თავი 8

91 3 0
                                    

რომ გავიღვიძე თავი საშინლად მისკდებოდა . გავიხედ გამოვიხედე ნაცნობი არაფერი იყო ვიღაცის ოთახში ვიყავი ნახევრად შიშველი .
ლოგინზე რაღაც ფოტოები ეყარა. დავინტერესდი და ავიღე . ღმერთო ეს ჰომ მე და იუ მოიცა ეს სიგიჟეა არა მე მასთან რა მინდა არა ეს არ მოხდებოდა.დარწმუნებული ვარ მომიწყეს უეჭველი რამე მაგრამ არაფერი მახსენედება. ტელეფონს ვიღებ იქნებ რამე გავიხსენო ვნახე და 20 გამოტოვებული ზარი ლიკასგან იმედია ეს ტყუილია და არ მიღალატია ლიკასთვის ნეტა ხომ არ უნახია ეს ფოტოები მაგიტომ ხომ არ მირეკავს ....
იუ პოვ:
-ალო ჯუნჯე ყველაფერი მოგვარდა. ტელეფონიც ისე დავაბრუნე რომ ლიკა ვერაფერს მიხვდა როცა ეძინა მაშინ შევიპარე.
-ყოჩაღ აბა შენ იცი მალე შემდეგი გეგმის დროც მოვა.
ლიკა პოვ:
ნეტა რატო არ ვახსენდები ჯინს ასეთი რა საქმე აქვს ერთხელაც რომ არ დამირეკა .როდესაც ვფიქრობდი უცებ ხმა მომესმა ტელეფონის მესიჯი მომივიდა ეს უცხო ნომრიდან იყო .ღმერთო არა თავლებს ვერ ვუჯერებ ამას არ იზამდა ან როგორ მომექცეოდა ასე მე ხომ ის ყველაფერზე მეტად შემიყვარდა ვიკავებ თავს მაგრამ არ გამომდის ცრემლები თავისას შვრება😭😭 . დავურეკავ და გავარკვევ ყველაფერ .ვრეკავ განუწყვეტლივ და არ მპასუხობს ნუთუ მე მასში შევცდი მან მე მიღალატა .
ჯინი პოვ :
ჯობია ეხლავე წავიდე ლიკასთან და ავუხსნა ყველაფერი მაგრამ რა ავუხსნა 😭😭.წავალ და ვეტყვი იმას რაც მე ვიცი ან რავიცი რომ .
მივედი ლიკასთან თუმცა ვაკაკუნებ სახლში არავინა .მისი ძებნა დავიწყე ბოლოს გამახსენდა მისი საყვარელი ადგილი და იქ მივედი და როგორც იქნა ვიპოვე . მივედი
- ლიკა იცი რამდენი გეძებე 😩
- მეძებე მე რატომ მეზებდი წადი და იუსთან დაბრუნდი გავიგე კაი დრო გაგიტარებიათ 😓.
- ესეიგი ნახე ჰო ? მომისმინე არ ვიცი არაფერი რა მოხდა მხოლოდ ის მახსოვს რომ შენ მე მომწერე და კლუბში შეხვედრა დამინიშნე. შემდეგ იქ შენ კი არა იუ იყო და ტიროდა მთხოვა რომ დამელია მასთან ერთად . შემდეგ კი უარი ვერ ვუთხარი ასეთ მდომარეობაში . დავლიე ცოტა და გავედო საპირფარეშოში რომ დავბრუნდი კიდევ ერთი დავლიე და ცოტა ხანში გავითიშე. რომ გამოვფიხიზლდი მერე უკვე შენც იცი ...
- უნდა მჯეროდეს შენი ამ ყველაფრის მერე ? 😠😭.
- გთხოვ დამიჯერე
- ეხლა მარტო ყოფნა მჭირდება უნდა დავფიქრდე მარტო დამტოვე.
-დამიჯერე მე შევაგროვებ მტიცებულებებს და მოგიტან .
წამოვედი მაშინვე ...
ლიკა პოვ :
არეული ვარ მინდა მჯეროდეს მისი მაგრამ ფიქრებიდან არ ამომდის ეს ყველაფერი . ნეტავ ეს არ მომხდარიყო.
ჯინი პოვ :
ეს ყველაფერი მოვუყევი ჯიმინს ქუქს და ნუ ისე მოხდა პე სუსაც .
- ლიკას გაუგე ეხლა უჭირს მითხრა ჰე სუმ
-ვიცი მაგრამ მეც მიჭირს .
- ამ ყველაფერს ასე არ დავტოვებ უნდა გაანალიზოს ასე არ უნდ ა დანებდეს გაბრაზებული ჯიმინი გავარდა .
ვუყვიროდი გაჩერდი მეთქი !!
მარა ასეთ დროს არ მომისმენდა ამიტომ ჩვენც გავყევით.
ჯიმინი პოვ :
ლიკას თუ მართლა უყვარს ჯინი ახლა უნდა დაიჯეროს არ უნდა დანებდეს .
მივედი ლიკასთან მარტო იყო სახლში .
დავაკაკუნე და გამიღო
-ლიკა შემომიშვი საქმე მაქვს .
- ეხლა არა რა ვიცი ჯინზე უნდა მელაპარაკო .
- უნდა მომისმინო იცოდე თუ არ შემომიშვებ ძალით შემოვალ .
შევარდი მართლაც მოკლე მომისმინე ლიკა კარგად ეს ყველამ ვიცით თუ ჯინს როგორ უყვარხარ . დარწმუნებული ვარ ეს ჯუნჯეს და იუს ნამოქმედარია სასმელში მათ რაღაც ჩაუყარეს .
ამ დროს ჯინი ქუქი და ჰე სუც შემოვარდნენ აღელვებულები .
ლიკა ეხლა მაინც გჯერა ჯინის?
-კი ისედაც მჯეროდა მაგრამ ეს ფოტოები.
-ეგ ფოტოები არა სინამდვილე რადგან მანდ ჯინს გათიშულს ძინავს თუ დაკვირდები.
- კარგი დავიჯერებ .
ჯინი მივიდა და ჩახეუტა .
- მიხარია რომ გჯერა ჩემი .წამოდით ჩემთან იქ დარჩი ლიკა დღეს შენც ეს ყველაფერი დავივიწყოთ. თქვა ჯინმა.
- კარგი აზრაი ყველა დავეთანხმეთ ნუ მეც .
მივედით ბევრი ვიმხიარულეთ . ერთი კვირა ასე ერთად ვართ ყევლა ერთი ოჯახივით.
უცებ ზარის ხმა იყო ჩამოვედი და რომ გავაღე რას ვხედავ ეს ხომ იუ იყო.
- შენ აქ რა ნამუსით მოდიხარ .ვუთხარი მე
- შენი საქმე არა მე სად წავალ .
- არის.
- შენთან არ მოვსულვარ ჯინთან მაქვს საქმე . ამ დროს ყველანი ჩამოცვივდნე ქვევით.
- შენ აქ იმ ყველაფრის მერე როგორ ჩნდები .უყვირის ჯინი
- ჯინ მომისმინე მიზეზი მაქვს აქ მოსვლის ეს მიზეზი კი .....
-----------
  ოო დაიძაბა სიტუაცია მიყავრს ასეთები 😂.  დაწერეთ კომენტარები და დაავოუთეთ 💙.

სიძულვიდან სიყვარულამდე 💕💓(დასრულებულია)Where stories live. Discover now