თავი 6

106 3 0
                                    

-გაეცანი ბავშვებს უთხრა ახალ მოსწავლეს მასწავლებელმა.
- გამარჯობათ მე ჯუნჯე მქვია სასიამოვნოა თქვენი გაცნობა იმედია ვიმეგობრებთ თავი დაუკრა .კლასს.
მოკლედ ადგილები უნდა შეგიცვალოთ.
ჯინი შენ გადახვალ ჰე სუსთან . ხოლო ჯუნჯე შენ ლიკასთან დაჯდები. დაიკავეს ადგილები .
- გამარჯობა ლამაზო შენ ლიკა გქვია ჰო ?
- თუ ყრუ არ ხარ გაიგებდი რომ ლიკა მქვია .
რაღაცნაირად არ მომწონს ეს ტიპი.
- ბრაზიანი ყოფილხარ
- ჯერ სად ხარ
-ვიმეგობროთ?
- რავიცი გაჩნია როგორ მოიქცევი.
- ისადა შეყვა გყავს ?
- კი
- აუ მაგრად გამიტყდა არადა მომეწონე.
- აი დარდი რა .
მთელი გაკვეთილი მაწუხებდა და ეს ჯინმა შეატყო შუა გაკვეთილში ადგა და მუშტი გაუქანა ჯუნჯეს ამის გამო მასწმა გარეთ გააგდო .
ამაზე ბევრი ვინერვიულო ეს კიდე ზის აქ მომღიმარი
- ესა შენი შეყვა?
-კი ესა თუ შეიძლება შენი გცევები გააკონტროლე
- არ შეიძლება. აქ რომ გადამეკეტა მერე უკვე ერთი გემრიელი მეც შემოვარტყი მე გარეტ მომისტუმრეს თუმცა მაწყობდა ჯინთან მინდოდა მაინც.
- სიხარულო შენ რატომ გამოგაგდეს.
- არ მომწონს ეს ახალი და ვერ ავიტანე ხოდა მეც შემოვარტყი
- მაგას მიუნგრევ ცხვირპირს
-კაი გაანებე არ გინდა შარი მე იმაზე ვდარდობ ერთად რომ არ ვზივართ .
-მაგაზე არ იდარდო დირექტორს დაველაპრაკები .ეს თქვა. ჩამიხუტა და შუბლზე მაკოცა .
ჯინი პოვ :
ეს გამოტვინებული ნახე რა როგორ ეტენება ჩემს გოგოს არ უნდა მიუნგრიო კაცმა სიფათი ეხლა . ვსო ნახე ხელზე მოკიდა ხელი ეს ნახე რა ვსო ვფეთქდები ავდექი და კაი გემრიელი მუშტი ვუთავაზე იქამდე ვურტყამდი სანამ მასწმა გარეთ არ გამაგდო .ახლა იმაზე ვდარდობ ლიკა მარტო რომ დავვტოვე ამ იდიოტთან .
მოიცა კარი იღება და ეს ლიკა არა .
მომიყავ რატომაც გამოაგდეს ავღელდი დირექტორს აუცილებლად უნდა დაველაოარაკო თუ რამეა მამაჩემის გავლენას გამოვიყენებ . ვაკაკუნებ დირექტორის კაბიენტთან ვარ.
- შეიძლება
**** - კი შემოდი . აბა გისმენ .
მოვუყევი ყველაფერი და რათქმაუნდა დავითანხმე ხვაკ ერთად დავჯდებით. ისევ წავალ ეხლა ლიკას გავახარებ .
ლიკა დავიათანხმე რა მართლა გახარებულზე ჩამეხუტა თან როგორ ლამის მიმჭყლიტა.😍
-კაი წამო ეხლა ახალი ტანსაცმელი ვიყიდოთ შეყვარებულ წყვილებს რომ აცვიათ ერთნაირები .
- აუუ ჰო წამო .
ვიყიდეთ ორივემ მოვიხდინეთ .
- არა ჰომ ვიცი რომ სიმპატიური ვარ ყველაფერი მიხდება რა გოგოც ჩემსავით დახვეწილი ავირჩიე რა .
- შენ სულ შენი თავის შექებაში როგორ უნდა იყო რა 😂😂😂.
მერე კაფეში შევედით ყავა დავლიეთ . და მოსაღამოვდა ვსეირნობთ ხელ ჩაკიდებულები ნეტა ეს წუთები არასდროს დამთავრდეს ვფიქრობ მე .
- არასდროს დამთავრდება გპირდები .
- მოიცა ეხლა ხმამაღლა გავიფიქრე
- ჰო 😂😘 და არ იფიქრო ამაზე ეს არ დასრულდება .
- კარგი სიხარულო
- რათქვი ვერ გავიგე ? 😁
- გინდ არაღაც გითხრა?
-კი აბა რა
- მიყვარხარ
- ვაიმე მეც ჩემი ცხოვრება ხარ. თქვა და მაკოცა .
- კაი წავიდეთ თორემ მამაჩემი გამიბრაზდება რომ დავაგვიანო
- კარგი წამოდი მიგიყვან.
მიმაცილა და დავემშვიდობეთ . გაკვეთილები ვისწავლე და დავიღალე ამიტომ ეგრევე დავებერტყე ლოგინზე .
დილამ ჩვეულებრივად ჩაიარა .
ზარი დაირეკა და მასწავლებელი შემოვიდ ამოკლედ ადგილები ასე შევცვალეთ ჰე სუსთან ჯუნჯე გადავა და ჯინი თავის ადგილს დაუბრუნდება .
გაკვეთილმა ჩვეულებრივად ჩაიარა .
-ჯინმა მითხრა ერთი წუთით ჯიმინთან უნდა გავიდე კარგა ხანია მივაგდე ასე უყურადღებოდ დაა სასადილოში ჩადი მეც მალე მოვალ .
- კარგი სიხ.
ჩავედი და ჯუნჯე მომიჯდა .
ეს ჰო ვერ მოვიშორე რა.
- ხელი მომკიდა ისევ მე შენ მომწონხარ და ჩემი უნდა გახდება ჩამეხუტა ვცდილობდი განვთავსულფელბულიყავი მისგან ყველა ჩვენ გვიყურებდა
ჯინი შემოვარდა მიხვდა რომ ჯუნჯეს ბრალი იყო და დაუწყო ცემა .
ყველა აქ შემოიკრიბა და დირექტორმა ჯინი და ჯუნჯე დასაჯა .
- ორივე დაალაგებთ ერთი კვირის განმავლობაში სკოლას !
-------
დაწერეთ კომენტარებში როგორია და დაავოუთეთ . ეს თავიცი ცოტა პატარა გამომივიდა თუმცა შემდეგს დავდებ ცოტა დიდს 😍😘

სიძულვიდან სიყვარულამდე 💕💓(დასრულებულია)Where stories live. Discover now