თავი 3

163 6 2
                                    


უგონოდ ეგდო მივარდი ხელში ავიყვანე და სასწრაფოთ სკოლის ექიმთან  მივიყვანე .ექიმი და გამოდის და ამბობს :
***-გოგო კარგადა მაგრამ რა დაემათა ასეთი გაყინული რატომა შენი ოინების ბრალია ისევ .
- ნუ როგორ გითხრათ ამბობს ჯინი და თან თავის თმას იქავებსავით (ნუ ჰომ ხვდებით როგორც)
შევედი ოთახში და ჯერ კიდევ ძინავს .
- ღმერთო რა საყვარელია როცა ძინავს. 😍 მოიცა ეხლა რა ვთქვი ნუ თუ მე ის მომწონს 😮.არა შანსი არა მე მასზე სიმპატიური ვარ ის არ შემეფერება .
მივედი თმაზე მინდოდა მოვფერებოდი და ამ დროს გაეღვიძა და რომ არაფერი ეეჭვა უცებ დავაცემინე და ხელი მოვიფარე 😂😂😂.
ხანდახან რას არ მოვიფიქრებ ხოლმე რა .გამწარებული მაგრამ ღონე გამოცლილი ლიკა მეუბნება თან ტონს უწევს.
- ამ ყველაფრის შემდეგ კიდევ აქ ხარ როგორ შეგეძლო ასე მიგეტოვებინე .
- ნუ ჰო ზედმეტი მომივიდა მაგრამ მე რომ არა ვერ გადარჩებოდი .
- შენ რომ არა ასეთ დღეში არც ვიქნებოდი .
- ნუ კაი არ გშია .
- მოიცა ამას ვინ მეუნება .
-დროზე მითხარი სანამ კარგ ხასიათზე ვარ .
- კი მშია .
- კარგი მოგიტან რამეს .
გავედი და ვუყიდე რაღაცეები რაც მომეწონა .თან ვფიქრობდი ამ ყველაფერს რატო ვაკეთებ ნუ მე ის მომწონს არა მას ჰომ ვძულვარ და მეც ვერ ვიტან მას მაგრამ მაინც ვზუნავ ასეთი რამ არასდროს მიგვრძვნია .
მივედი და მივუტანე მე გარედან ვუყურებდი. ღმერთო სულ მასზე რატომ მეფიქრება არა აშკარად გავგიჟდები მაღიზიანებს ეს გოგო.
შევედი დავემშვიდობე ან რაღა მინდოდა იქ .
- მე უნდა წავიდე შენ მალე გაგწერენ .
- ისედაც რას დგახარ და დაბოდიალობ მაგს ვერ ხვდები წადი მე რა .
- რანაირად მესაუბრები
- როგორც შენ ისე მე .
წავედი .
ლიკა პოვ :
თან საყვარელია თან გამაღიზიანებელია არა რაზე ვფიქრობ მე რა ის მომწონს მას ჰომ ვერ უნდა ვიტანდე ასეთ ვითარებაში ხომ მის გამო ვარ .
მამაჩემიც მოვიდა ეტყობა სკოლიდან შეატყობინეს .
- შვილო ხომ კარგად ხარ ის იდიოტი ვინა ძვლებში გადავამტვრევ .
- კაი რა მამა რა ძველბში გადამტრევ ჩემით მოვაგვარებ .
- იცოდე მეორედ თუ გავიგე ვერ გამაჩერებ .
- კაი ჰო .
ამაზე ორივეს გაგვეცინა 😂😂😂.
- კაი წავედით აბა სახლში
- კაი მამა .
წავედი დავისვენე ვჭამე კიდეც და ძილის დროც მოვიდა დილით სკოლაში მამამ წამიყვანა მანქანით.
- წარმატებები და იმ ტიპმა თუ რამე გითხრა მე მითხარი მივლეწავ იქვე .
- კაი ჰო წავედი.
-შევედი და ჩემს სკამზე ფეხი ედო .
- უკაცრავად მაგრამ მოვედი და ფეხი ჩაწიე ეს რა წესია .
- შენ საქმე არა სადაც მინდა იქ დავდებ.
-ჩემი მერხია .
- აქ არასად წერია შენი რომაა.
შემოვიდა მასწავლებელი და მიხვდა რაშიც იყო საქმე და ჩამოაწევინა ფეხი .
ხოდა ეგრე სახით ვუყურებდი და დავჯექი.
გაკვეთილი უაზროდ დამთავრდა გარეთ გავედი ბიბლიოთეკაში შევედი რამე წიგნი მინდოდა  და უცებ ვიღაც მომიდაგა უკნიდან .
- რაიყო პატარავ წიგნების კითხვა გიყვარს .
მივიხედე და ვინ იქნებოდა ჯინი თუ არა .
- ვინა შენი პატარა ... შენი პატარა ტყეში დარბის .
- ასეთები არ გვინდა ჰომ არ დაგვიწყებია გუშინდელი .
- რა დამავიწყებს გავეცალე უცებ .
ის გოგოები ამეჩეხნენ გუშინ რომ ვიკამათე .იქვე კუთხეში მიმაყენეს და ერთერთმა ხელი გამარტყა ამაზე გავწარდი და მეც გავარტყი თუმცა 4 გოგოს ვერ შევწინაღმდეგე და კიდევ გამარტყეს სხვებმაც და აი წყალი უნდა შეეხათ სახეზე ავიფარე ხელებიდა წინ ვიღაც გადამეფარა ეს ჯინი იყო მთელი ზურგი დაუსველდა .
შებრინდ ადა ყვირი დაუწყო იმათ.
- როგორ ბედავთ და ასე ექცევით.
- ერთმა რაღაცნაირად სესაჩოდავდ დაიყო ლაპარაკი აი იმ ძერსკმა ფუ როგორ იტყლარწება უნდა ნახოთ.
- ოპპა ასე რატომ მეუბნები ასეთი ვინა ეგ რომ ჩემს თავს რომ გირჩევნია .
- ვინაა და ჩემი გოგოა გესმით .....
---------
ოო ჯინმა დაძაბა 😂😂 .თქვენი შთაბეჭდილებები დაწერეთ და დავოუთეთ💙💙💙

სიძულვიდან სიყვარულამდე 💕💓(დასრულებულია)Where stories live. Discover now