და დაავოუთეთ  .💙💙💙

სიძულვიდან სიყვარულამდე 💕💓(დასრულებულია)Where stories live. Discover now